Re: PlayStation Plus

813
Table top racing heb ik al wel eens eerder gespeeld (weet niet meer waarop), maar vond het toen erg leuk. Tropico had ik wel eens als demo gespeeld, maar die vond ik wat minder. Dan probeer ik de hele versie gewoon maar eens :P
Image

Re: PlayStation Plus

819
gamerke1992 wrote:Ik wacht meestal tot er op bol.com een aanbieding is van 35 euro voor een jaar.
Ja zoals vorige keer die had ik ook dankzij u denk maar hoelang duurt dat kan je blijven wachten.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

820
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:Ik wacht meestal tot er op bol.com een aanbieding is van 35 euro voor een jaar.
Ja zoals vorige keer die had ik ook dankzij u denk maar hoelang duurt dat kan je blijven wachten.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het is natuurlijk nooit te voorspellen wanneer er nog is zo een aanbieding komt.
Image

Re: PlayStation Plus

823
Er is inderdaad geen actie geweest tot nu toe want mijn abo is nog minder dan een jaar goed terwijl ik daardoor altijd ruim een jaar voor afloopdatum al een nieuw jaar bijkocht. Andere jaren was dat rond kerst geloof ik, of was het september? Hiermee willen ze gewoon nieuwe mensen lokken en mensen die niet hebben verlengd. Beetje jammer voor de trouwe leden...
Image

Re: PlayStation Plus

824
Kolm wrote:Er is inderdaad geen actie geweest tot nu toe want mijn abo is nog minder dan een jaar goed terwijl ik daardoor altijd ruim een jaar voor afloopdatum al een nieuw jaar bijkocht. Andere jaren was dat rond kerst geloof ik, of was het september? Hiermee willen ze gewoon nieuwe mensen lokken en mensen die niet hebben verlengd. Beetje jammer voor de trouwe leden...
Waarschijnlijk zal het te maken hebben met het feit dat PS+ nu verplicht is als je online wilt gamen. Nu is het geen extraatje meer zoals op de PS3 waarbij je mensen kon 'verleiden' met een korting.
Image
cron