Re: Pronken met je Platinums

860
zenmaster wrote:^Nice. Zijn dat moeilijke platinums, LB2 en LB3? Heb de 2 eens geprobeerd met de oudste hier, maar vond het te chaotisch (voor mezelf dan). Al die muntjes die rondvliegen enzo... :P
totaal niet. wel een beetje een grind om aan 100% te geraken
maar nekeer ge alle "multiplier" red bricks en de "attract studs"-red brick hebt, wordt alles een pak makkelijker
ik heb die plat nu gehaald op 3 weken en 3 dagen, maar ik kan niet alle dagen spelen, en de dagen dat ik wel speel is't gemiddeld anderhalf uurke per dag :)

Re: Pronken met je Platinums

865
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:nummer 24: hitman go
bleh was niks voor mij en aver alles me guide gedaan uiteindelijk en maar doorgegaan vannacht om er vanaf te zijn.
Hopelijk hebt ge dan niet te lang afgezien om deze platinum te halen :p
Van 11 tot 3u30

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

869
Kolm wrote:
Image
Platinum #108: Far Cry 3

Na 2,5 jaar geleden de co-op gedaan te hebben, nu ook eindelijk de sp gedaan... :P
Nice!! Toch wel beetje jaloers. Deze game is ondertussen door bijna iedereen hier platinum gehaald en onthaald als een hele goede game. Alleen die co op trophies houden mij al héél de tijd tegen. Tis te zeggen om iemand te vinden om samen deze te halen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

870
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:
Image
Platinum #108: Far Cry 3

Na 2,5 jaar geleden de co-op gedaan te hebben, nu ook eindelijk de sp gedaan... :P
Nice!! Toch wel beetje jaloers. Deze game is ondertussen door bijna iedereen hier platinum gehaald en onthaald als een hele goede game. Alleen die co op trophies houden mij al héél de tijd tegen. Tis te zeggen om iemand te vinden om samen deze te halen.
Zo erg zijn die niet ze. De game duurt makkelijk 35-40 uur en die coop trophies misschien 5.
cron