Re: Wat speel je op dit moment?

784
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:Momenteel canis canem edit. Volgende zal life is strange zijn en dan tussendoor wat Witcher.
Al heb ik in die laatste nog niet direct mijn flow en zin gevonden :)
Wat vindt u ervan? Die Bully.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Beetje wennen aanvankelijk aan de graphics, maar ik ben het al gewoon. Ik vind dat het verbazend vlot speelt voor een port.
Het is ook een stukje nostalgie, dus dat is mooi meegenomen. Moest zo'n spel nu uitkomen, dan weet ik niet of ik het zo geweldig zou vinden. het opzet is niet zozeer meer van deze tijd denk ik, of het past alleszins niet meer bij mijn leeftijd :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

785
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:Momenteel canis canem edit. Volgende zal life is strange zijn en dan tussendoor wat Witcher.
Al heb ik in die laatste nog niet direct mijn flow en zin gevonden :)
Wat vindt u ervan? Die Bully.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Beetje wennen aanvankelijk aan de graphics, maar ik ben het al gewoon. Ik vind dat het verbazend vlot speelt voor een port.
Het is ook een stukje nostalgie, dus dat is mooi meegenomen. Moest zo'n spel nu uitkomen, dan weet ik niet of ik het zo geweldig zou vinden. het opzet is niet zozeer meer van deze tijd denk ik, of het past alleszins niet meer bij mijn leeftijd :lol:
Zou het iets voor mij zijn zie enkele van forum dit spelen en ben aant denken.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

788
Gamefreak wrote:
Toon8 wrote:Gisteren begonnen met amnesia the dark descent :cool:
is die ook playstation, of speel je die op steam Toonski ? :smug:
Op steam, denk niet dat hij op een ander platform te verkrijgen is.
Moest je kunnen moet je deze ook eens spelen, zeer goed spel en je hebt geen top pc nodig om het te draaien. Misschien voor je steam box als deze weer werkt? ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

790
daviduvel wrote:
Sanity penguin wrote:Moeilijk te zeggen, ik weet niet precies wat jij leuk vindt :D
Wel weet ik dat het een vrij makkelijke platinum is (een beetje grinden niet nagelaten) :p
Games met een makkelijke platinum ;)
Nee niet persé Andy. Je bent toch niet jaloers op mijn aantal plats? Jij reageert ook enkel als je mij kan viseren met dit hè ;p Kom nou jongeman iedereen speelt toch wat die wilt. Maar oké dat het plezant is ontken ik niet :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

792
coolgamer wrote:
paveman wrote:
coolgamer wrote:Stories the Path Of Destinies
Ik ben dees ook aan t spelen voor review... Wat vind jij er van?
Ik vind het wel een leuke en kleurrijke game. Ik zit nu aan story 4
Dat is het zeker idd. Ik heb er nog 5 of 6 op te zitten en inmiddels het 'echte' einde een keer bereikt
Image