Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3991
zenmaster wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - Sorry dat ik het wel als een offence opvat. Op het forum vind ik meer krentenkakkers onder de Vlamingen dan onder de Nederlanders. En daarbij, wees gewoon eens eerlijk, hoe zou je zelf handelen in een vergelijkbare situatie? Een game verkopen tegen misschien 10 in een keer waarbij een speciale game misschien zelfs een GO of NO GO is?
Niet op die manier :) Hij had moeten zeggen dat er nog iemand anders in het spel was, dan had ik geen hoop gehad om die game te kunnen kopen en zeker geen tijd verspild met te zitten mailen. Maar het was weer een geldwolf. Die zitten er hier in België ook inderdaad. Nederlanders zeggen al jaar en dag dat Belgen dom zijn, en Belgen zeggen dat Nederlanders gierig zijn... Als we er nu nog altijd niet mee kunnen lachen is het toch erg. :)
- - - Nee, ik kan er niet mee lachen. In de laatste jaren heb ik veel te veel slimme en verstandige Belgen leren kennen, domme Nederlanders kende ik al genoeg. Daarnaast heb ik tot mijn verbazing ook moeten vaststellen dat de Belgen die ik heb leren kennen gemiddeld veel meer op hun geld zitten dan de gemiddelde Nederlander, die dat overigens ook goed kunnen. :( Overigens worden we beiden hierin ruimschoots overtroffen door de gemiddelde Duitser.
Daarom vind ik die moppen of zogenaamde grappige opmerkingen over en weer absoluut verkeerd en zeker niet om te lachen. Ik vind ze alleen maar dom.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3996
fsterchele23 wrote:++ bijna plat ratchet
-derde playthrough begint wel tegen te steken xd
--pes is flop aankoop vant jaar voor mij
+ hitman go kopen vnv voor vrijdag ofzo te platten
+ voor de rest voel ik me over algemeen redelijk goe :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Heb je al een andere mode dan BaL geprobeerd? Ik vind PES absoluut geweldig, maar BaL echt zwaar k%@. Aangezien ik alleen maar van die mode trophies op je profile zie staan dacht ik dat je misschien nog niets anders gespeeld heb. Zou ik zeker even proberen: je kunt 'm later altijd nog ritueel verbanden :evil:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3997
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:++ bijna plat ratchet
-derde playthrough begint wel tegen te steken xd
--pes is flop aankoop vant jaar voor mij
+ hitman go kopen vnv voor vrijdag ofzo te platten
+ voor de rest voel ik me over algemeen redelijk goe :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Heb je al een andere mode dan BaL geprobeerd? Ik vind PES absoluut geweldig, maar BaL echt zwaar k%@. Aangezien ik alleen maar van die mode trophies op je profile zie staan dacht ik dat je misschien nog niets anders gespeeld heb. Zou ik zeker even proberen: je kunt 'm later altijd nog ritueel verbanden :evil:
Tis vooral omdak echt geen organisatie kan krijgen in men ploeg. Tis lijk dat spel enkel draait om aanvallen en dribbelen want in fifa is organisatie mijn sterkste punt en club Brugge zit er nie gvd alleen da Oost Vlaams ploegje Die peisd de beste van de wereld te zijn enfin holle bolle Hein denkt da :-P
Die BAl modus hen ik ook effe gespeeld ma die ai is zo rond als diene bal ik maar vragen naar voorzetten ma nee ze blijven daar dansen an de flank tot ze den bal kwijt zen. En kheb ook een ek toernooi gespeeld me België in kwartfinale verloren van Spanje met 1-0 maar die goal was ook te belachelijk voor woorden. Ik kon nie deftig een verdediger kiezen en ze keken naar de bal die rustig in 16 rolde en morata had maar de bal te slenteren en binnen te schieten... Kgant nog spelen vo die 20uur te bereiken ma vo de rest bleh
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3998
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:++ bijna plat ratchet
-derde playthrough begint wel tegen te steken xd
--pes is flop aankoop vant jaar voor mij
+ hitman go kopen vnv voor vrijdag ofzo te platten
+ voor de rest voel ik me over algemeen redelijk goe :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Heb je al een andere mode dan BaL geprobeerd? Ik vind PES absoluut geweldig, maar BaL echt zwaar k%@. Aangezien ik alleen maar van die mode trophies op je profile zie staan dacht ik dat je misschien nog niets anders gespeeld heb. Zou ik zeker even proberen: je kunt 'm later altijd nog ritueel verbanden :evil:
Tis vooral omdak echt geen organisatie kan krijgen in men ploeg. Tis lijk dat spel enkel draait om aanvallen en dribbelen want in fifa is organisatie mijn sterkste punt en club Brugge zit er nie gvd alleen da Oost Vlaams ploegje Die peisd de beste van de wereld te zijn enfin holle bolle Hein denkt da :-P
Die BAl modus hen ik ook effe gespeeld ma die ai is zo rond als diene bal ik maar vragen naar voorzetten ma nee ze blijven daar dansen an de flank tot ze den bal kwijt zen. En kheb ook een ek toernooi gespeeld me België in kwartfinale verloren van Spanje met 1-0 maar die goal was ook te belachelijk voor woorden. Ik kon nie deftig een verdediger kiezen en ze keken naar de bal die rustig in 16 rolde en morata had maar de bal te slenteren en binnen te schieten... Kgant nog spelen vo die 20uur te bereiken ma vo de rest bleh
Haha! Lekker frustrerend zo idd. Het lijkt erop dat de tactiek van je ploeg niet aansluit bij jouw eigen tactiek. In PES kun je gigantisch veel instellingen wijzigen die erg veel impact op het spel hebben. Als je er wat hulp bij nodig hebt PM je maar. ;)
De hoogte van de moeilijkheidsgraad maakt ook enorm verschil: de hoogste moeilijkheidsgraad is zeker wel doenbaar (voor PES veteranen), maar ook erg inconsistent qua AI.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4002
Colossus wrote:+++ Game of Thrones season 6
+++ Orphan black

--- en plots game ik niet meer en kijk ik series :D
Het voordeel is dat je ondertussen kan breien... :p

+/- Inspuiting vanochtend overleefd, het was vreselijk :(
Ze hebben een isotopenonderzoek gedaan, dat is met een inspuiting van radio-actief middel en dan een tijd later een soort scan
- Moeten hoesten tijdens de scan, gelukkig was het niet erg
+ Iets stralender dan anders vandaag :sun:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4003
+++ maandagen Penny Dreadful en vrijdagen Orphan Black nieuwe episodes
++ beide series zijn weer supersterk gestart
++ verlengd weekend
-- waarin ik hoofdzakelijk ga leren
++ veel leuke games die uitkomen
-- morgen vroeg opstaan bleh
-- kuisvrouw die vrijdag ook nog eens supervroeg komt kuisen
++ dan heb ik wel een lange dag (als ik niet in slaap val :p)
-- nog steeds geen substituut voor The Witcher gevonden voorlopig
Image