Re: Wat speel je op dit moment?

827
Gamefreak wrote:
Elexus wrote:Grand Kingdom beta en ZOMBI, al valt die laatste precies wat tegen.
oei ? hoe komt het ? ik vond hem ook eerst nogal traag op gang komen, maar daarna liep het allemaal soepel :idea:

effe doorbijten Lexmans :cool:
Komt binnenkort een blogbericht van. ;) Maar ja, het spel valt me wat tegen op meerdere vlakken helaas. :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

829
Catherine, voorbij de 5e nacht. Wel nice dat hoe meer je alcohol drinkt in het cafe, hoe sneller je loopt tijdens de puzzels :lol: Was het in't echt ook maar zo...

MGS5 Ground Zeroes. Proberen wat meer trophies te halen, zodat ik hem toch ni voor niks heb gekocht. :yawn: Begin meer en meer te twijfelen over MGS5 The Phantom Pain te spelen. Vind het echt maar niks de nieuwe gameplay, ook die ranks... Jammer want ik geraak er waarschijnlijk ook nimeer vanaf. IEDEREEN verkoopt de game op tweedehands websites. :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

833
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Uncharted 3 voor in dit verlengd weekend :smug:
Succes die kan je wel platten op die tijd en het is een plezante plat ;)
Lol, platinum halen zal ik wel niet doen :P Heb ook nog genoeg schoolwerk voor tijdens het verlengd weekend. Enkel s'avonds spelen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

835
Toon8 wrote:
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Uncharted 3 voor in dit verlengd weekend :smug:
Succes die kan je wel platten op die tijd en het is een plezante plat ;)
Lol, platinum halen zal ik wel niet doen
Image
Heb ook nog genoeg schoolwerk voor tijdens het verlengd weekend. Enkel s'avonds spelen.
En met dit weer is het zonde om binnen te blijven dit weekend :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

837
zenmaster wrote:MGS5 Ground Zeroes. Proberen wat meer trophies te halen, zodat ik hem toch ni voor niks heb gekocht. :yawn: Begin meer en meer te twijfelen over MGS5 The Phantom Pain te spelen. Vind het echt maar niks de nieuwe gameplay, ook die ranks... Jammer want ik geraak er waarschijnlijk ook nimeer vanaf. IEDEREEN verkoopt de game op tweedehands websites. :P
De nieuwe gameplay is fantastisch, maar belachelijk beperkt in Ground Zeroes ;)
Dus u zeker niet laten afschrikken door die proloog, MGS5 is echt de moeite :cool:

Ik ben na 7 jaar terug met Mirror's Edge begonnen. Heb de game toen veel gespeeld, maar nooit echt voor de time trials gegaan. Nu heb ik als opwarming het hoofdverhaal nog eens uitgespeeld, binnenkort time trials en speed run :)

Re: Wat speel je op dit moment?

838
met0t0 wrote: De nieuwe gameplay is fantastisch, maar belachelijk beperkt in Ground Zeroes ;)
Dus u zeker niet laten afschrikken door die proloog, MGS5 is echt de moeite :cool:
Ja, maar ik bedoel niet de nieuwe engine, die is fantastisch. Maar het repetitief missies achter elkaar spelen. Heb horen zeggen dat het meestal gewoon neerkomt op gevangenen redden. Plus het feit dat de game eigenlijk niet afgewerkt is. :( Why Konami, why...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

839
zenmaster wrote:
met0t0 wrote: De nieuwe gameplay is fantastisch, maar belachelijk beperkt in Ground Zeroes ;)
Dus u zeker niet laten afschrikken door die proloog, MGS5 is echt de moeite :cool:
Ja, maar ik bedoel niet de nieuwe engine, die is fantastisch. Maar het repetitief missies achter elkaar spelen. Heb horen zeggen dat het meestal gewoon neerkomt op gevangenen redden. Plus het feit dat de game eigenlijk niet afgewerkt is. :( Why Konami, why...
Ja, het komt daar meestal op neer. Maar de manieren ernaartoe kunnen wel gigantisch variëren afhankelijk van uw aanpak. Dus naar mijn mening hebben mensen die de game te repetitief vonden, echt bijna niks van de game proberen verkennen. Als ge alleen maar de ene hoofdmissie na de andere speelt, tjah, dan mist ge gewoon heel erg veel.
En ik had er in het topic over de game al op gereageerd of de game nu afgewerkt is of niet ;)
En tjah, niet compleet... Missie 51 ontbreekt inderdaad. Die is nooit afgewerkt. Daarvan is er echter wel een 20 minuten durende scène (work-in-progress) verschenen op de DVD bij de Collector's Edition. Daarin wordt een en ander verduidelijkt en wordt getoond dat het echt een leuke missie had kunnen zijn, maar op zich verandert het niet zoveel aan het verhaal. Over het verhaal ga ik ook niks vertellen, want dat zit best goed in elkaar. Al ligt de nadruk in deze game wel veel meer op de gameplay en zelf verhalen beleven door verschillende manieren van aanpakken.
Reageer anders maar verder in het MGS5-topic, dan kunnen we daar de conversatie verder zetten :)
cron