Re: Ratchet & Clank (PS4)

91
billie91 wrote:
dividedx11 wrote:
billie91 wrote:De trophy dat je de race op Rilgar onder 1.35 moet voltooien is echt een pain in the ass. Ik loop compleet daar vast. Als ik die heb, dan heb ik de game platinum.

Edit: Ik heb de trophy op Rilgar net gehaald. Blijkt dat ik nog een trophy voor de Groovitron moet behalen dus bijna platinum. :D
Je hebt 'm al bijna? Nice! Ik ben er ook mee bezig maar aangezien dit een game was waar ik bijna 3 jaar heb op zitten wachten wil ik het op m'n dooie gemak doen :)
De game is echt easy platinum te halen. Een vriend van mij had binnen een paar dagen platinum en heeft ook rustig gespeeld.

Edit: Ik heb de platinum nu binnen.
Idd was te verwachten net zoals andere R&C's. Krijgt ook een 2 qua difficulty rating. Dat is ook het leuke aan deze games ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

92
ShAmPi wrote:Tuurlijk.
Maar dat neemt niet weg dat het een kindergame is.
Zeg nu zelf hoe oud waren jullie toen je de eerste ratchet speelden.

Wat niet wegneemt dat het een fantastisch spel is.
Een spel voor kinderen wil niet zeggen dat het enkel door kinderen gespeeld wordt.

Btw 14 is in mijn boek ook nog steeds een kind.
ik ben pas begonnen met de reeks toen ie op ps3 kwam, dat was dan eind 2007 of begin 2008 bij mij :idea:

Re: Ratchet & Clank (PS4)

94
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Tuurlijk.
Maar dat neemt niet weg dat het een kindergame is.
Zeg nu zelf hoe oud waren jullie toen je de eerste ratchet speelden.

Wat niet wegneemt dat het een fantastisch spel is.
Een spel voor kinderen wil niet zeggen dat het enkel door kinderen gespeeld wordt.

Btw 14 is in mijn boek ook nog steeds een kind.
ik ben pas begonnen met de reeks toen ie op ps3 kwam, dat was dan eind 2007 of begin 2008 bij mij :idea:
Awel
Teon was je ook nog maar 11 ofzo? :p
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

96
ShAmPi wrote:Tuurlijk.
Maar dat neemt niet weg dat het een kindergame is.
Zeg nu zelf hoe oud waren jullie toen je de eerste ratchet speelden.

Wat niet wegneemt dat het een fantastisch spel is.
Een spel voor kinderen wil niet zeggen dat het enkel door kinderen gespeeld wordt.

Btw 14 is in mijn boek ook nog steeds een kind.
Dat was ongeveer een jaar geleden, dus 20 jaar :D

20 jaar en echt moeite hebben om een level uit te spelen :?
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

97
daviduvel wrote:
ShAmPi wrote:Tuurlijk.
Maar dat neemt niet weg dat het een kindergame is.
Zeg nu zelf hoe oud waren jullie toen je de eerste ratchet speelden.

Wat niet wegneemt dat het een fantastisch spel is.
Een spel voor kinderen wil niet zeggen dat het enkel door kinderen gespeeld wordt.

Btw 14 is in mijn boek ook nog steeds een kind.
Dat was ongeveer een jaar geleden, dus 20 jaar :D

20 jaar en echt moeite hebben om een level uit te spelen :?
20 is het nieuwe kind zijn :p
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

98
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Tuurlijk.
Maar dat neemt niet weg dat het een kindergame is.
Zeg nu zelf hoe oud waren jullie toen je de eerste ratchet speelden.

Wat niet wegneemt dat het een fantastisch spel is.
Een spel voor kinderen wil niet zeggen dat het enkel door kinderen gespeeld wordt.

Btw 14 is in mijn boek ook nog steeds een kind.
ik ben pas begonnen met de reeks toen ie op ps3 kwam, dat was dan eind 2007 of begin 2008 bij mij :idea:
Awel
Teon was je ook nog maar 11 ofzo? :p
nope 16 :smug:

Re: Ratchet & Clank (PS4)

100
Ratchet & Clank patch 1.03 brengt een Trophy glitch met zich mee

Heb jij moeite met de Trophies “Faster Than a Speeding Amoebid” en “Kalebo Thunder” in Ratchet & Clank op de PS4? Dan zorgt patch 1.03 ervoor dat je deze kunt unlocken met een glitch. Veel mensen zijn per ongeluk zelf al op de glitch gestuit, omdat ze de race afsloten om opnieuw te beginnen, wat zorgde voor een onverwachtse unlock.

De Trophies zijn te behalen tijdens de Rilgar Race en de Kalebo Race, en wat je moet doen is eigenlijk redelijk simpel. Je start namelijk de race en zorgt ervoor dat de timer voorbij de Trophy vereiste gaat (Rilgar Race = ~1:36 of later en de Kalebo Race = ~2:06 of later). Zorg ervoor dat je op de eerste plek staat op dit moment in de race, druk op pauze (Options knop) en selecteer ‘quit race’.

Vervolgens wordt tijdens de cut-scène die toont dat je verloren hebt de Trophy geunlocked, zonder dat dit natuurlijk de bedoeling is. Hoogstwaarschijnlijk zal dit weer gefixt worden in de volgende patch, maar diegene die erg veel moeite hebben met deze Trophies kunnen eventueel voor deze manier kiezen.
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

102
Damn, ik kan maar morgen weer op m'n PS4. Hopelijk is ie tegen dan nog niet gefixed :/ Heb ook challenge mode gestart en zit nog maar in het begin, zal goed moeten doorspelen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

104
Colossus wrote:Hoe komt het dat deze al gelijk rond de 35 euro kost terwijl eigenlijk alle nieuwe games 60 kosten, vind dat opvallend.

Is hij kort? Of wat is de reden?
Als deze een tientje kost ga ik hem downloaden denk
Deze was bij de release 40 euro. Hij duurt 11u, wat voor mij niet ongeloofelijk kort is. Top game, zeker de €40 waard.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

105
dividedx11 wrote:
Colossus wrote:Hoe komt het dat deze al gelijk rond de 35 euro kost terwijl eigenlijk alle nieuwe games 60 kosten, vind dat opvallend.

Is hij kort? Of wat is de reden?
Als deze een tientje kost ga ik hem downloaden denk
Deze was bij de release 40 euro. Hij duurt 11u, wat voor mij niet ongeloofelijk kort is. Top game, zeker de €40 waard.
In de store gelijk 35 ;)
Maar vind het opvallend, niet dat het een probleem moet zijn uiteraard :smug:
Image
cron