Re: Vragentopic

483
Gamefreak wrote:is er iemand van jullie gozers die al iets gekocht heeft via de site redbubble.com ? ik denk eraan om daar wat stuff te kopen maar wil zeker zijn dat het een goeie service enzo is....
Sorry, ik heb er nog nooit van gehoord zelfs, laat staan iets besteld. Geen ervaringen dus. :|
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

486
Is er iemand die misschien weet waarom ik Uncharted 2 niet kan herspelen op Crushing?
Ik heb een savefile waar duidelijk bij staat "completed on hard", dus normaal zou crushing unlocked moeten zijn, en dan nog een andere waarvan ik vermoed dat het multiplayerdata bijhoudt. Sindsdien (6 jaar geleden) heb ik wel een nieuwe PS3 gekocht maar ik denk dat er maar 2 savefiles waren. Of ben ik er kwijt?

Edit: Als ik een nieuwe game start zie ik ook geen andere savegames staan, enkel "new saved data".
Ingame zijn alle statistics gereset, maw mijn savegame is niet meer compatibel ofzo.

Edit 2: Ik heb nu 2 aparte folders voor Uncharted 2 savegames. Iemand een idee waarom de oude incompatibel zijn?

Re: Vragentopic

487
Tjeefkeuh wrote:Is er iemand die misschien weet waarom ik Uncharted 2 niet kan herspelen op Crushing?
Ik heb een savefile waar duidelijk bij staat "completed on hard", dus normaal zou crushing unlocked moeten zijn, en dan nog een andere waarvan ik vermoed dat het multiplayerdata bijhoudt. Sindsdien (6 jaar geleden) heb ik wel een nieuwe PS3 gekocht maar ik denk dat er maar 2 savefiles waren. Of ben ik er kwijt?

Edit: Als ik een nieuwe game start zie ik ook geen andere savegames staan, enkel "new saved data".
Ingame zijn alle statistics gereset, maw mijn savegame is niet meer compatibel ofzo.

Edit 2: Ik heb nu 2 aparte folders voor Uncharted 2 savegames. Iemand een idee waarom de oude incompatibel zijn?
Misschien simpelweg vanwege het feit dat je de savegame op je nieuwe PS3 nog niet geladen hebt? Misschien je Hard save even 'load'-en?
Als dat niet lukt misschien even proberen de updates van UC2 te verwijderen. Kan misschien te maken hebben met een nieuwe versie van de software die niet compatible is met de oudere savegame? Ik ben even hardop aan het denken, hoor.
Image

Re: Vragentopic

488
paveman wrote: Misschien simpelweg vanwege het feit dat je de savegame op je nieuwe PS3 nog niet geladen hebt? Misschien je Hard save even 'load'-en?
Als dat niet lukt misschien even proberen de updates van UC2 te verwijderen. Kan misschien te maken hebben met een nieuwe versie van de software die niet compatible is met de oudere savegame? Ik ben even hardop aan het denken, hoor.
Er staat enkel "new game" in het menu, geen "load game". De updates verwijderen had ik al geprobeerd, gaf niks. Ik vrees dat die files corrupted zijn, maar normaal is dat dan ook aangegeven.

Re: Vragentopic

489
Kan ook niet direct iets bedenken. De versie uncharted die je nu speelt, is dezelfde als toen?
Ik bedoel maar; toen bv. via een US account en nu via een EU account?
Save games tussen regio's zijn dacht ik ook niet compatibel.
Image

Re: Vragentopic

490
Sanity penguin wrote:Kan ook niet direct iets bedenken. De versie uncharted die je nu speelt, is dezelfde als toen?
Ik bedoel maar; toen bv. via een US account en nu via een EU account?
Save games tussen regio's zijn dacht ik ook niet compatibel.
Het is exact dezelfde game, alleen een andere playstation, maar ook van dezelfde regio. Ik heb online welgeteld 1 iemand gevonden met hetzelfde probleem, maar dat was 5 jaar geleden en er kwam geen antwoord op.

Re: Vragentopic

491
Raar, raar, raar. Zal dan denk ik idd ergens corrupted zijn. Al geprobeerd de tweede save te verwijderen en alleen de Completed on Hard te laten staan? Eventueel nog een andere back-up van de savegame te staan (in de cloud of juist op USB)?
Image

Re: Vragentopic

492
paveman wrote:Raar, raar, raar. Zal dan denk ik idd ergens corrupted zijn. Al geprobeerd de tweede save te verwijderen en alleen de Completed on Hard te laten staan? Eventueel nog een andere back-up van de savegame te staan (in de cloud of juist op USB)?
Kheb vanalles geprobeerd en niks werkte. Gelukkig is het een zeer goeie game en stoort het mij niet dat ik hem nog 2x zal moeten herspelen ipv 1x

Re: Vragentopic

493
Haha! Ben ik het helemaal mee eens! Gelukkig is het ook nog eens een erg korte game (al zal Crushing normaal gesproken wel íets meer tijd kosten), dat helpt ook. :D
En dan vervolgens de PS4 versie er gelijk ook nog maar eens achteraan? :P
Image

Re: Vragentopic

494
paveman wrote:Haha! Ben ik het helemaal mee eens! Gelukkig is het ook nog eens een erg korte game (al zal Crushing normaal gesproken wel íets meer tijd kosten), dat helpt ook. :D
En dan vervolgens de PS4 versie er gelijk ook nog maar eens achteraan? :P
Dat is een beetje teveel van het goede :P Kheb net Uncharted 1 opnieuw uitgespeeld, nu 2 en straks 3 (na Dark Souls 3 dan).

Re: Vragentopic

495
Iemand ervaring met Brick Planet (een non official lego winkel in wetteren)?
Ik bedoel dan de eigenlijke winkel zelf. Aanvaarden ze de officiële lego clubkaart? Hoe groot is het aanbod? Op de site staat niet hun volledig aanbod en ik wil niet voor niks naar ginder rijden :p