Re: Pronken met je Platinums

736
coolgamer wrote:
Image
Marty wrote:En nummer 151:

The Division
Image
paveman wrote:Dan eindelijk de eerste plat van 2016! :D

Rayman Legendes op PS4
Image
Blijft een leuke game, maar erg jammer dat je behoorlijk wat daily/weekly challenges moet spelen om het laatste niveau van Awesomeness te halen.
Van harte gefeliciteerd allen! Mss moest ik me er ook maar weer eens aan zetten! :P
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

738
Plat #66 Tweeling: Helden Herboren
Image
Leuke afbeelding en best vermakelijk spel. De superkrachten juist gebruiken zijn soms van cruciaal belang. Twee keer vastgezeten dus even walkthrough gekeken moest gwn tijd vertragen iets onnozel dat ik er niet op kwam en om wat collectibles te vinden. Voelde soms wat aan als Mirror's Edge. Graphics zijn oké. €15 is aanvaardbaar, maar je kan beter wachten op een sale of als ie ooit bij PS+ wordt gegeven. Mooi verhaal.
Image

Re: Pronken met je Platinums

747
paveman wrote:Coolgamer wordt meer en meer trophyhunter...! :P
Congrats!
Dat heb ik door hij zit al net over de helft van mijn platsaantal ik voel zijn adem al ik moet mss ook eens die politie, gehaktbal, supergeheugen en kippevel spel spelen. Verschil is exact 3000 trophies dat aantal ga ik deze week nog overschrijden :lol: :Tp: :Tp:
Image

Re: Pronken met je Platinums

750
Er zijn zo goed als geen guides voor deze game (wel voor de 3sterren per missie, maar niet voor de 101 ways). Bij 1 van de 101 ways heb ik aardig lang over gedaan. (Elemental Damage)
In principe staat er in de vault precies wat je voor de 101 ways moet doen. Alle combinaties staan daar. En dan is het maar puzzelen om het voor elkaar te krijgen
Image