Re: Pronken met je Platinums

946
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote: Ik denk dat ge aan Q-Force / Full Frontal Assault denkt. All 4 One is een mix van een gewone R&C game en een partygame en is wel alleen uit te spelen (maar vrij saai).
Daar denkt zij niet aan volgens mij. Ik heb QForce alleen uitgespeeld buiten die Insomniac records die heb ik toevallig samen door Kolm gehaald voor platinum want dat was alleen idd niet te doen. Kan niet oordelen heb A4O nooit gespeeld enkel de demo waar ik teleurgesteld over was en de reviews zeiden allemaal dat de fans in de kou werden gelaten het voelde niet aan als een R&C en ook vreemd camerastandpunt.
Nee Tjeefkeuh heeft gelijk, ik dacht aan Full Frontal Assault. Ik herinner me dat ik die in mijn eentje eigenlijk helemaal zo leuk niet vond. En A4O was inderdaad een game met optionele co-op maar echt super was die ook weer niet.

@NTGSruler: Nu aap jij mij na :p
:lol: Inderdaad. Maar ik wou deze af hebben. Me happy :P :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

949
Marty wrote:Nummer 158:
Image
De MP viel echt tegen, hoefde gelukkig niet veel te doen daar.
Storymode was echt wel nice :love:
Story mode is idd superzot ma dees plat is nie voor mij weggelegd nie zo goed in shooters en spel is bikke te moeilijk voor mij om op ultranightnare te spelen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

956
:lol: Niet bezig met een inhaalbeweging hoor! De game was goed, al vond ik sommige stukken echt wel te lang getrokken. Verhaal zéér ok, maar ik ben er niet kapot van. Minstens even goed als The Walking Dead. Beter vind ik persoonlijk van niet. Enne, deze is eigenlijk een niet te missen platinum. Gewoon de foto's trekken en het verhaal volgen. ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

959
RoyVdW wrote:Verdekke nu sta ik weer 2 achter hoooaaghh wacht nu eens jij verslaafde :Tp: :D

Proficiat Teef en ja dat is idd onnozel die stack :L: Niet moeilijk??
Danku, de eerste is simpel, de 2 daarna hebben een paar vervelende trophies en daarnaast dat difficulty stack gezever. Het is meer een test van uithouding. Ik had de games 5 jaar geleden al eens gespeeld dus nu moest ik ze "maar" 2 keer opnieuw spelen, op normal en easy. Reken toch maar op 6-8 uur voor de eerste, 24 uur voor de tweede en 20 uur voor de derde.

Re: Pronken met je Platinums

960
Tjeefkeuh wrote:#44, 45 en 46

Prince of Persia: The Sands of Time, Warrior Within en The Two Thrones

Image
Image
Image
Dat was de eerste en laatste keer dat ik platinums haal waar difficulty trophies niet stacken :q:
Proficiat! Vind ik altijd wel tof als iemand een serie platinum haalt! :cool:
Image