Re: Je nieuwste trophies

166
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Eentje in Mirror's Edge:

Still counting
Attain a Time Trial star rating of 50

Bij deze zijn alle trophies voor de time trials gedaan :-)
Nu nog de speedruns proberen doen en dan heb ik de platinum. Als die speedruns van de chapters lukken, tenminste :O
Wtf nu al?? Ik vond deze game echt te frustrerend moeilijk dus opgegeven toen ik die time trails even had uitgetest en speedruns :P
Heb die game hier nog liggen ik zal eens zien. Denk dat er trouwens een trophy glitched is want die 'head over heels' heb ik nooit kunnen unlocken terwijl ik wel via YouTube heb opgezocht en hetzelfde deed.
Nu al? Het ging nog niet zo snel, vind ik :p
Uiteindelijk zijn die time trial-trophies niet zo moeilijk. Voor alle time trials 3 sterren halen, da's pas moeilijk. Er zijn 23 time trials (dus 69 sterren in totaal te verdienen), maar ge hebt maar 50 sterren nodig voor de trophies. Dus heb ik op een paar makkelijke direct 3 sterren gehaald en voor de rest was het niet moeilijk om 2 sterren te halen. Sommige heb ik zelfs maar 1 ster, omdat ik er toch al genoeg had. Dus ik zou het nog veel beter kunnen doen, maar had er eventjes niet veel zin meer in. Het belangrijkste is om altijd goed genoeg alternatieve routes te zoeken en de basis van de game goed door te hebben zodat ge nooit snelheid verliest.

En vreemd dat ge die 'head over heels'-trophy nooit hebt kunnen unlocken. Die is nochtans heel makkelijk. Ik zou zeggen: speel de proloog nog eens en zorg ervoor dat ge altijd net voor uw landing van een hoge sprong op L2 drukt zodat ge altijd rolt, ook al is het misschien niet nodig. Heavy landings zijn trouwens ook de grootste tijdverspillers bij time trials, dus die moogt ge nooit hebben ;)

Veel succes ermee als ge het nog eens zou proberen! :cool:

Re: Je nieuwste trophies

167
Heb het geprobeerd en na 6 jaar behaald die trophie ik deed altijd iets fout ik wist niet dat elke landing telde en dat je wel dood mag gaan want die motion sensitive buizen zijn irritant ook geluk hebben :p Ja die 50 sterren kan je ook de DLC voor kopen en dan is die veel makkelijker omdat je er dan 96 kan behalen ofzoiets maar ik ga er niet voor betalen en beheers totaal de controls niet meer en ken het parcour ook niet meer ga me er niet mee bezig houden klote plat :lol: Die speedruns blijken het lastigst dus nog grote uitdaging voor de boeg jij :smug:
Image

Re: Je nieuwste trophies

168
De laatste verhaal trophies in Catherine.

:Tg: Dreams Come True (alle eindes)
:Tb: Text Junkie
:Tz: Taking On The Gods (goud op alle stages)

Twee van deze trophies zijn zeldzamer dan mijn LittleBigPlanet platinum :D

En nu zal ik moeten doen wat de laatste trophy zegt :P De moeilijkste moeten nog komen. Eerst een kleine break van Catherine en nog wat easy games doen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

170
RoyVdW wrote:Heb het geprobeerd en na 6 jaar behaald die trophie ik deed altijd iets fout ik wist niet dat elke landing telde en dat je wel dood mag gaan want die motion sensitive buizen zijn irritant ook geluk hebben :-p Ja die 50 sterren kan je ook de DLC voor kopen en dan is die veel makkelijker omdat je er dan 96 kan behalen ofzoiets maar ik ga er niet voor betalen en beheers totaal de controls niet meer en ken het parcour ook niet meer ga me er niet mee bezig houden klote plat :lol: Die speedruns blijken het lastigst dus nog grote uitdaging voor de boeg jij :smug:
Ik had er zelfs nog niet aan gedacht dat het met die DLC wel heel makkelijk wordt, ik ben blij dat ik het gewoon heb kunnen doen :)

En huh? Zijn die buizen motion-sensitive? :p
Lang niet meer gemerkt omdat ik er doorgaans met twee sprongen overspring en nooit over moet lopen. Da's een trucje dat wat moeilijk is qua timing en ge moet heel precies springen, maar dat helpt wel heel veel om snel te gaan :)

Re: Je nieuwste trophies

174
Sowieso de plaatsen in levels waar je met twee moet zijn om 100% prijsbubbels te halen. Maar in de dlc hangen daar geen trophies aan vast denk ik. Ik moet sowieso nog wel wat dingen samen doen. Speel jij deze soms nog? Met twee is altijd leuker.
De dlc in LBP is inderdaad redelijk duur nog voor zo oud te zijn, de game zelf ook nog. Ik ga het toch allemaal eens doen voor completion, en sommige dingen zijn nog wel grappig ;) Ben bezig met The Muppets nu. Moet nog ergens een cheap cross controller en move controller vinden ook.
Image

Re: Je nieuwste trophies

175
zenmaster wrote:Ik moet sowieso nog wel wat dingen samen doen. Speel jij deze soms nog? Met twee is altijd leuker.
Als er nog trophies zijn waarvoor ge met meerdere spelers moet zijn, laat maar weten, misschien kan ik ook nog helpen ;)

In Mirror's Edge heb ik nu alle speedrun-trophies gehaald, behalve chapter 8, daar had ik nog geen tijd voor. Vanavond haal ik hem ook en dan is de platinum binnen :)

Re: Je nieuwste trophies

178
Een kleine tip voor mensen die ooit nog Lara Croft and the Temple of Osiris zouden spelen en voor alle challenges gaan: maak constant backups in de cloud of op een usb-stick. Ik zat ongeveer aan 99% toen de game ineens uitviel en mijn save corrupted was. Blijkbaar een veel voorkomend probleem maar sinds de laatste patch (die het probleem erger gemaakt heeft) wordt er gewoon niet meer naar gekeken. Enfin, ik heb hem dus toch gehaald:
Image
:Tg: Tomb Raider
Complete all challenges

Ultra rare, maar dus niet moeilijk

Re: Je nieuwste trophies

179
Image
Disease Master
Complete all disease types on mega-brutal difficulty

in Plague Inc Evolved dus :)
die simian flu trophies zijn blijkbaar retemoeilijk. exact het scenario van Dawn of Planet of the Apes creëren ingame. zal met een guide worden
cron