Re: PlayStation 4
196Je weet zeker dat je op je eigen account aan het spelen bent als speler 1 en er niet een tweede controller op jouw account ingelogd is?
uiteraard op mijn account en ik veronderstel dat de controller ook juist is :Spaveman wrote:Je weet zeker dat je op je eigen account aan het spelen bent als speler 1 en er niet een tweede controller op jouw account ingelogd is?
Ik kan niets met zekerheid zeggen maar:RoyVdW wrote:Werk een Move en die navigatie controller ook op PS4? Die camera van PS3 niet meer hé? Dus is die nieuwe PS4 camera compatibel met de PS3 Move? Is er voor PS4 zoiets gelijkaardigs nee toch??
Heb namelijk mijn move starterspack met navigatie te koop gezet en iemand heeft interesse, maar die wil weten of alles werkt op PS4. Ik denk enkel de controllers, maar PS Eye niet dus in principe niks als je niet die nieuwe camera hebt dan??
Heb al op site Game Mania, Bol en Wikipedia opgezocht in beschrijving en volgens mij is het zoals ik denk. Morgen moet ik het weten te zeggen voor een deal. Kan iemand mij asap helpen aub? Merci.
Dan weet ik het ook niet, zonder met je mee te kijken op het scherm... Wat Kolm zegt is eigenlijk precies wat ik bedoel, maar dan beter verwoord.Gamefreak wrote:uiteraard op mijn account en ik veronderstel dat de controller ook juist is :Spaveman wrote:Je weet zeker dat je op je eigen account aan het spelen bent als speler 1 en er niet een tweede controller op jouw account ingelogd is?
@Royski, move en navigatiecontroller gaan op ps4, de ps3 camera echter niet
Integendeel, dat dachten vele ouders 10 jaar geleden, maar het is juist omgekeerd.RoyVdW wrote:Wat is die Bully game? Moet je gwn kinderen pesten? Heb nooit gepest dus weet niet hoe het moet zal een moeilijke plat zijn
Wat bedoelt u?Tjeefkeuh wrote:Integendeel, dat dachten vele ouders 10 jaar geleden, maar het is juist omgekeerd.RoyVdW wrote:Wat is die Bully game? Moet je gwn kinderen pesten? Heb nooit gepest dus weet niet hoe het moet zal een moeilijke plat zijn
The point van de game is eigenlijk net dat je al het gepest op de kostschool gaat aanpakken omdat je vindt dat dat niet kan. Dat doe je door het respect van alle groepen (nerds, jocks, ...) te krijgen en zelf leider van die groepen te worden. Dat je daar toch nog regelmatig mensen in elkaar voor bokst zullen we maar als een detail zien onder het motto 'het doel heiligt de middelen'RoyVdW wrote:Wat is die Bully game? Moet je gwn kinderen pesten? Heb nooit gepest dus weet niet hoe het moet zal een moeilijke plat zijn
Zonder PS4 werkt het inderdaad niet... Maar 800 euro voor VR is eigenlijk niet veel als je bv vergelijkt met de Oculus rift. Wij hebben op het werk de tweede devkit met een bakbeest van een PC (10.000 euro? ze hebben zich toen laten gaan...) en dan nog zijn er framerate issues in de Oculus (op het scherm van de pc waar je kan meekijken valt het wel mee) en is het grafisch toch ook niet zo super. Deel van die problemen zal aan optimalisatie van de game liggen, maar met een pc van 400 euro kan je die VR wel vergeten. En dan heb je nog geen VR bril gekocht...RoyVdW wrote:Dus in principe is die VR gekoppeld aan de PS4? Dus je moet 2 keer €399 neertellen dan hoe kan je anders games erop spelen?