Re: PS Vita

226
Oeps, ik werd ooit geroepen maar als ik een echte dokter zou zijn dan zou mijn patiënt al lang overleden zijn :q:

Je geeft aan de laatste update van de game te hebben maar had je vita ook de laatste systeemupdate? Een permanente oplossing zie ik niet. Eventueel kan je de scherminstelling van het uitgaan op het maximum zetten, dat is geloof ik een halfuur. Zeggen dat het scherm nooit uit mag is geloof ik geen optie :music:
Image

Re: PS Vita

227
om 1 of andere reden is er joystick van me vita kapot en trekt die dus steeds wat naar links, wat verveldend is omdat ik dan dat steeds moet corrigeren
weet niemand als je die kan opnieuw calibreren of zo?

Re: PS Vita

228
Da_SoldierBE wrote:om 1 of andere reden is er joystick van me vita kapot en trekt die dus steeds wat naar links, wat verveldend is omdat ik dan dat steeds moet corrigeren
weet niemand als je die kan opnieuw calibreren of zo?
Een tip die Sony blijkbaar aan telefoon geeft is om de vita uit te schakelen en vervolgens enkele keren met de klok mee en dan enkele keren tegen de klok in te draaien met de joysticks. Ik heb mijn twijfels bij die uitleg, maar je kan het altijd eens proberen.

Een andere optie die ik vond is om in een spel beide joysticks in dezelfde richting te houden en dan een cirkel te maken. Dit zou de sticks re-calibreren. Maar ik weet niet niet of dit een officiële uitleg is.
Image

Re: PS Vita

229
gamerke1992 wrote:
Da_SoldierBE wrote:om 1 of andere reden is er joystick van me vita kapot en trekt die dus steeds wat naar links, wat verveldend is omdat ik dan dat steeds moet corrigeren
weet niemand als je die kan opnieuw calibreren of zo?
Een tip die Sony blijkbaar aan telefoon geeft is om de vita uit te schakelen en vervolgens enkele keren met de klok mee en dan enkele keren tegen de klok in te draaien met de joysticks. Ik heb mijn twijfels bij die uitleg, maar je kan het altijd eens proberen.

Een andere optie die ik vond is om in een spel beide joysticks in dezelfde richting te houden en dan een cirkel te maken. Dit zou de sticks re-calibreren. Maar ik weet niet niet of dit een officiële uitleg is.
oh wel, wie niet waagt die niet wint

Re: PS Vita

230
Da_SoldierBE wrote:
gamerke1992 wrote:
Da_SoldierBE wrote:om 1 of andere reden is er joystick van me vita kapot en trekt die dus steeds wat naar links, wat verveldend is omdat ik dan dat steeds moet corrigeren
weet niemand als je die kan opnieuw calibreren of zo?
Een tip die Sony blijkbaar aan telefoon geeft is om de vita uit te schakelen en vervolgens enkele keren met de klok mee en dan enkele keren tegen de klok in te draaien met de joysticks. Ik heb mijn twijfels bij die uitleg, maar je kan het altijd eens proberen.

Een andere optie die ik vond is om in een spel beide joysticks in dezelfde richting te houden en dan een cirkel te maken. Dit zou de sticks re-calibreren. Maar ik weet niet niet of dit een officiële uitleg is.
oh wel, wie niet waagt die niet wint
Laat maar weten of het werkt [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Image

Re: PS Vita

231
pff k ben echt wel supper teleurgesteld in psvita, in meer dan jaar geen nieuwe game gekocht
ik vond nochtans the socom en syphon filter zeer vermakelijk op psp en vind het zeer jammer we zover niets meer hebben gezien van dit>
hadden goeie multiplayer

Re: PS Vita

232
Da_SoldierBE wrote:pff k ben echt wel supper teleurgesteld in psvita, in meer dan jaar geen nieuwe game gekocht
ik vond nochtans the socom en syphon filter zeer vermakelijk op psp en vind het zeer jammer we zover niets meer hebben gezien van dit>
hadden goeie multiplayer
Ik begrijp je frustratie. Ik koop af en toe nog eens een game. Nu speel ik bijvoorbeeld god of war. Jammer dat ze de handheld zo opgeven.
Image

Re: PS Vita

233
Da_SoldierBE wrote:pff k ben echt wel supper teleurgesteld in psvita, in meer dan jaar geen nieuwe game gekocht
ik vond nochtans the socom en syphon filter zeer vermakelijk op psp en vind het zeer jammer we zover niets meer hebben gezien van dit>
hadden goeie multiplayer
tja, hoe zou dat toch komen.... hé Sony ?? :idea:

Re: PS Vita

235
met0t0 wrote:Ik moet zeggen dat mijn Vita nu ook wel al heel lang gewoon in de schuif ligt :(
'k Heb er wel nog een aantal games voor, dus misschien binnenkort nog eens proberen.
Dat is mijn probleem ook. Buiten de vakanties om heb ik eigenlijk nooit een moment dat er geen tv met PS3/PS4 binnen handbereik tot mijn beschikking staat. En tja... dan kies ik toch voor het grote scherm natuurlijk. Als er dan wel eens een game is die me goed weet te pakken zoals kort geleden the Legend of Heroes: Trails of Cold Steel of eerder Zero Escape: Virtue's Last Reward (lange titels met: een dubbele punt ertussen weten me nou een keer te boeien :D), dan ben ik ook in de huiskamer niet bij de Vita weg te slaan.

Jammer dat dit niet heel veel vaker gebeurd is...
Image

Re: PS Vita

236
Same here. Ik speel jammer genoeg ook niet vaak meer op Mijn Vita. Nu is het waarschijnlijk al van met kerstmis geleden. En als ik dan zin heb om hem te gebruiken voor Remote Play en in mijn bed wat PS4 games te spelen, dan gaat dat niet want hij is toch weer plat. :|
Image

Re: PS Vita

237
Ik heb recent eindelijk Killzone platinum gehaald. Heb er nog wel behoorlijk wat games voor liggen maar op het ogenblik ben ik gewoon meer aan mijn PS4 gekluisterd. Deel van de oorzaak is ook dat ik snel last krijg van mijn nek als ik op de bank op de vita speel. Ik kruip dan helemaal in elkaar wat echt niet goed is voor nek en rug. Vroeger zat ik vaak aan mijn bureau te gamen en dan had ik dat probleem niet/minder. Maar als ik in België ben dan is de kans groter dat ik eindelijk weer eens verder ga met danganronpa, een mindfuck van een game :D
Image

Re: PS Vita

238
Vita is ondertussen ook alweer eventjes geleden. Maar tis nu niet dat ik de één na de andere game op PS4 uitspeel ofzo. Ook op PS3 heb ik eigenlijk nog veel games die ik ooit wil spelen. Met de tijd zeker?
Image

Re: PS Vita

240
Kolm wrote:Ik heb recent eindelijk Killzone platinum gehaald. Heb er nog wel behoorlijk wat games voor liggen maar op het ogenblik ben ik gewoon meer aan mijn PS4 gekluisterd. Deel van de oorzaak is ook dat ik snel last krijg van mijn nek als ik op de bank op de vita speel. Ik kruip dan helemaal in elkaar wat echt niet goed is voor nek en rug. Vroeger zat ik vaak aan mijn bureau te gamen en dan had ik dat probleem niet/minder. Maar als ik in België ben dan is de kans groter dat ik eindelijk weer eens verder ga met danganronpa, een mindfuck van een game :D
Danganronpa staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje. Misschien dat ik die tegen de tijd van de vakantie nog eens op ga pikken... :D
Image
cron