Re: Pronken met je Platinums

833
RoyVdW wrote:Nog nooit van gehoord, maar toch proficiat met jouw aantal plats van mijn gewicht in kg :cool:
Hahahaha! Nu je het zegt: dat komt bij mij ook aardig in de buurt! :lol: Laten we hopen dat m'n gewicht niet met het aantal plats mee gaat groeien... dan kan ik maar beter ophouden met het halen van :Tp: .... :lol:

Ik had er voordat ik voor de review inschreef ook nog nooit van gehoord btw. Hoe het me is bevallen valt dus snel op het blog te lezen...
Image

Re: Pronken met je Platinums

834
paveman wrote:
RoyVdW wrote:Nog nooit van gehoord, maar toch proficiat met jouw aantal plats van mijn gewicht in kg :cool:
Hahahaha! Nu je het zegt: dat komt bij mij ook aardig in de buurt! :lol: Laten we hopen dat m'n gewicht niet met het aantal plats mee gaat groeien... dan kan ik maar beter ophouden met het halen van :Tp: .... :lol:

Ik had er voordat ik voor de review inschreef ook nog nooit van gehoord btw. Hoe het me is bevallen valt dus snel op het blog te lezen...
Als je er nog veel haalt gaat Roy wel wa meer McDonalds moeten halen :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

836
zenmaster wrote:
paveman wrote:
RoyVdW wrote:Nog nooit van gehoord, maar toch proficiat met jouw aantal plats van mijn gewicht in kg :cool:
Hahahaha! Nu je het zegt: dat komt bij mij ook aardig in de buurt! :lol: Laten we hopen dat m'n gewicht niet met het aantal plats mee gaat groeien... dan kan ik maar beter ophouden met het halen van .... :lol:

Ik had er voordat ik voor de review inschreef ook nog nooit van gehoord btw. Hoe het me is bevallen valt dus snel op het blog te lezen...
Als je er nog veel haalt gaat Roy wel wa meer McDonalds moeten halen :P
Nee dat eet ik niet fastfood. En Zenmaster jij hebt mij in't echt gezien en velen zouden niet zeggen dat ik zo veel weeg maar ik was wel bijna een kop groter dan u :p
En waarom plats vermijden wat maakt het uit pfff haha.
Image

Re: Pronken met je Platinums

837
Nah ik vermijd ze niet echt hoor :)
Dat zeg ik maar.
Nontheless TWD sprak me niet aan dus heb ik er niet voort mee gedaan.
Ik ga geen game spelen puur voor een plat als die me niet intereseert.

Al de trophies die ik heb zijn allemaal gekomen door gewoon te spelen.
Niet 1 trophy heb ik speciaal gedaan.
Image