Re: Welke game speelde je het laatste uit?

560
Ohja juist.

Vloeiende animaties en een uitstekende instapdrempel bij de aan te passen opties.
Als je wat beter gevorderd ben kan je het je heel wat moeilijker maken.

Ook de mogelijkheid je kaarten van een andere skin te voorzien is heel mooi gedaan.
Sommige skins hebben zelfs nog extra animatie in zich.

Enige minpuntje voor mij is de achtergrond. Deze kan iets beter.

Ik kan allesinds niet meer wachten op de HD Remaster!

Van mij krijgt Patience een dikke 9.5/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

561
ShAmPi wrote:Ohja juist.

Vloeiende animaties en een uitstekende instapdrempel bij de aan te passen opties.
Als je wat beter gevorderd ben kan je het je heel wat moeilijker maken.

Ook de mogelijkheid je kaarten van een andere skin te voorzien is heel mooi gedaan.
Sommige skins hebben zelfs nog extra animatie in zich.

Enige minpuntje voor mij is de achtergrond. Deze kan iets beter.

Ik kan allesinds niet meer wachten op de HD Remaster!

Van mij krijgt Patience een dikke 9.5/10
Fantastische review! Ik krijg er in ieder geval zin in de game van! Ik wacht alleen wel liever even tot 'ie voor een paar € in de Store staat of gratis bij PS+ is. Of anders inderdaad tot de HD remaster...! ^^
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

564
ShAmPi wrote:Ohja juist.

Vloeiende animaties en een uitstekende instapdrempel bij de aan te passen opties.
Als je wat beter gevorderd ben kan je het je heel wat moeilijker maken.

Ook de mogelijkheid je kaarten van een andere skin te voorzien is heel mooi gedaan.
Sommige skins hebben zelfs nog extra animatie in zich.

Enige minpuntje voor mij is de achtergrond. Deze kan iets beter.

Ik kan allesinds niet meer wachten op de HD Remaster!

Van mij krijgt Patience een dikke 9.5/10
:moe:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

565
Aaru's Awakening (2015)

2D platform/puzzle sidescroller van een team studenten, gratis bij PS+ in april vorig jaar.
[+] pluspunten
+ Artstyle
+ Zeer uitdagend
+ Net kort genoeg (3-4u)
[+] plus- of minpunten
+/- Vreemde controls
[+] minpunten
- Uitdagend loopt zeer vaak over in frustrerend dankzij onderstaande minpunten
- Zeer sloom aanvoelende besturing terwijl de gameplay vraagt om bliksemsnelle reacties
- Vaak onfair; soms spawnt ge gewoon middenin obstakels na een teleport
- Er is een scoresysteem gebaseerd op tijd maar goud halen lijkt bijna altijd een onmenselijke prestatie (zelf heb ik een keer of 5 zilver gehaald in het begin, daarna al de rest brons)
- Degene die de voiceover levert en het vrij magere verhaal vertelt is duidelijk niet professioneel, maar gewoon de meest geschikte persoon die ze snel konden vinden
Dit was een van de moeilijkste games die ik ooit gespeeld heb. Op de 4 uur die ik erover gedaan heb ben ik waarschijnlijk een keer of 500 doodgegaan. Het werd naar het einde toe zodanig frusterend dat ik het hier maar bij ga laten. De scores die deze game kreeg liggen wel uitzonderlijk laag, maar dat is waarschijnlijk een gevolg van die frustratie en het feit dat dit een indie-PS+ game was.

4,5/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

567
Far Cry 4 8.5/10
+ Prachtige wereld. Je speelt dacht ik in de Himalaya
+ Hoofdmissies waren wel tof om te spelen
+ Sidequests waren wel lachen (Longinus + Yogi And Reggie zijn echt zalig)
+ Shangri La was epic

+/- Lijkt hard op de voorganger

- Optionele missies zoals dood de leider, bevrijd de gijzelaars,... werden saai naar het einde toe
- Iets meer van het einde verwacht
- Ik wou ook iets meer zien van Pagan
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

568
Uncharted: Drake's Fortune Remastered
8/10 Nog net zo goed als ik me kon herinneren. Qua graphics had ik niet het idee een opgepoetste versie te spelen, maar toen ik de PS3 versie er even in stak ter vergelijking was het vrij snel duidelijk... Dit blijft alleen wel een duidelijk mindere game dan deel 2 en zelfs 3. Vooral het einde is wat teleurstellend, vind ik.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

569
paveman wrote:Uncharted: Drake's Fortune Remastered
8/10 Nog net zo goed als ik me kon herinneren. Qua graphics had ik niet het idee een opgepoetste versie te spelen, maar toen ik de PS3 versie er even in stak ter vergelijking was het vrij snel duidelijk... Dit blijft alleen wel een duidelijk mindere game dan deel 2 en zelfs 3. Vooral het einde is wat teleurstellend, vind ik.
Idd ik vond de vergelijking ook zeer duidelijk alles speelt vlotter. Ja het einde is teleurstellend maar ik vind dit de beste Uncharted omdat ik vroeger zoooo onder de indruk was van de grafische pracht en de nostalgie enzo. Maar idd het minste deel als je het nu bekijkt. Nu nog die platinum halen ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

570
RoyVdW wrote:
paveman wrote:Uncharted: Drake's Fortune Remastered
8/10 Nog net zo goed als ik me kon herinneren. Qua graphics had ik niet het idee een opgepoetste versie te spelen, maar toen ik de PS3 versie er even in stak ter vergelijking was het vrij snel duidelijk... Dit blijft alleen wel een duidelijk mindere game dan deel 2 en zelfs 3. Vooral het einde is wat teleurstellend, vind ik.
Idd ik vond de vergelijking ook zeer duidelijk alles speelt vlotter. Ja het einde is teleurstellend maar ik vind dit de beste Uncharted omdat ik vroeger zoooo onder de indruk was van de grafische pracht en de nostalgie enzo. Maar idd het minste deel als je het nu bekijkt. Nu nog die platinum halen ;)
Ja, de :Tp: is een kwestie van nog een paar uurtjes spelen, dat komt wel goed ;)
Het was mijn eerste game voor de PS3 en ik vond het een érg goede game, maar ik werd pas echt omver geblazen door deel 2. Deel 3 vond ik (juist ook vanwege hoe goed deel 2 was) teleurstellend, of nou ja: een stuk minder. Nu achteraf bekeken dus nog wel een stuk beter dan de eerste (al heeft de eerste inderdaad altijd toch iets magisch).
Image
cron