Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

16
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:Zijn er mensen die willen helpen om nog wat Red Dead Redemption online trophies te halen? Kheb die game al jaren niet gespeeld maar er schieten blijkbaar maar een 4-tal trophies over (in de main game). Kvraag het liever eerst hier eens dan het met randoms te proberen.
Welke moet je nog? Kan de game hier niet onmiddellijk vinden dus denk dat hij nog bij mijn ouders in BE ligt... maw: ik kan niet nu direct helpen :|
Aangezien de servers blijkbaar nog lang niet sluiten is er geen haast bij.
https://psnprofiles.com/trophies/282-Re ... /Tjeefkeuh

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

21
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote:Welke trophies heb je nodig in BL2?
Die waarvoor ge alle DLC side missions moet afwerken. Er zijn een paar bossfights die mij alleen totaal niet lukken aangezien mijn wapens en schild waarschijnlijk niet goed genoeg zijn. Indertijd vond ik ook niemand online ervoor.
Ja, zitten een paar redelijk lastige tussen.. Is mij uiteindelijk (na wat grinden) overigens wel solo c.q. in een enkel geval met 2 controllers gelukt, dus is wel mogelijk. :D
Ik heb niet superveel tijd om te gamen, maar als je me toevoegt en ik online ben, wil ik je best even helpen. Ik heb alleen geen headset meer voor de PS3, dus weet niet zeker of het erg handig zal gaan...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

25
Iemand anders er voor gevonden. Bots openen echt geen supply boxes.
En ze hebben bij sommige abilities het aantal verlaagd wat nodig is voor max level. Zoals eerder moest je 250 supply boxes openen en dat hebben ze verlaagd naar 150. En nog wel bij meer hebben ze dat gedaan.

De meeste trophy guides zijn daarmee ook niet up to date. Dus je kunt dan beter je ingame statistieken checken
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

26
Tjeefkeuh wrote:Eventjes nen bump voor mensen vergeten dat dit topic bestaat.
Ik zoek zelf nog hulp met een paar trophies in de Borderlands 2 DLC (PS3) en Red Dead Redemption.
Wat moet je juist doen voor die trophies in Red Dead Redemption? Ik heb hem nog liggen, maar moet hem zelf eerst uitspelen zeker, of is dat niet nodig? Heb hem vroeger op een andere PSN account eens uitgespeeld, maar nu dus geen savefiles ofzo meer.

Heeft er iemand de Dead Nation DLC of LittleBIGPlanet 2?
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

28
Kolm wrote:@Tjeefkeuh: Ondertussen heb ik RDR en RDR Undead nightmare hier in NL liggen!

Dead nation wilde ik ook nog eens doen maar vond toen niemand voor co-op en game is uiteindelijk blijven liggen. Als DLC-prijs ok is dan kan ik die ook wel kopen. Wat heb je nodig in LBP2?
Ik heb nog redelijk wat nodig in LBP2 (zie trophiecard), maar moet de game eerst zelf nog terug kopen :)
Ik ken zo direct uit mijn hoofd de prijs van Dead Nation niet. Denk 15 voor de bundle.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

29
zenmaster wrote: Wat moet je juist doen voor die trophies in Red Dead Redemption? Ik heb hem nog liggen, maar moet hem zelf eerst uitspelen zeker, of is dat niet nodig? Heb hem vroeger op een andere PSN account eens uitgespeeld, maar nu dus geen savefiles ofzo meer.
Ik denk dat die multiplayer een aparte save file heeft of misschien eventueel zelfs via uw Rockstar profiel bijgehouden wordt.

En voor de platinum nog deze:

Slow on the Draw
Get 10 assists in a single Hideout in a public Free Roam session.

The Quick and Everyone Else...
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches.

Go Team!
Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

En dan nog een pak multiplayer DLC trophies, waaronder deze zeer vervelende als laatste van Undead Nightmare:

Kingpin
Fight off 8 unique players during your time on top during Land Grab in Multiplayer Free Roam.
Kolm wrote: @Tjeefkeuh: Ondertussen heb ik RDR en RDR Undead nightmare hier in NL liggen!
Dan zijn we eventueel al met 3 :cool:

Edit: Level 50 gehaald

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

30
Grats met level 50! Zodra je wat wilt doen voor de andere dingen en genoeg mensen ervoor hebt moet je maar iets laten weten ;)

Zijn er hier mensen met Medal of honor warfighter die eventueel ook een poging tot de multiplayer trophies willen doen? Voordal dan de call an apache in trophy en de win with a friend trophy.
Image