S7 van SOA. Hierbij ook de gehele serie van 92 episodes uitgekeken. Weer goed en graaf einde 8/10. Er kan in principe een vervolg komen maar denk niet dat ze dat gaan doen. Blij dat ik dit gezien heb weer een grave serie erbij. Oké nu terug platinum hunten.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Re: Welke serie volg je momenteel?
512Momenteel begonnen aan seizoen 2 Daredevil eindelijk!
2 afleveringen gezien en het begint al erg goed!!!
513Ik heb ook de eerste twee afleveringen gezien en die zijn al erg goed :o. Ben nu al benieuwd naar de rest van het seizoenColossus wrote:Momenteel begonnen aan seizoen 2 Daredevil eindelijk!
514Ik was beginnen kijken naar Daredevil seizoen 1, maar ik vond het niet super eigenlijk. Misschien nog eens proberen aangezien seizoen twee blijkbaar wel goed is.
Voor de rest kijk ik wekelijks naar Black Sails en The Walking Dead. Nu ben ik ook bezig met af en toe nog wat afleveringen van Homeland seizoen 4 te kijken.
Voor de rest kijk ik wekelijks naar Black Sails en The Walking Dead. Nu ben ik ook bezig met af en toe nog wat afleveringen van Homeland seizoen 4 te kijken.
515House of Cards begonnen. Het staat mij wel aan, eens iets totaal anders.
516How to get away with murder
Wel een leuke serie over, je raadt het al, hoe weg te komen met een moord. Er zitten een redelijk aantal plottwists in die het spannend houden. Enige wat ik wel minder vond was dat er iets te veel nutteloze seksscences in zaten. Dit pastte niet echt in de serie naar mijn mening. Geen topserie maar zeker niet slecht.
Wel een leuke serie over, je raadt het al, hoe weg te komen met een moord. Er zitten een redelijk aantal plottwists in die het spannend houden. Enige wat ik wel minder vond was dat er iets te veel nutteloze seksscences in zaten. Dit pastte niet echt in de serie naar mijn mening. Geen topserie maar zeker niet slecht.
518Daredevil S2 uitgekeken.
Het begon goed, op hetzelfde niveau als S1, maar na een 5-tal episodes ging het achteruit en het bleef ook zo.
7/10
Het begon goed, op hetzelfde niveau als S1, maar na een 5-tal episodes ging het achteruit en het bleef ook zo.
7/10
519Daredevil seizoen 2
8/10
Deze seizoen 2 vind ik hele goeie stukken hebben. De serie blijft de diepgang van karakters goed vertellen waardoor de dialogen boeiend blijven.
Wel vind ik de vecht scenes iets wat vervelen, knok knok knok als het vechten begint weet je hoe het eindigt, het is een beetje hetzelfde en gaat wat vervelen ( met uitzondering van de geniale vecht scène waar 5 minuten aan 1 shot gefilmd en geknokt word, deze was echt gaaf)
Erg leuk ook in de laatste episode de knipoog naar de serie Jessica Jones, vind het wel wat hebben dat deze series een beetje verbonden blijven.
Nee het was een goeie vervolg van een betere seizoen 1, die blijf ik beter vinden.
8/10
Deze seizoen 2 vind ik hele goeie stukken hebben. De serie blijft de diepgang van karakters goed vertellen waardoor de dialogen boeiend blijven.
Wel vind ik de vecht scenes iets wat vervelen, knok knok knok als het vechten begint weet je hoe het eindigt, het is een beetje hetzelfde en gaat wat vervelen ( met uitzondering van de geniale vecht scène waar 5 minuten aan 1 shot gefilmd en geknokt word, deze was echt gaaf)
Erg leuk ook in de laatste episode de knipoog naar de serie Jessica Jones, vind het wel wat hebben dat deze series een beetje verbonden blijven.
Nee het was een goeie vervolg van een betere seizoen 1, die blijf ik beter vinden.
520Ik vond seizoen 1 ook beter, 8 misschien en deze 7. Die vechtscenes uit 1 shot (of het lijkt toch zo) zijn inderdaad fantastisch. In dit seizoen zaten een aantal rare wendingen en onnozele dingen die waarschijnlijk werken in comics, maar niet op tv.Colossus wrote:Daredevil seizoen 2
8/10
521Ondertussen bijna halverwege seizoen 1 van Arrow en ik begin echt fan te worden
Ook nog altijd hier en daar een aflevering van Family Guy. Een paar dagen geleden zat er zelfs een heel emotionele tussen
Ook nog altijd hier en daar een aflevering van Family Guy. Een paar dagen geleden zat er zelfs een heel emotionele tussen
522Daarstraks de finale van The Walking Dead Seizoen 6 gekeken en man man, die was gewoon barslecht.
Dit seizoen kende zijn hoogtes en laagtes, maar zal bij de fans toch bijblijven als absolute flop. Drie keer eindigde een episode met een clifhanger waarbij het niet zeker was of een personage nu nog leefde of niet en in de finale gebeurt dit opnieuw. O ja en dan heb ik het nog niet gehad over Carol die van Zero to Hero ging in de afgelopen seizoenen. Helaas wordt haar personage zo slecht onder handen genomen. Ze gaat van de grootste killer naar het grootste watje en dat zonder enige reden.
Wat een teleurstelling, zeker na het überfantastische derde seizoen van Black Sails dat vorige week geëindigd is.
Dit seizoen kende zijn hoogtes en laagtes, maar zal bij de fans toch bijblijven als absolute flop. Drie keer eindigde een episode met een clifhanger waarbij het niet zeker was of een personage nu nog leefde of niet en in de finale gebeurt dit opnieuw. O ja en dan heb ik het nog niet gehad over Carol die van Zero to Hero ging in de afgelopen seizoenen. Helaas wordt haar personage zo slecht onder handen genomen. Ze gaat van de grootste killer naar het grootste watje en dat zonder enige reden.
Wat een teleurstelling, zeker na het überfantastische derde seizoen van Black Sails dat vorige week geëindigd is.
523Hopeloos achter met series hier... Moet ook nog S2 van Daredevil zien, S1 van Jessica Jones uitkijken, Black Sails, True Detective. Alez, die heb ik mijzelf opgelegd Er zijn er nog wel. Moet alleen nog tijd vinden.
524Kga straks kijken, maar ik vond de finale van Black Sails S3 ook al niet bijzonder. Belooft niet veel goeds dan.Maxidomino wrote:Daarstraks de finale van The Walking Dead Seizoen 6 gekeken en man man, die was gewoon barslecht.
525Net ook de seizoens finale van TWD gezien, vond hem ook niet zo goed.