Re: Beat that Backlog! (2016 Remaster)

139
ShAmPi wrote:Oh ik ben mijn downloaded games niet kwijt met dat te doen hoor.
Geld heb ik er niet op staan :D
njah ik ben 50 euro kwijt erdoor want kwou season pass star wars kopen waar ik al spijt van heb magoe... :p
magoe alst echt weer zon zever is gak toch weer verzetten naar ierland- engels zenne want anders heel da spel in buchtnederlands bleh

OT:
mxgp 2 platinum +1

fsterchele23 gekocht -30 uitgespeeld +21 => -9
Image

146
ShAmPi wrote:Pfff als ik hier met meedoe met al mijn retro games sta ik zo op - 200 ofzo :D
ja dan ga je nog effe werk hebben om er de 0 te bereiken :p no worries je bent zeker niet de enige die het nooit zal bereiken. beginnende met mezelf dus haha. telkens ik goe bezig ben kom ik af met een nieuwe dwang voor kopen en ist weer om zeep :p ( en dan heb ik et nog over backlog van dit jaar en nie men totale backlog wat ook al onmogelijjk op 0 te krijgen is aangezien ik toch nog een paar preorders heb staan in gm :p en tzijn nie allemaal van de kleinste.
Image

148
Ik begin rustig aan ook weer serieus mee te doen Shampi/fsterchele... :dizzy: @Shampi: ik tel retro games in mijn telling ook niet mee idd.... :dizzy:
The LEGO Movie: Videogame (idd voor met de kleine Sora! :D), Life is Strange en Hitman GO definitive edition gekocht -3

Paveman Gekocht in 2016: 19 Uitgespeeld in 2016: 4 Totale score -15
Beginstand backlog: 28
Last edited by paveman on 27 Apr 2016 13:16, edited 2 times in total.
Image