Re: PlayStation 4

197
Werk een Move en die navigatie controller ook op PS4? Die camera van PS3 niet meer hé? Dus is die nieuwe PS4 camera compatibel met de PS3 Move? Is er voor PS4 zoiets gelijkaardigs nee toch??

Heb namelijk mijn move starterspack met navigatie te koop gezet en iemand heeft interesse, maar die wil weten of alles werkt op PS4. Ik denk enkel de controllers, maar PS Eye niet dus in principe niks als je niet die nieuwe camera hebt dan?? :think:

Heb al op site Game Mania, Bol en Wikipedia opgezocht in beschrijving en volgens mij is het zoals ik denk. Morgen moet ik het weten te zeggen voor een deal. Kan iemand mij asap helpen aub? Merci.
Image

Re: PlayStation 4

198
paveman wrote:Je weet zeker dat je op je eigen account aan het spelen bent als speler 1 en er niet een tweede controller op jouw account ingelogd is?
uiteraard op mijn account en ik veronderstel dat de controller ook juist is :S

@Royski, move en navigatiecontroller gaan op ps4, de ps3 camera echter niet :idea:

Re: PlayStation 4

199
RoyVdW wrote:Werk een Move en die navigatie controller ook op PS4? Die camera van PS3 niet meer hé? Dus is die nieuwe PS4 camera compatibel met de PS3 Move? Is er voor PS4 zoiets gelijkaardigs nee toch??

Heb namelijk mijn move starterspack met navigatie te koop gezet en iemand heeft interesse, maar die wil weten of alles werkt op PS4. Ik denk enkel de controllers, maar PS Eye niet dus in principe niks als je niet die nieuwe camera hebt dan?? :think:

Heb al op site Game Mania, Bol en Wikipedia opgezocht in beschrijving en volgens mij is het zoals ik denk. Morgen moet ik het weten te zeggen voor een deal. Kan iemand mij asap helpen aub? Merci.
Ik kan niets met zekerheid zeggen maar:

PS Eye werkt normaal niet met PS4
Navigatie controller denk ik ook niet
PS VR zal wel gebruik gaan maken van de move controller
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

200
@Gamefreak: Ik had dat met Bully ook 1-2 weken terug. Trophies kwamen niet in recent activity maar wel in mijn trophylijst. Trophylijst zelf wordt eigenlijk via het netwerk binnengehaald en zonder netwerk kan je die niet bekijken of tonen ze niet altijd goed. Eens je terug netwerk hebt zouden alle trophies die je gehaald hebt er gewoon bij moeten verschijnen. Alles op voorwaarde dat je met de controller van je eigen account aan het spelen was, anders staan de trophies mogelijk op een andere account (is vooral van toepassing bij games die local co-op toestaan)

@Roy: PS3 eye kan je desnoods nog als webcam gebruiken :p
Navigation controller en move controller zijn compatibel maar zonder ps4-camera ben je er niets mee vrees ik.
Een post die ik vond met overzicht: http://community.us.playstation.com/t5/ ... p/40831841
Een artikel met nog is zelfde afbeelding (afbeelding zou van ps blog komen): http://www.ign.com/wikis/playstation-4/ ... S3_Devices
Image

Re: PlayStation 4

201
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Je weet zeker dat je op je eigen account aan het spelen bent als speler 1 en er niet een tweede controller op jouw account ingelogd is?
uiteraard op mijn account en ik veronderstel dat de controller ook juist is :S

@Royski, move en navigatiecontroller gaan op ps4, de ps3 camera echter niet :idea:
Dan weet ik het ook niet, zonder met je mee te kijken op het scherm... Wat Kolm zegt is eigenlijk precies wat ik bedoel, maar dan beter verwoord. :)
Image

Re: PlayStation 4

202
Kleine toevoeging: De trophies van Bully werden later wel zichtbaar in recent activity maar ik heb niet gecontroleerd of ze er echt allemaal zijn ingekomen. Ik dacht in eerste instantie dat de game ook ondersteuning moest geven aan die recent activity wat de trophies betreft. Mogelijk dat er gewoon een storing was uiteindelijk. Soms kan je bij een game net voor/op release ook hebben dat trophies niet willen synchroniseren. Dat is dan stomweg omdat de trophylist voor die game nog niet op de servers van Sony staat en dat de servers die trophies niet begrijpen en ze dus maar negeren bij de synchronisatie.
Image

Re: PlayStation 4

204
RoyVdW wrote:Wat is die Bully game? Moet je gwn kinderen pesten? Heb nooit gepest dus weet niet hoe het moet zal een moeilijke plat zijn :lol:
Integendeel, dat dachten vele ouders 10 jaar geleden, maar het is juist omgekeerd.

