Had dat ook gekozen, geen spijtKolm wrote:Mijn einde:
Voor mij hoeft er geen vervolg te komen, ik vond dat het verhaal afgerond was. Beter dat ze iets volledig nieuw maken in dat zelfde genre.
Had dat ook gekozen, geen spijtKolm wrote:Mijn einde:
hij wordt steeds beter & beter, geloof me, de game heeft nog heel wat verrassingen in pettoColossus wrote:Whauw ik heb episode 1 uitgespeeld net!
Wat een ervaring, ik vind het leuker dan verwacht, dan had ik deze veel eerder gehaald.
Hoewel er maar weinig gegamed word en meer gepraat heb ik bij deze game telkens het gevoel dat ik de verkeerde keuzes maak, ik zit ook echt te dubben wat ik moet kiezen elke keer en onverwacht ben ik een beetje een bad-ass,
Geweldige ervaring! ben benieuwd naar episode 2!
ik weet niet hoe diep jij in de buidel wil tasten voor dit soort games Royie maar ik denk dat het je niet gaat beklagen voor 30RoyVdW wrote:Nu moet ik die zeker hebben mss is €30 voor de gewone versie toch niet zo veel geld dan.
Hoe u het zegt is wel leuk. Precies AC toestanden zoals vroeger. Ik heb mijn geld digitaal altijd bij en kan betalen wat en wnr ik wil via PayPal, overschrijving, een QR code of NFC zonder dat ik ooit fysiek geld zie of aanraak. Graaf he die smartphone dinges van het heden.Gamefreak wrote:ik weet niet hoe diep jij in de buidel wil tasten voor dit soort games Royie maar ik denk dat het je niet gaat beklagen voor 30RoyVdW wrote:Nu moet ik die zeker hebben mss is €30 voor de gewone versie toch niet zo veel geld dan.
Dat ga ik zeker doen voor de shiny maar niet voor €35. Even wachten op tweedehands deal max €20 retail en dan doorverkopen want ik vermoed dat ik deze wel op een paar dagjes uitgespeeld zal hebben.Gamefreak wrote:anyway, geef Life is Strange een kans Roy
als je echt doorjast heb je deze zelfs op één dag afgehaspeldRoyVdW wrote:Dat ga ik zeker doen voor de shiny maar niet voor €35. Even wachten op tweedehands deal max €20 retail en dan doorverkopen want ik vermoed dat ik deze wel op een paar dagjes uitgespeeld zal hebben.Gamefreak wrote:anyway, geef Life is Strange een kans Roy
Phoe dat zal ik nooit doen, dat is zondeGamefreak wrote:als je echt doorjast heb je deze zelfs op één dag afgehaspeldRoyVdW wrote:Dat ga ik zeker doen voor de shiny maar niet voor €35. Even wachten op tweedehands deal max €20 retail en dan doorverkopen want ik vermoed dat ik deze wel op een paar dagjes uitgespeeld zal hebben.Gamefreak wrote:anyway, geef Life is Strange een kans Roy
Ik bedoelde eigenlijk bierflesjes.Gamefreak wrote:dingen ? bedoel je de foto's ?
Die zijn toch niet zo moeilijk te vindenColossus wrote:Ik bedoelde eigenlijk bierflesjes.Gamefreak wrote:dingen ? bedoel je de foto's ?
Ik keek er steeds eentje over het hoofd, en maar zoeken jongens...dividedx11 wrote:Die zijn toch niet zo moeilijk te vindenColossus wrote:Ik bedoelde eigenlijk bierflesjes.Gamefreak wrote:dingen ? bedoel je de foto's ?