A Teacher 3/10
Een film zonder verhaal. 'T gaat over een lerares die een relatie heeft met één van haar laatstejaarsstudenten. De film is een saaie aaneenschakeling van een beetje tekst en seksscenes (waar niks te zien valt). Heel enorm saai en voorspelbaar einde ook. Op het eind van de film dachten mijn vriendin en ik allebei "da was't ofwa??"
My recommendation: do not watch
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
647ook eens gezien, weet er niet veel meer van, en dat is meestal geen goed tekenLigeiro wrote:A Teacher 3/10
Een film zonder verhaal. 'T gaat over een lerares die een relatie heeft met één van haar laatstejaarsstudenten. De film is een saaie aaneenschakeling van een beetje tekst en seksscenes (waar niks te zien valt). Heel enorm saai en voorspelbaar einde ook. Op het eind van de film dachten mijn vriendin en ik allebei "da was't ofwa??"
My recommendation: do not watch
64850 shades of black
3/10
Parodieën worden er de laatste jaren niet beter op...
3/10
Parodieën worden er de laatste jaren niet beter op...
649Predestination
Een van de betere films ivm tijdreizen die ik al gezien heb. Minder entertainend dan Looper maar ook minder plotholes.
7,5
Een van de betere films ivm tijdreizen die ik al gezien heb. Minder entertainend dan Looper maar ook minder plotholes.
7,5
650Harry Potter en de Orde van de Feniks ==> 8,2/10
Harry Poter en de Halfbloed Prins ==> 8,2/10
Ashby ==> 7,8/10
Harry Poter en de Halfbloed Prins ==> 8,2/10
Ashby ==> 7,8/10
651The 5th wave.
7,5/10
Interessante film met dito insteek. Einde is echter weer snel in elkaar geflatst en veel te open.
7,5/10
Interessante film met dito insteek. Einde is echter weer snel in elkaar geflatst en veel te open.
652Hitman: Agent 47 7/10
Beter dan ik verwachtte, stukken beter dan die eerste Hitman film die er was in 2007
Het enige wat mij een beetje stoorde was 47 met haar op zn hoofd.
Beter dan ik verwachtte, stukken beter dan die eerste Hitman film die er was in 2007
653Krampus
7/10
Bizarre film die verbazend goed bleek te zijn achteraf
7/10
Bizarre film die verbazend goed bleek te zijn achteraf
654Ligeiro wrote:Hitman: Agent 47 7/10
haar ? hij had wellicht zijn wenkbrauwen wat naar achter gekamd
655net The Others gezien met Nicole Kidman. Zeer verrassend plot. Al wie de film al zag, is al van 2001, zal snappen wat ik bedoel
8.5/10
8.5/10
656Gisteren Inside Out eindelijk gezien. Geweldige film. 9/10
Pixar-films zoals UP en Inside Out kunnen zoveel meer emoties teweegbrengen dan 90% van alle romantische/drama films.
Pixar-films zoals UP en Inside Out kunnen zoveel meer emoties teweegbrengen dan 90% van alle romantische/drama films.
658The game: 9/10
Oude film, maar toch tijdloos vind ik. Ik raad het dan ook aan. Het is allemaal heel mysterieus en ze hebben mij echt weten te verbazen met de twisten in het verhaal.
Oude film, maar toch tijdloos vind ik. Ik raad het dan ook aan. Het is allemaal heel mysterieus en ze hebben mij echt weten te verbazen met de twisten in het verhaal.