Re: 'It's all about the drinks'-topic

647
ShAmPi wrote:Tsssss
Is gene gewonen dak gepost heb he :)
Kijk eens goed naar het logo :D

Duvel zet een speciaal etiket op 1 duvelflesje om de duizende duvels.
ipv het standaard logo is het een duiveltje en engeltje.

Dus het kan zijn dat je het flesje al tegengekomen bent maar er niet op gelet hebt.
Ze zijn redelijk zeldzaam, maar je kan ze tegenkomen dus. :D
Oh da wist ik ook niet! Ik gaan er is op beginnen letten in 't jeugdhuis waar ik vaak zit! :p
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

649
The Wastelander wrote:
Image
Gisteren weer een Waterloo gedronken, begint een van mijn favorieten te worden samen met Karmeliet, La Chouffe en Omer! :bier:
Dan ga ik dat ook een dringend moeten proberen
Image
Maar dan wil ik eerst dat glas hebben :)

Ik heb gisteren een bruine tongerlo gedronken. Dat is bier dat ik altijd in huis heb.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

652
gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren een 15 maanden oude orval gedronken. Ik vond de smaak echt veel beter dan een nieuwe orval. De bitterheid is dan wat verdwenen en ik vind dat er een zachtere smaak is.
Waar hebt ge hem gehaald? Zelf laten staan in de kelder?
Ik heb een Orval staan die nu een jaar is, maar ik twijfel om hem nu al op te drinken en niet nog langer te houden :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

653
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren een 15 maanden oude orval gedronken. Ik vond de smaak echt veel beter dan een nieuwe orval. De bitterheid is dan wat verdwenen en ik vind dat er een zachtere smaak is.
Waar hebt ge hem gehaald? Zelf laten staan in de kelder?
Ik heb een Orval staan die nu een jaar is, maar ik twijfel om hem nu al op te drinken en niet nog langer te houden :p
Ik ging barbecuen en plots kwam de papa van mijn vriendin dat brengen van uit zijn kelder. Die koopt altijd 2 bakken orval. 1tje om te laten staan voor meer als een jaar en 1tje om zo op te drinken.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

657
Ik drink veel te veel om hier te posten. Ik vergeet het dan ook altijd.
Anyway gisteren 4 pintjes tijdens het gras maaien.
1 chimay blue en 1 ommegang op terras toen ik met hond gaan wandelen ben.
En dan 2 pintjes en ne la chouffe bij ouders thuis toen ik daar iets moest gaan slijpen.
En uiteindelijk savonds op gemak in de tuin 1 duvel en 1 duvel tripel.

Een doordeweekse woensdag dus.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

658
ShAmPi wrote:Ik drink veel te veel om hier te posten. Ik vergeet het dan ook altijd.
Anyway gisteren 4 pintjes tijdens het gras maaien.
1 chimay blue en 1 ommegang op terras toen ik met hond gaan wandelen ben.
En dan 2 pintjes en ne la chouffe bij ouders thuis toen ik daar iets moest gaan slijpen.
En uiteindelijk savonds op gemak in de tuin 1 duvel en 1 duvel tripel.

Een doordeweekse woensdag dus.

Aan de hoeveelste lever zit je al? :p
Image
cron