Re: Pronken met je Platinums

842
zenmaster wrote:Jesus, twee ineens. Wist da vrouwen beter kunnen multi-tasken, ma dit is erover : P

Proficiat :D
Tsja, skillz :smug:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote: Platinum #106: Hitman: Absolution

Platinum #107: Hitman GO: Definitive Edition
Na- aper!! :P

Proficiat!!
Het is inderdaad door jou dat ik eindelijk aan absolution ben begonnen... en omdat ik je de plat zag halen van GO was ik in de store gaan kijken en zag ik toevallig dat hij in de sale was :lol:

Thanks allebei :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

843
Kolm wrote:
Het is inderdaad door jou dat ik eindelijk aan absolution ben begonnen... en omdat ik je de plat zag halen van GO was ik in de store gaan kijken en zag ik toevallig dat hij in de sale was :lol:

Thanks allebei :)

Wel ik moet eerlijk bekennen dat ik Hitman Absolution ook veels te lang hebben laten liggen (staan). En Hitman Go was inderdaad in Sale. Daarom heb ik die game ook opgepikt :P

Vond het toffe games om te doen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

845
Leuk zo 2 Hitman plats achter elkaar aan :). Best leuke game he, Hitman GO! Valt mij niets tegen iig. Ik vind het vooral leuk voor tussendoor: zo nu en dan even weer een paar levels spelen.
Ik vind het alleen erg raar dat je na het opnieuw opstarten van de game ineens heel ergens anders zit dan waar je gebleven was (i.v.m. vrijspelen van een later chapter). Zo kwam ik er ineens na het ontvangen van de trophy achter dat ik chapter 4 al had uitgespeeld, maar chapter 3 gewoon volledig had overgeslagen... :think:
Image

Re: Pronken met je Platinums

846
Die chapters unlocken adhv die aantal objectives en het is dus perfect mogelijk om eerst 4 ipv 3 te doen ofzo, maar ik doe ze gwn in volgorde ivm moeilijkheidsgraad en overzicht waar ik gebleven ben.

Zelf net plat 68 gehaald terug van Goat op PS3 op 4 uurtjes stond in sale ik ga voor die leaderbord en ga weekje op verlof dus wou efkes rappe plat was even geleden, ben 2u bezig geweest met die stomme flappy die op zich een minstens 8 qua difficulty is :L: :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

851
ShAmPi wrote:Snap ik dit goed?
Dus je kocht Goat Simulator op PS4 voor de plat?
En nadien koop je hem nog eens op PS3 juist en alleen voor de plat?

Maar je doet wel moeilijk over 12€ voor Life is Strange? ^^

Correct me if wrong ^^

Ik ga me een Duvel uitgieten :p
ik denk dat de trophy leaderboards er voor iets tussenzitten :P

Re: Pronken met je Platinums

852
Klopt maar dat is omdat die game ook retail is en ik dan kan doorverkopen wat bij deze niet het geval is dus ik wacht nog even tot LiS aan €20 staat of vind en dan verkoop voor €15 ofzo :cool: Dubbele plat voor GoT en TofB van Telltale kan ik ook halen maar kosten nog €15 en heb ik er nu niet voor over.
En ja die leaderbord ik moet beetje demarreren :lol:
Image