Re: PlayStation 4

205
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Wat is die Bully game? Moet je gwn kinderen pesten? Heb nooit gepest dus weet niet hoe het moet zal een moeilijke plat zijn :lol:
Integendeel, dat dachten vele ouders 10 jaar geleden, maar het is juist omgekeerd.
Wat bedoelt u?
Image

Re: PlayStation 4

206
RoyVdW wrote:Wat is die Bully game? Moet je gwn kinderen pesten? Heb nooit gepest dus weet niet hoe het moet zal een moeilijke plat zijn :lol:
The point van de game is eigenlijk net dat je al het gepest op de kostschool gaat aanpakken omdat je vindt dat dat niet kan. Dat doe je door het respect van alle groepen (nerds, jocks, ...) te krijgen en zelf leider van die groepen te worden. Dat je daar toch nog regelmatig mensen in elkaar voor bokst zullen we maar als een detail zien onder het motto 'het doel heiligt de middelen' :q:
Je komt op die kostschool terecht omdat je moeder haar zoveelste honeymoon heeft en omdat je al op verschillende andere kostscholen werd buitengezet. Dit zou dan zogenaamd de beste/strengste/... kostschool zijn maar in praktijk loopt het vol met idioten.
Platinum is niet zo moeilijk want je hoeft geen in-game 100% te halen en dus niet alle collectibles (enkel 25 kabouters wel) en alle errands (30 van de 50 ofzo wel) te doen. Enige waar ik op het einde nog een uurtje ofzo heb moeten grinden waren de trouble points (ofzoiets) Daar kwam ik er zo'n 50.000 te kort van de 160.000.

En zoals Tjeefkeuh ook al aanhaalt: Toen de game origineel uitgebracht werd dachten veel mensen dat pesten het doel was van de game. Vandaar ook een naamswijziging in Europa waar de game is uitgekomen als "Canis Canem Edit".
Image

Re: PlayStation 4

208
RoyVdW wrote:Dus in principe is die VR gekoppeld aan de PS4? Dus je moet 2 keer €399 neertellen dan hoe kan je anders games erop spelen? :O
Zonder PS4 werkt het inderdaad niet... Maar 800 euro voor VR is eigenlijk niet veel als je bv vergelijkt met de Oculus rift. Wij hebben op het werk de tweede devkit met een bakbeest van een PC (10.000 euro? ze hebben zich toen laten gaan...) en dan nog zijn er framerate issues in de Oculus (op het scherm van de pc waar je kan meekijken valt het wel mee) en is het grafisch toch ook niet zo super. Deel van die problemen zal aan optimalisatie van de game liggen, maar met een pc van 400 euro kan je die VR wel vergeten. En dan heb je nog geen VR bril gekocht...
Ik verwacht dus niet dat de Playstation VR het topmodel van de VR-brillen gaat worden, maar het blijft wel nog enigzins betaalbaar in vergelijking met de rest en zal vooral het idee op de markt voor de 'gewone' mens moeten brengen.
Image

Re: PlayStation 4

209
Echt een schande hoeveel dat kost en dit wordt gekocht terwijl je weet dat er hier zwervers leven en mensen in armoede dat is toch overdreven luxe :| De consument zou dit uit principiële overwegingen niet mogen kopen. Heb dat geld, maar no way dat geef ik er nooit aan...
Image

Re: PlayStation 4

210
Kom kom
Kan je dan over alles zeggen he
Een ps4 is ook overbodige luxe.

VR is 'nieuwe' technologie (oude tech die eindelijk verder ontwikkeld word eigenlijk)

Wanneer nieuwe tech niet gekocht wordt zal men er ook niet verder voor ontwikkelen.
En pas wanneer het gekocht word dan worden ze goedkoper.

Beter en goedkoper.
Meestal toch.
Tenzij de verbetering ook weer nieuwe tech met zich meebrengt.

Dus ik snap zeker dat mensen hun geld er niet willen aan uitgeven, maar om te zeggen dat ze uit principiele redenen het beter niet zouden kopen vind ik persoonlijk overdreven :D

Ik kreeg hem van vriendin maar heb haar laten weten dat ik hem (nog?) niet wil.
Niet omdat 'm te duur is. Maar omdat er nog geen VR games zijn die me genoeg aanspreken :D
Image
cron