Re: Rocket League

333
Sanity penguin wrote:Spectaculair. Ik zie soms ook zo van die dingen in online matches. Sta altijd versteld van de controle dat die blijkbaar hebben over die wagentjes :D
Het is mij niet gegeven :p Het lukt me om te vliegen, maar niet op de momenten dat het moet...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Rocket League

335
Tjeefkeuh wrote:Ik snap niet hoe ze midden in de lucht zo makkelijk van richting kunnen veranderen. Ik kan zo wel wat aerial trucjes, maar dat is altijd in een semi-rechte lijn en op het einde een barrel roll.
Ge kunt u redelijk goed bijsturen in de lucht door vierkantje ingedrukt te houden en dan bij te sturen met de linkerjoystick. Zo heb ik toch ook het gevoel altijd goed de controle te kunnen behouden. Maar ik ben zelf niet al te goed in de game, dus geen idee of dat de manier is om het te doen :p

Re: Rocket League

336
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik snap niet hoe ze midden in de lucht zo makkelijk van richting kunnen veranderen. Ik kan zo wel wat aerial trucjes, maar dat is altijd in een semi-rechte lijn en op het einde een barrel roll.
Ge kunt u redelijk goed bijsturen in de lucht door vierkantje ingedrukt te houden en dan bij te sturen met de linkerjoystick. Zo heb ik toch ook het gevoel altijd goed de controle te kunnen behouden. Maar ik ben zelf niet al te goed in de game, dus geen idee of dat de manier is om het te doen :p
Dat is de manier, maar op een bepaald moment lijkt mijn auto ineens om te slaan naar inverted controls. Zoiets lukt mij waarschijnlijk nooit.

Re: Rocket League

337
Tjeefkeuh wrote:Ik snap niet hoe ze midden in de lucht zo makkelijk van richting kunnen veranderen. Ik kan zo wel wat aerial trucjes, maar dat is altijd in een semi-rechte lijn en op het einde een barrel roll.
cheats, kuch kuch...

Re: Rocket League

338
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik snap niet hoe ze midden in de lucht zo makkelijk van richting kunnen veranderen. Ik kan zo wel wat aerial trucjes, maar dat is altijd in een semi-rechte lijn en op het einde een barrel roll.
Ge kunt u redelijk goed bijsturen in de lucht door vierkantje ingedrukt te houden en dan bij te sturen met de linkerjoystick. Zo heb ik toch ook het gevoel altijd goed de controle te kunnen behouden. Maar ik ben zelf niet al te goed in de game, dus geen idee of dat de manier is om het te doen :p
Dat is de manier, maar op een bepaald moment lijkt mijn auto ineens om te slaan naar inverted controls. Zoiets lukt mij waarschijnlijk nooit.
Late reactie:

Heb soms ook dat gevoel. Dan vlieg ik een stukje en wil ik een rol maken naar rechts en druk dus rechts in, gaat ie naar links :silly:

Sinds vandaag de nieuwe update:
Image
THE HEADLINES
- Added four new premium Battle-Cars…
- (DLC) Neo Tokyo-inspired vehicles “Esper” and “Masamune”, and Classic Cars “Aftershock” and “Marauder” will be available July 18th.
- (DLC) Six Decals for each new vehicle
- Added all-new “Neo Tokyo” Arena to all casual and competitive playlists.
- Added all-new “Pillars” Arena to Rocket Labs playlist.
- Added “Showroom” to preview premium content
- Competitive Season 2 has ended and rewards will be given to participants who achieved “Prospect I” and above
- Competitive Season 3 has begun! All competitive skill ratings have been reset.
- New “Rare” and “Very Rare” items can now be found after Online matches, there are many new items for you to discover and collect!
- Multiple Bug Fixes

Lees verder op Rocket League.com
Image

Re: Rocket League

342
Die heb ik al wel. Heb alleen de painted nog niet.
En als je een certified item krijgt hoop ik dat je een makkelijke challenge er bij krijgt. Zag dat iemand als opdracht had om goals op de kop te maken.

Ik zelf moet Center balls geven. Maar het track systeem werkt niet 100%
Image

Re: Rocket League

343
Marty wrote:Die heb ik al wel. Heb alleen de painted nog niet.
En als je een certified item krijgt hoop ik dat je een makkelijke challenge er bij krijgt. Zag dat iemand als opdracht had om goals op de kop te maken.

Ik zelf moet Center balls geven. Maar het track systeem werkt niet 100%
Painted stelt niks voor, ik heb er al een. Het is gewoon een van de andere random rare items in een andere kleur (niet eens naar keuze). En wat is op de kop dan? Omhaal? Zoja dan heb ik een probleem want die lukken mij sinds de demo niet meer. Hopelijk is het die voor center balls aangezien ik altijd als middenvelder speel.

Re: Rocket League

344
Maar het is en blijft een random drop, dus als je pech hebt gaat dat wel even duren.
Op de kop is ook wel een Turtle goal dacht ik. (had toevallig vandaag 1tje gehaald) Filmpje is niet van mij



Je hebt meerdere:
Goals maken
Saves
Centers
Op de kop
Long goals

En vast nog wel wat andere
Image

Re: Rocket League

345
Marty wrote: Op de kop is ook wel een Turtle goal dacht ik. (had toevallig vandaag 1tje gehaald) Filmpje is niet van mij

Ahzo, dit doe ik enkel in de lobby aangezien er toch geen bonus voor gegeven wordt en er veel geluk bij komt kijken. Of is er nu wel een bonus voor?