Re: Ratchet & Clank (PS4)

62
billie91 wrote:
dividedx11 wrote:Ben ook eens benieuwd naar de film. Maar ik ben echt pissed. De film komt echt bijna overal uit, behalve in België... :(
Is daar ook een reden voor? Lijkt me zo ontzettend vreemd.
Niets over bekend... Miss es een mailtje sturen naar de Kinepolis.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

66
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Ben ook eens benieuwd naar de film. Maar ik ben echt pissed. De film komt echt bijna overal uit, behalve in België... :(
heh ? hoe kan dat ? :think:
Waarschijnlijk kijken ze naar verkoopcijfers van de games en liggen die in Belgie vrij laag ofzo. Ze zitten hier ook constant kleine Vlaamse films enz te pushen dus misschien is er daardoor geen plaats.
Sanity penguin wrote:Als ik mij niet vergis komt die vanaf 4 mei in de zalen van Kinepolis?
Ik zie hem er toch niet tussen staan op hun site

Re: Ratchet & Clank (PS4)

67
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Ben ook eens benieuwd naar de film. Maar ik ben echt pissed. De film komt echt bijna overal uit, behalve in België... :(
heh ? hoe kan dat ? :think:
Als ik mij niet vergis komt die vanaf 4 mei in de zalen van Kinepolis?
Inderdaad, ik heb contact gehad met Kinepolis enkele dagen terug, en sindsdien hebben ze hun site ook aangepast. 4 mei is the date...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

69
RoyVdW wrote:Dit ziet er zoo hard hetzelfde uit als de PS2 of PS3 HD versie ken alle levels nog vanbuiten :P Zalig natuurlijk nostalgie in nieuw jasje :cool: Dat wordt weer een mooie blinkende :Tp:
Toch is het verhaal deels anders en zijn er een aantal nieuwe planeten :idea:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

71
Vergeet je GPS dan maar niet :saint:

Ik verbaasde me er altijd over hoeveel geheime/verborgen plaatsen er waren op die planeten. Een randje waarvan je denkt 'daar kan ik toch niet op lopen' blijkt wel bewandelbaar en achter het hoekje ligt dan een grote bout of nog wat anders speciaal... :O
Was ook leuk dat je dan op het einde zo'n gadget kon kopen/krijgen om die geheime plaatsen op de kaart aan te duiden, was het enkel nog een kwestie van uitvogelen hoe je er kwam. Dat uitvogelen kon soms wel even duren :dizzy:
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

72
Kolm wrote:Vergeet je GPS dan maar niet :saint:

Ik verbaasde me er altijd over hoeveel geheime/verborgen plaatsen er waren op die planeten. Een randje waarvan je denkt 'daar kan ik toch niet op lopen' blijkt wel bewandelbaar en achter het hoekje ligt dan een grote bout of nog wat anders speciaal... :O
Was ook leuk dat je dan op het einde zo'n gadget kon kopen/krijgen om die geheime plaatsen op de kaart aan te duiden, was het enkel nog een kwestie van uitvogelen hoe je er kwam. Dat uitvogelen kon soms wel even duren :dizzy:
Klopt, maar een YT guide had je niet nodig van zodra je die fluo-groene-GPS-map-oplichting-gadget had. Bij R&C 1 op Novalis in dat water kon je pas geraken als je bij planeet Pokitaru was of op Kerwan vliegen naar die kisten bij de swingshot course :P en op de eerste planeet Oozla dat monster dat je via magneboots kon bereiken. het Insomniac Museum op Boldan in R&C 2 zou ik nooit zonder trophy guide ontdekt hebben dit had ik op PS2 nooit gezien dat je van die kabels moest springen.
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

73
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:Vergeet je GPS dan maar niet :saint:

Ik verbaasde me er altijd over hoeveel geheime/verborgen plaatsen er waren op die planeten. Een randje waarvan je denkt 'daar kan ik toch niet op lopen' blijkt wel bewandelbaar en achter het hoekje ligt dan een grote bout of nog wat anders speciaal... :O
Was ook leuk dat je dan op het einde zo'n gadget kon kopen/krijgen om die geheime plaatsen op de kaart aan te duiden, was het enkel nog een kwestie van uitvogelen hoe je er kwam. Dat uitvogelen kon soms wel even duren :dizzy:
Klopt, maar een YT guide had je niet nodig van zodra je die fluo-groene-GPS-map-oplichting-gadget had. Bij R&C 1 op Novalis in dat water kon je pas geraken als je bij planeet Pokitaru was of op Kerwan vliegen naar die kisten bij de swingshot course :P en op de eerste planeet Oozla dat monster dat je via magneboots kon bereiken. het Insomniac Museum op Boldan in R&C 2 zou ik nooit zonder trophy guide ontdekt hebben dit had ik op PS2 nooit gezien dat je van die kabels moest springen.
Het was niet de bedoeling dat je van die kabels sprint eh :p das de glitch. Normaal moet je gewoon alles unlocken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

75
RoyVdW wrote:Wat alles unlocken? Ik had platinum alle bouten en upgrade wapens en skill points wat kon er nog meer gedaan worden? Zonder die glitch zou ik niet weten waar die ingang was?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
De ingang was via een teleportatie platform op een andere locatie (weet niet of het dezelfde planeet was, denk het wel)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron