2de seizoen op fifa 16 afgewerkt titel, supercup en Europa league gewonnen met as roma. Volgende op programma is confederation cup met Australië. Daarnaast ratchet and clank en dead Rising 3
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Wat speel je op dit moment?
812Met de kleine man (en stiekem soms een stukje alleen ): The LEGO Movie Videogame
Voor review: Stories: The Path of Destinies (nog een aantal verhaallijnen doorlopen, review volgt snel)
Voor de trophygrind: PES2016 - Become a Legend, wat een slechte modus....
Op PS3: Lightning Returns: Final Fantasy XIII - tweede walkthrough voor de platinum
Voor review: Stories: The Path of Destinies (nog een aantal verhaallijnen doorlopen, review volgt snel)
Op PS3: Lightning Returns: Final Fantasy XIII - tweede walkthrough voor de platinum
813Gelukkig, want ik had hetzelfde gevoel als zenmaster.Maxidomino wrote:Niet gaan denken dat The Phantom Pain zo slecht is als GZ. Ik vond GZ ook barslecht en TPP was duizend keer beter!zenmaster wrote:Dead Nation DLC en Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes.
Ik wou eerst Ground Zeroes toch maar spelen als voorproefje (wat het ook eigenlijk is) op The Phantom Pain. Ben eigenlijk wat teleurgesteld over de gameplay voorlopig. Lijkt alsof ze een PSP game gemaakt hebben met PS3 graphics.
814The Lego Movie Videogame, is die beetje leuk? Heb deze eergisteren ofzo gekocht in Sale En deze keer op PS3 dacht ik (ja i know op PS4 is hij ook, maar te laat gezien) en niet op de Vita. Meeste Lego games heb ik op de Vita gespeeld en das altijd toch wat downgraded.paveman wrote:Met de kleine man (en stiekem soms een stukje alleen ): The LEGO Movie Videogame
Nu wel bezig met Hitman Go op PS4.
815Lego games op vita zijn gewoon ports van de ds-versies. Op console zijn ze sowieso beter dan op handheld
Ik ben bijna aant eind van lego batman 3 op ps4
816Ah, oef Nee, ik vond het ook slecht. Zeker als MGS freak. Die missies a la Portable Ops daar zal ik mij wel bij neerleggen, maar dit was echt rommel op de graphics na.Maxidomino wrote:Niet gaan denken dat The Phantom Pain zo slecht is als GZ. Ik vond GZ ook barslecht en TPP was duizend keer beter!zenmaster wrote:Dead Nation DLC en Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes.
Ik wou eerst Ground Zeroes toch maar spelen als voorproefje (wat het ook eigenlijk is) op The Phantom Pain. Ben eigenlijk wat teleurgesteld over de gameplay voorlopig. Lijkt alsof ze een PSP game gemaakt hebben met PS3 graphics.
