Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3722
Elexus wrote:
daviduvel wrote:++ Vandaag gaat Jani naar het leger, dat moet ik gewoon zien :P
+/- Ik zou moeten gaan joggen, maar heb totaal geen zin. Misschien maar mijn wandelschoenen aantrekken en een uurtje wandelen. Dan heb ik toch nog beweging gehad. En naar het schijnt is wandelen even gezond als joggen (of soms nog beter blijkbaar)
Ah juist ja. Daar ging ik ook naar kijken. Jani is hilarisch. :D
Het verbaasde mij over hoeveel kracht en conditie hij beschikt. Oke, ze kunnen veel knippen en plakken in zo'n programma, maar hij kroop toch verrassend vlot over een hindernis en uit zo'n put. En dan dat lopen door het donker :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3723
Heb er ook een stuk van gezien vanaf die rotswandrappel. Zijn hoogtevrees reactie was wel overdreven achteraf dat hyperventileren precies, maar toch knap dat hij het heeft gedurft hoewel er toch niks kan gebeuren en het maakt niet uit of het 30 of 100m hoog is dat zit in het kopke. Het is maar een programma en ze doen ermee wat ze willen. Hoeveel keer zouden ze wel niet een shot opnieuw filmen, meer dan je denk. Ik apprecieer die gast wel keek ook graag eens naar Zo man zo Vrouw. Zijn commentaren zijn gay en daarom wel grappig.

Heb ooit in het publiek gezeten van De Slimste Mens ter Wereld en meegedaan als figurant met Eurosong for Kids en klappen, lachen of zelfs iet zeggen op commando zijn maar enkele van die dingen die je moet doen voor de camera zodat het schoon in beeld komt. Daar merk je als kijker niks van en dan lijkt het mooi. Soms een fake boel daarom dat ik ook nooit naar reality programma's kijk zoals Temptation ofzo. Allemaal fake sensatiezoekers. Expeditie Robinson ook een goed voorbeeld, ik kijk dat graag, maar zij zitten echt niet zonder eten en drinken 90 dagen te overleven op dat eiland. Die camera en redactieploeg heeft echt wel gerief bij voor achter de schermen. Twijfel ook of ze echt op dat zand slapen of in die hangmatten tussen de exotische beestjes dan zouden ze toch uitgeputter moeten zijn wegens slaaptekort.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3734
paveman wrote:
Elexus wrote:---- ziek :(
++ leuke dag gehad gisteren
-- bus gemist
++ got me one of those boyfriends :girl:
Congrats! :Tp: Concurrent van Sterche of the man himself? :P
Lexi is nog alsan mijn beste vriendin en kben blij voor haar dat ze iemand heeft gevonden om haar leven mee te delen. Dat zou jou vraag ongeveer kunnen beantwoorden

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3735
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:
Elexus wrote:---- ziek :(
++ leuke dag gehad gisteren
-- bus gemist
++ got me one of those boyfriends :girl:
Congrats! :Tp: Concurrent van Sterche of the man himself? :P
Lexi is nog alsan mijn beste vriendin en kben blij voor haar dat ze iemand heeft gevonden om haar leven mee te delen. Dat zou jou vraag ongeveer kunnen beantwoorden
Ah, een potentiële nieuwe member dus, ahum! :D
Mooi dat zo te lezen iedereen blij is!
Image