Re: Pronken met je Platinums

811
Haha, inderdaad ;) Hij mag nu een tijdje de vitrine in :P
Mijn volgende zal wel een tijdje op zich laten wachten denk ik, tenzij ergens een kleine PSN game. Heb hier nog wel wat games liggen, maar allemaal nieuwe. Metal Gear Solid 4 kende ik eigenlijk als mijn broekzak, had het alleen 6 of 7 jaar nimeer gespeeld. Trouwens ook meer dan 10 keer uitgespeeld. Eén keer Big Boss run mislukt moet je daarna eerst nog een keer opnieuw op een andere moeilijkheid spelen om ammo te kopen, dan weer opnieuw; dus drie runs doen voor wat normaal maar één was.

Van de games die ik al had gespeeld wordt het moeilijk. LittleBIGPlanet 2 is misschien nog te doen, maar Super Street Fighter 4 is een moeilijke. Marvel vs Capcom 2 heeft geen platinum, en ook redelijk moeilijk.
Ben nu aan't proberen Dead Nation weer 100% te halen, die had ik al platinum, maar achteraf is dan de DLC nog erbij gekomen blijkbaar. :| Eerst nog een andere controller halen want die hapert precies... Is tans een nieuwe... :angry:
Image

Re: Pronken met je Platinums

813
PS: ik had verwacht dat Roy z'n completion % nog wel een stuk hoger zou liggen, aangezien je alleen maar games speelt die je ook op :Tp: haalt, toch Roy? Is wel serieus hoog btw. Ik was al blij dat ik boven de 80% kwam :D. Op het moment dat ik het leuk ging vinden me hier mee bezig te houden zat ik nog <60%, dus vind al dat ik goed bezig ben ^^ .
Image

Re: Pronken met je Platinums

814
paveman wrote:PS: ik had verwacht dat Roy z'n completion % nog wel een stuk hoger zou liggen, aangezien je alleen maar games speelt die je ook op :Tp: haalt, toch Roy? Is wel serieus hoog btw. Ik was al blij dat ik boven de 80% kwam :D. Op het moment dat ik het leuk ging vinden me hier mee bezig te houden zat ik nog <60%, dus vind al dat ik goed bezig ben ^^ .
Nee ik heb ook games zoals Mirror's Edge, GTAIV COD WAW en MW2 zijn heel moeilijk die heb ik opgegeven speelde ze niet meer graag. LBP en Resistance 2 zijn niet mijn ding maar wou ze toen wel uitspelen maar niet voor plat gegaan te frustrerend. Fallout 3 heeft die bobbleheads die ik niet meer wil zoeken (missable) en een shitload aan DLC net zoals U2 en U3 op PS3 die ik niet meer heb, al verkocht. Mijn % had allang 95 geweest als ik die paar games niet had. Ben aan't twijfelen of ik GTAV nog wel ga spelen om die reden ben niet zeker dat ik plat ga halen en geduld ervoor heb :D
We moeten een forum leaderbord maken met meeste plats en competion bv. :Tp:
Image

Re: Pronken met je Platinums

815
Hahaha! Ik vind het een goed idee, hoor: ga je gang ;). Alhoewel ik de trophies alleen voor mezelf haal en het plezier dat ik daar uit haal (ik ben altijd al van het 100% uitspelen geweest), vergelijken blijft ergens toch ook wel weer leuk :D. Of doelstellingen voor 2016 voor anderen bedenken: wie er het meeste haalt :D.
Kijk: Marty en Kolm haal ik qua plats toch nooit in (is zoals ik hierboven omschrijf ook totaal geen doel), maar misschien kan ik ze nog eens ergens verslaan in het halen van zoveel mogelijk doelstellingen, haha! :evil:
Image

Re: Pronken met je Platinums

818
Marty wrote:Mij verslaan in total completion is een makkie :p Ik speel eigenlijk zon beetje alles wat los en vast zit :D
Hahaha! Kan ik je toch érgens op verslaan. :P Ik heb zelf overigens ook wel de neiging om zo'n beetje alles te spelen, net als jij veel RPG's ook (gaat een hoop tijd in zitten), maar te divers om 1 favoriet genre aan te duiden. Ik speel alleen wel zoveel mogelijk spellen zo ver als ik het leuk vind (multiplayer per definitie niet dus) en koop ook DLC als ik het spel leuk genoeg vond, waardoor ik ook best veel games op 100% heb die met alleen de :Tp: niet op 100% uit komen.

@ruler: congrats! Leuke game he!
Image

Re: Pronken met je Platinums

819
paveman wrote:
Marty wrote:Mij verslaan in total completion is een makkie :p Ik speel eigenlijk zon beetje alles wat los en vast zit :D
Hahaha! Kan ik je toch érgens op verslaan. :P Ik heb zelf overigens ook wel de neiging om zo'n beetje alles te spelen, net als jij veel RPG's ook (gaat een hoop tijd in zitten), maar te divers om 1 favoriet genre aan te duiden. Ik speel alleen wel zoveel mogelijk spellen zo ver als ik het leuk vind (multiplayer per definitie niet dus) en koop ook DLC als ik het spel leuk genoeg vond, waardoor ik ook best veel games op 100% heb die met alleen de :Tp: niet op 100% uit komen.

@ruler: congrats! Leuke game he!
Bedankt! Fantastische game hoor!

Trouwens, ik dacht altijd dat DLC niet meegerekend werd in de completion percentage?
Image

Re: Pronken met je Platinums

823
zenmaster wrote:Haha, inderdaad ;) Hij mag nu een tijdje de vitrine in :P
Mijn volgende zal wel een tijdje op zich laten wachten denk ik, tenzij ergens een kleine PSN game. Heb hier nog wel wat games liggen, maar allemaal nieuwe. Metal Gear Solid 4 kende ik eigenlijk als mijn broekzak, had het alleen 6 of 7 jaar nimeer gespeeld. Trouwens ook meer dan 10 keer uitgespeeld. Eén keer Big Boss run mislukt moet je daarna eerst nog een keer opnieuw op een andere moeilijkheid spelen om ammo te kopen, dan weer opnieuw; dus drie runs doen voor wat normaal maar één was.

Van de games die ik al had gespeeld wordt het moeilijk. LittleBIGPlanet 2 is misschien nog te doen, maar Super Street Fighter 4 is een moeilijke. Marvel vs Capcom 2 heeft geen platinum, en ook redelijk moeilijk.
Ben nu aan't proberen Dead Nation weer 100% te halen, die had ik al platinum, maar achteraf is dan de DLC nog erbij gekomen blijkbaar. :| Eerst nog een andere controller halen want die hapert precies... Is tans een nieuwe... :angry:
Die game is dan toch echt niet meer dan 5 uur lang ofwel? Dat zou ik anders nooit uithouden.

Re: Pronken met je Platinums

824
Die game is dan toch echt niet meer dan 5 uur lang ofwel? Dat zou ik anders nooit uithouden.
Nee, op easy en met stealth aan loop je er op twee uur door, maar dat heb ik alleen de laatste keer kunnen doen. De andere runs waren telkens 4 a 5 uur om alles te doen wat nodig was. Voor de titels chicken en panda moest ik 1 run langer dan 35 uur spelen :P Maar heb toen twee of drie nachten de game gewoon aan laten staan :saint: Is anders ni te doen. Denk dat ik zo'n 80 uur toch ben bezig geweest. Enige games waar ik zolang aan ben bezig geweest zijn de oudere Final Fantasy games. :)
Image
cron