Ik heb de PSP games eigenlijk nooit gespeeld, dus
817Inderdaad. Daarom dus eens een deftige Lego game aangekochtLigeiro wrote:Lego games op vita zijn gewoon ports van de ds-versies. Op console zijn ze sowieso beter dan op handheld
818Ik heb m nu ook in de sale gekochtNTGSruler wrote:The Lego Movie Videogame, is die beetje leuk? Heb deze eergisteren ofzo gekocht in Sale En deze keer op PS3 dacht ik (ja i know op PS4 is hij ook, maar te laat gezien) en niet op de Vita. Meeste Lego games heb ik op de Vita gespeeld en das altijd toch wat downgraded.paveman wrote:Met de kleine man (en stiekem soms een stukje alleen ): The LEGO Movie Videogame
Hiervoor heb ik alleen de LEGO games gespeeld die gratis bij Plus zaten: allemaal op de Vita dus. Dit is veel uitgebreider/mooier, zeker op de PS4 . Ik ben er tot nu toe wel over te spreken. Ben alleen nog niet zo ver... gaat niet zo snel met een mannetje van 3 dat je meezeult
819Geniet daar maar van met dat mannetje van 3 jaar! Tof dat je dat kunt doen!paveman wrote:Ik heb m nu ook in de sale gekochtNTGSruler wrote:The Lego Movie Videogame, is die beetje leuk? Heb deze eergisteren ofzo gekocht in Sale En deze keer op PS3 dacht ik (ja i know op PS4 is hij ook, maar te laat gezien) en niet op de Vita. Meeste Lego games heb ik op de Vita gespeeld en das altijd toch wat downgraded.paveman wrote:Met de kleine man (en stiekem soms een stukje alleen ): The LEGO Movie Videogame
Hiervoor heb ik alleen de LEGO games gespeeld die gratis bij Plus zaten: allemaal op de Vita dus. Dit is veel uitgebreider/mooier, zeker op de PS4 . Ik ben er tot nu toe wel over te spreken. Ben alleen nog niet zo ver... gaat niet zo snel met een mannetje van 3 dat je meezeult
820zenmaster wrote:Ah, oef Nee, ik vond het ook slecht. Zeker als MGS freak. Die missies a la Portable Ops daar zal ik mij wel bij neerleggen, maar dit was echt rommel op de graphics na.Maxidomino wrote:Niet gaan denken dat The Phantom Pain zo slecht is als GZ. Ik vond GZ ook barslecht en TPP was duizend keer beter!zenmaster wrote:Dead Nation DLC en Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes.
Ik heb de PSP games eigenlijk nooit gespeeld, dus
821Dat is zeker tof! Hij snapt nog lang niet alles, maar vindt het wel geweldig om papa te helpen...! Hij wil sowieso altijd de tweede controller vast hebben als ik aan het spelen ben (wat ik overigens niet veel doe als de kids wakker zijn). Ik ben niet zo van het: hij (of zij als in mijn dochtertje) moet hetzelfde doen of leuk vinden als ik, dus eigenlijk vind ik het ook wel weer een beetje een no-go, maar aan de andere kant vindt hij het zó geweldig om te helpen... dus ach: ik heb me daar toch wel wat overheen gezet.NTGSruler wrote:Geniet daar maar van met dat mannetje van 3 jaar! Tof dat je dat kunt doen!
822paveman wrote:Dat is zeker tof! Hij snapt nog lang niet alles, maar vindt het wel geweldig om papa te helpen...! Hij wil sowieso altijd de tweede controller vast hebben als ik aan het spelen ben (wat ik overigens niet veel doe als de kids wakker zijn). Ik ben niet zo van het: hij (of zij als in mijn dochtertje) moet hetzelfde doen of leuk vinden als ik, dus eigenlijk vind ik het ook wel weer een beetje een no-go, maar aan de andere kant vindt hij het zó geweldig om te helpen... dus ach: ik heb me daar toch wel wat overheen gezet.NTGSruler wrote:Geniet daar maar van met dat mannetje van 3 jaar! Tof dat je dat kunt doen!
Het is soms moeilijk en het vraagt wat timemanagement. Mijn vriendin haar dochter heeft het ook leren ontdekken dankzij mij. Natuurlijk is dat iets nieuws en wil ze het ook net als ik bezig ben
Ondertussen hebben we al het één en het ander duidelijk gemaakt Maar zij speelt vooral Cars 2 dat ik eens voor Sinterklaas voor haar heb gekocht. Mijn PS4 raakt ze niet aan. (Wil ik bewust).
823Grand Kingdom beta en ZOMBI, al valt die laatste precies wat tegen.
824oei ? hoe komt het ? ik vond hem ook eerst nogal traag op gang komen, maar daarna liep het allemaal soepelElexus wrote:Grand Kingdom beta en ZOMBI, al valt die laatste precies wat tegen.
effe doorbijten Lexmans
825De laatste Need for Speed. Voorlopig niets waauuww. Degelijke racegame met zoals altijd een super omkadering (tuning, muziek, graphics)