Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

931
zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
Zover ik weet worden de games gewoon in je downloadlijst gezet en kan je die te allen tijde downloaden, dus ook als je pas later een PS4 haalt. :)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

932
zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
Je kan ze kopen en dan blijven ze in je download lijst staan. Je kan die vanuit die lijst downloaden wanneer je maar wilt. Eens ze er in staan, blijven ze er in staan. (op hetzelfde PSN account wel natuurlijk)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

933
dividedx11 wrote:
zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
Je kan ze kopen en dan blijven ze in je download lijst staan. Je kan die vanuit die lijst downloaden wanneer je maar wilt. Eens ze er in staan, blijven ze er in staan. (op hetzelfde PSN account wel natuurlijk)
Wat ik dus zei eigenlijk... :p
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

934
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:
zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
Je kan ze kopen en dan blijven ze in je download lijst staan. Je kan die vanuit die lijst downloaden wanneer je maar wilt. Eens ze er in staan, blijven ze er in staan. (op hetzelfde PSN account wel natuurlijk)
Wat ik dus zei eigenlijk... :p
Wow... Ik had jouw post echt niet gezien :p Waarschijnlijk omdat hij op de volgende page stond...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

936
Image
Digitale versie.

Wou ook nog LBP2 meegraaien, maar die staat nog €15... :? Kan ik hem beter boxed kopen.

Deze zou ook nog deze week moeten aankomen. Gewoon voor de collectie want heb hem al platinum, en dan hoef ik de MGS levels niet te kopen, zitten hierin als ik me niet vergis.
Image

Kga eens wat rondkijken naar nieuwe titels, maar zou niet weten welke de moeite zijn... :)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

942
minermb wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:Voor 10 euro wou ik deze wel hebben :)
Image
Waar :o
Ik zie hem overal nog steeds voor 40 à 60 euro, dus ik ben wel benieuwd waar je die te pakken hebt gekregen :o
Via 2dehands.be had ik 10 euro geboden bij iemand die 15 euro vroeg. En hij ging akkoord. Ik moest enkel nog 2,5 euro verzending betalen.
Image
cron