Re: Je laatste aankoop (geen games)
783ergens volgende week ga ik de Lego S.H.I.E.L.D. Helicarrier halen ookzenmaster wrote: Aaaaaah!
Ik wil die Wall-E al keilang Vette comics ook.
784Da's dan weer minder. Lol, kidding Ik wil ook de Porsche GT3 die uitkomt, ma tis allemaal ni goeiekoop die LEGO.
785van Technic zeker, die Porsche?zenmaster wrote:Da's dan weer minder. Lol, kidding Ik wil ook de Porsche GT3 die uitkomt, ma tis allemaal ni goeiekoop die LEGO.
hun auto's interesseren me zo niet, ik heb hier wel 2 streetbikes en ne dirtbike staan van Technic
786Nee, maar deze is wel nice gemaakt. Normaal vind ik ze ook niet interessant.
788Haast je dan maar want hij wordt langzamerhand toch wat moeilijker te vinden of erg duurmet0t0 wrote:Fantastisch, die moet ik dringend ook eens kopen
789Ik heb een beetje geluk gehad denk ik. Er stond er maar eentje op eBay voor £28 + verzending dus heb niet te lang getwijfeld Weet ni wat hij vroeger gekost heeft, maar het leek mij niet overdreven duur.
791Congégeld gehad?
Ik heb mij ook eens laten gaan... De volgende twee weken komen er normaal nog mooie pakjes aan.
Ik heb mij ook eens laten gaan... De volgende twee weken komen er normaal nog mooie pakjes aan.
792onder anderezenmaster wrote:Congégeld gehad?
laten we zeggen dat mijn loon elk jaar in mei verdriedubbeld
793Hehe, zalig heLigeiro wrote:onder anderezenmaster wrote:Congégeld gehad?
laten we zeggen dat mijn loon elk jaar in mei verdriedubbeld
Vandaag deze al gekregen:
Eén detail verschilt van de controller die in de set met de PS4 zat, maar vind ik ni erg.
Voor de rest nog wat coole figures.