Dat komt nog. Het vergt vele vele uren oefenen voor je de overstap maakt naar de volgende moeilijkheidsgraad. De oude Guitar Heroes en gitaar op Rock Band kan ik op hard spelen. Maar die nieuwe Guitar Hero heeft een nieuwe knoppen lay-out en die heb ik nog nooit geprobeerd. Het is waarschijnlijk niet gemakkelijk dat je ook verticaal moet bewegen over de frets.gamerke1992 wrote:Dat klinkt moeilijkik speel met guitar hero 4 op regular en ik heb al heel veel moeite.Maxidomino wrote:Rock Band 4, still going strong. Ondertussen begin ik over te schakelen naar Extreme met mijn drum.
Re: Wat speel je op dit moment?
797Ik viseer jou niet, het valt gewoon op Ik heb helemaal geen probleem met het feit dat je graag platinums wilt behalen. Want zoals je zegt, iedereen moet spelen wat hij/zij zelf wilRoyVdW wrote:Nee niet persé Andy. Je bent toch niet jaloers op mijn aantal plats? Jij reageert ook enkel als je mij kan viseren met dit hè ;p Kom nou jongeman iedereen speelt toch wat die wilt. Maar oké dat het plezant is ontken ik nietdaviduvel wrote:Games met een makkelijke platinumSanity penguin wrote:Moeilijk te zeggen, ik weet niet precies wat jij leuk vindt
Wel weet ik dat het een vrij makkelijke platinum is (een beetje grinden niet nagelaten)
Ik speel momenteel Assassin's Creed: Syndicate
De eerste keer dat ik het spel opstartte was ik onder de indruk van de nieuwe setting. Al die machines en fabrieken etc. En dan tijdens het spelen personen tegenkomen zoals Alexander Graham Bell, Charles Dickes en Charles Darwin Daarom houd ik dus van Assassin's creed. De verwijzingen naar bekende personen uit die tijd vind ik altijd geweldig.
798Ik ben als tussendoortje lara croft and the Temple of osiris aan het spelen. Dat afwisselend met guitar hero 4.
En ik ga na lara croft aan Metal Gear solid phantom pain beginnen denk ik.
799Juist de eerste boss van de eerste keer verslagen in Demon's souls. Ik ben keitrots op mezelf
800ProficiatMr.Wolf wrote:Juist de eerste boss van de eerste keer verslagen in Demon's souls. Ik ben keitrots op mezelf
Als ik eens wat tijd heb, speel ik een multiplayermatch tegen bots in Killzone: Shadow Fall . Als ik het leuk genoeg blijf vinden, ga ik de platinum wel proberen halen.
801Ben aan't twijfelen of ik er ook aan ga beginnen, of Arkham City, of Arkham Origins.gamerke1992 wrote:Ik ben als tussendoortje lara croft and the Temple of osiris aan het spelen. Dat afwisselend met guitar hero 4.
802Dat wordt eve Wikipediaen want die personen heb ik al eens gehoord een eeuw geleden op school maar weet niet meer wat ze gedaan hebben :o Historie was mijn ding niet Heb nog drie AC's liggen die geplat moeten en zullen worden xpdaviduvel wrote:Ik viseer jou niet, het valt gewoon op Ik heb helemaal geen probleem met het feit dat je graag platinums wilt behalen. Want zoals je zegt, iedereen moet spelen wat hij/zij zelf wilRoyVdW wrote:Nee niet persé Andy. Je bent toch niet jaloers op mijn aantal plats? Jij reageert ook enkel als je mij kan viseren met dit hè ;p Kom nou jongeman iedereen speelt toch wat die wilt. Maar oké dat het plezant is ontken ik nietdaviduvel wrote:Games met een makkelijke platinumSanity penguin wrote:Moeilijk te zeggen, ik weet niet precies wat jij leuk vindt
Wel weet ik dat het een vrij makkelijke platinum is (een beetje grinden niet nagelaten)
De eerste keer dat ik het spel opstartte was ik onder de indruk van de nieuwe setting. Al die machines en fabrieken etc. En dan tijdens het spelen personen tegenkomen zoals Alexander Graham Bell, Charles Dickes en Charles Darwin Daarom houd ik dus van Assassin's creed. De verwijzingen naar bekende personen uit die tijd vind ik altijd geweldig.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
803Bell = uitvinder van de telefoonRoyVdW wrote:Dat wordt eve Wikipediaen want die personen heb ik al eens gehoord een eeuw geleden op school maar weet niet meer wat ze gedaan hebben :o Historie was mijn ding niet Heb nog drie AC's liggen die geplat moeten en zullen worden xpdaviduvel wrote:RoyVdW wrote:Nee niet persé Andy. Je bent toch niet jaloers op mijn aantal plats? Jij reageert ook enkel als je mij kan viseren met dit hè ;p Kom nou jongeman iedereen speelt toch wat die wilt. Maar oké dat het plezant is ontken ik nietdaviduvel wrote:Games met een makkelijke platinumSanity penguin wrote:Moeilijk te zeggen, ik weet niet precies wat jij leuk vindt
Ik viseer jou niet, het valt gewoon op Ik heb helemaal geen probleem met het feit dat je graag platinums wilt behalen. Want zoals je zegt, iedereen moet spelen wat hij/zij zelf wil
Dickens = beroemd schrijver van o.a. Oliver Twist
Darwin = grondlegger van de evolutie theorie
804Thx man moet ik niet meer zoeken. Maar nu is het probleem dat ik nog niet weet hoe ze eruit zien xp
805NpRoyVdW wrote:Thx man moet ik niet meer zoeken. Maar nu is het probleem dat ik nog niet weet hoe ze eruit zien xp
Het zijn mannen met baarden
806Karl Marx mag ook aan de lijst met bekendheden toegevoegd wordenLigeiro wrote:NpRoyVdW wrote:Thx man moet ik niet meer zoeken. Maar nu is het probleem dat ik nog niet weet hoe ze eruit zien xp
807En dat was een Duitse vuile sosdaviduvel wrote:Karl Marx mag ook aan de lijst met bekendheden toegevoegd wordenLigeiro wrote:NpRoyVdW wrote:Thx man moet ik niet meer zoeken. Maar nu is het probleem dat ik nog niet weet hoe ze eruit zien xp
808Dead Nation DLC en Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes.
Ik wou eerst Ground Zeroes toch maar spelen als voorproefje (wat het ook eigenlijk is) op The Phantom Pain. Ben eigenlijk wat teleurgesteld over de gameplay voorlopig. Lijkt alsof ze een PSP game gemaakt hebben met PS3 graphics.
Ik wou eerst Ground Zeroes toch maar spelen als voorproefje (wat het ook eigenlijk is) op The Phantom Pain. Ben eigenlijk wat teleurgesteld over de gameplay voorlopig. Lijkt alsof ze een PSP game gemaakt hebben met PS3 graphics.
809Niet gaan denken dat The Phantom Pain zo slecht is als GZ. Ik vond GZ ook barslecht en TPP was duizend keer beter!zenmaster wrote:Dead Nation DLC en Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes.
810DE SOEP VAN DE SOSSEN IS VERGIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!Toon8 wrote:En dat was een Duitse vuile sosdaviduvel wrote:Karl Marx mag ook aan de lijst met bekendheden toegevoegd wordenLigeiro wrote:NpRoyVdW wrote:Thx man moet ik niet meer zoeken. Maar nu is het probleem dat ik nog niet weet hoe ze eruit zien xp