Re: Wat speel je op dit moment?
826Metal Gear solid phantom pain begonnen. Ik ben net door de proloog.
Komt binnenkort een blogbericht van. Maar ja, het spel valt me wat tegen op meerdere vlakken helaas.Gamefreak wrote:oei ? hoe komt het ? ik vond hem ook eerst nogal traag op gang komen, maar daarna liep het allemaal soepelElexus wrote:Grand Kingdom beta en ZOMBI, al valt die laatste precies wat tegen.
effe doorbijten Lexmans
Succes die kan je wel platten op die tijd en het is een plezante platToon8 wrote:Uncharted 3 voor in dit verlengd weekend
Lol, platinum halen zal ik wel niet doen Heb ook nog genoeg schoolwerk voor tijdens het verlengd weekend. Enkel s'avonds spelen.RoyVdW wrote:Succes die kan je wel platten op die tijd en het is een plezante platToon8 wrote:Uncharted 3 voor in dit verlengd weekend
En met dit weer is het zonde om binnen te blijven dit weekendToon8 wrote:Lol, platinum halen zal ik wel niet doen Heb ook nog genoeg schoolwerk voor tijdens het verlengd weekend. Enkel s'avonds spelen.RoyVdW wrote:Succes die kan je wel platten op die tijd en het is een plezante platToon8 wrote:Uncharted 3 voor in dit verlengd weekend
De nieuwe gameplay is fantastisch, maar belachelijk beperkt in Ground Zeroeszenmaster wrote:MGS5 Ground Zeroes. Proberen wat meer trophies te halen, zodat ik hem toch ni voor niks heb gekocht. Begin meer en meer te twijfelen over MGS5 The Phantom Pain te spelen. Vind het echt maar niks de nieuwe gameplay, ook die ranks... Jammer want ik geraak er waarschijnlijk ook nimeer vanaf. IEDEREEN verkoopt de game op tweedehands websites.
Ja, maar ik bedoel niet de nieuwe engine, die is fantastisch. Maar het repetitief missies achter elkaar spelen. Heb horen zeggen dat het meestal gewoon neerkomt op gevangenen redden. Plus het feit dat de game eigenlijk niet afgewerkt is. Why Konami, why...met0t0 wrote: De nieuwe gameplay is fantastisch, maar belachelijk beperkt in Ground Zeroes
Dus u zeker niet laten afschrikken door die proloog, MGS5 is echt de moeite
Ja, het komt daar meestal op neer. Maar de manieren ernaartoe kunnen wel gigantisch variëren afhankelijk van uw aanpak. Dus naar mijn mening hebben mensen die de game te repetitief vonden, echt bijna niks van de game proberen verkennen. Als ge alleen maar de ene hoofdmissie na de andere speelt, tjah, dan mist ge gewoon heel erg veel.zenmaster wrote:Ja, maar ik bedoel niet de nieuwe engine, die is fantastisch. Maar het repetitief missies achter elkaar spelen. Heb horen zeggen dat het meestal gewoon neerkomt op gevangenen redden. Plus het feit dat de game eigenlijk niet afgewerkt is. Why Konami, why...met0t0 wrote: De nieuwe gameplay is fantastisch, maar belachelijk beperkt in Ground Zeroes
Dus u zeker niet laten afschrikken door die proloog, MGS5 is echt de moeite
Reageer anders maar verder in het MGS5-topic, dan kunnen we daar de conversatie verder zettenEn tjah, niet compleet... Missie 51 ontbreekt inderdaad. Die is nooit afgewerkt. Daarvan is er echter wel een 20 minuten durende scène (work-in-progress) verschenen op de DVD bij de Collector's Edition. Daarin wordt een en ander verduidelijkt en wordt getoond dat het echt een leuke missie had kunnen zijn, maar op zich verandert het niet zoveel aan het verhaal. Over het verhaal ga ik ook niks vertellen, want dat zit best goed in elkaar. Al ligt de nadruk in deze game wel veel meer op de gameplay en zelf verhalen beleven door verschillende manieren van aanpakken.