Re: Welke game speelde je het laatste uit?

541
Goat Simulator

Echt de raarste game ooit nog vreemder dan Ether One soms. Zonder guide weet je soms ook niet wat gedaan door de vage trofee beschrijving. Soms even grappig als frustrerend dus spaar je geld maar uit tenzij je een trophyhunter bent :D Game valt mee als je apprecieert dat het nergens op slaagt of je gwn wat wilt tijd verdoen uit verveling en wat rondvliegt of dingen kapot maakt en je wat punten wil halen.

Wat voor games maken ze toch ben er nog niet goed van :lol:
Meer dan 3/10 kan ik het niet geven en dat hoeft ook niet als je weet dat je even je verstand op nul zet voor dit stuk stront. Hij is toch kort.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

543
ShAmPi wrote:Dus laats zei je dat je niet snapt waarom mensen nutteloze dingen doen om toch maar de plat te halen (mgs) maar toch koop je deze game die bestaat uit nutteloze zaken juist voor een plat?
On a sidenote: Is dit dan niet beetje gelijk aan betalen voor plats eigenlijk?
Klopt, maar ik had er nu goesting voor en wie geeft er wat om was wel grappig en het gaat maar om een klein bedrag :shhhh: :silly:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

546
Toon8 wrote:Ik ga dat trophy hunten toch nooit verstaan hoor :silly:
Deze game buiten kwestie. Wilt u niet alles uit een game halen? Alle uitdagingen voltooien en trophies halen is toch plezant en waar voor je geld dan want dan ben je er meestal niet mee klaar na het louter uitspelen. Ieder zijn zin maar ik zie liever een propere lijst van 100% dan 38 ;) En dat geluidje is uniek :love:

Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

548
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Ik ga dat trophy hunten toch nooit verstaan hoor :silly:
Deze game buiten kwestie. Wilt u niet alles uit een game halen? Alle uitdagingen voltooien en trophies halen is toch plezant en waar voor je geld dan want dan ben je er meestal niet mee klaar na het louter uitspelen. Ieder zijn zin maar ik zie liever een propere lijst van 100% dan 38 ;) En dat geluidje is uniek :love:

Lol :lol: als je het zo hoort klinkt het irritant. Veel beter op de playstation zelf.
Alles dat in het spel zit en wat ik interessant vind speel ik. Maar tegenwoordig heb je veel: verzamel dit allemaal of gebruik zolang dat. En dan moet je ook vaak van een echte sp game ook nog eens de crappy mp spelen om bepaalde trophies te krijgen. Verschrikkelijk saai allemaal en niet de moeite. Speel dan liever een volgend spel dan te lang bij hetzelfde te zitten die in principe al uitgespeeld is.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

552
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:Batman Arkham Knight eindelijk kunnen afronden.
Het verzamelen van al die Riddler trophies neemt zoooooveel tijd in beslag :)

Nu kan ik starten aan the Witcher (en hopelijk afronden ergens in 2018)
ik heb in de vorige games nooit tijd/energie in die groene flikker gestoken, vervelend ventje :smug:
Bij mij van hetzelfde :P
In knight heb ik wel zijn puzzels gespeeld, dat was nog leuk. Maar nooit al die beeldjes gaan verzamelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

553
Life is Strange, 9;5/10

een van mijn favorieten aller tijden, toch enkele dingen die wat roet in het eten gooiden....

zo vond ik de graphics wat matig en de lip sync was soms echt slecht. In de laatste chapter was er een scene van ongeveer 2 minuten waarin de lippen totaal niet bewogen van hoofdpersonage Maxine Caulfield.....

maar de totaalbalans is zonder meer erg positief, laat deel 2 aanrukken !

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

554
Far Cry 4 -> 7/10
Weer meer van hetzelfde, maar vond de vorige beter.
Ik was niet zo zot van het berg landschap, ziet er allemaal wel mooi uit maar praktisch is het niet echt. Heb veel moeten omlopen om een paar meter hoger te geraken. Ook had ik veel last van de vele onverwachte dieren aanvallen en de karma gebeurtenissen die naar mij goesting veel te veel werd opgedrongen aan de speler.
De buitenposten waren dan wel een verbetering tov de vorige game, moeilijker en uitdagender vooral met de forten. Dit is dan ook 1 van mijn favoriete bezighoudingen in far cry.
Pagan Min was een cool karakter die jammer genoeg maar amper gebruikt word in het spel, ze mochten hem veel meer betrokken hebben met alles of allesins wat meer screen time geven. Het eigenlijke verhaal met Sabal en Amita was ook niet veel raars. Maar gelukkig waren de campagne missies zeer leuk om te spelen (net zoals bij de vorige game).
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

555
Gemini: Heroes Reborn

Beter dan ik verwacht had. Leuke krachten die je consequent moet gebruiken en echt nuttig voelen tijdens het spelen. Meestal mooie graphics. Ook de tijdswisselingen tussen 2008 en 2014 zijn knap gedaan. Coole Google Glass. Het free-runnen is ook vlot voelde wat aan zoals Spiegelrand (Mirror's Edge dus :lol: ) Voltooid op 'normal' moeilijkheidsgraad. Jammer dat het zo kort is en toch te makkelijk om platinum te halen aangezien dit op 'easy' kan in één playthrough. Aanvaardbare budgetprijs van €15 in de store, maar dit is toch eerder budgetgerief als die in sale staat aan een euro of vijf of met PS+ meekomt. Er had toch meer potentieel in gezeten als dit een volwaardige game had geweest want de avontuurlijke en actie gameplay vond ik wel plezant. Desalniettemin een matig spel. 6,1/10
Image
cron