Re: PlayStation Plus

841
dividedx11 wrote:PS+ games zijn bekend! Lees het nu op onze blog.

http://www.pressxtorevive.com/ps-games- ... d-gemaakt/
snelheidsduivel. :P

Eindelijk eens een maand waarin ik de games daadwerkelijk ga spelen. Twee jaar geleden had ik NBA 2K14 gekocht en me daarop rot geamuseerd. 2K15 vorig jaar was maar meh, dus heb ik de versie van dit jaar niet gekocht. Maar nu kan ik hem dus gratis spelen. En Gone Home wil ik eigenlijk al lang spelen en nu kan dat dus gratis. Dit is waarom ik PS+ heb, voor de coole gratis games. Hopelijk blijven ze nu in stijgende trend verderdoen. :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

842
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:PS+ games zijn bekend! Lees het nu op onze blog.

http://www.pressxtorevive.com/ps-games- ... d-gemaakt/
snelheidsduivel. :P

Eindelijk eens een maand waarin ik de games daadwerkelijk ga spelen. Twee jaar geleden had ik NBA 2K14 gekocht en me daarop rot geamuseerd. 2K15 vorig jaar was maar meh, dus heb ik de versie van dit jaar niet gekocht. Maar nu kan ik hem dus gratis spelen. En Gone Home wil ik eigenlijk al lang spelen en nu kan dat dus gratis. Dit is waarom ik PS+ heb, voor de coole gratis games. Hopelijk blijven ze nu in stijgende trend verderdoen. :cool:
Ik zag het toevallig :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

844
Elexus wrote:Bleh, 't is niet mijn maand weeral. :p Misschien enkel Gone Home eens proberen.
Same... Ik heb al sinds december een nieuwe PS+ en heb er nog niets van gebruikt :/
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

846
Ik vind het wel een goeie maand. Dat is.... Als Chains of Olympus trophies heeft? Of is het weer de PSP versie?

@Marty: heeft Siren: Blood Curse trophies voor de PS3? Ben niet zeker.

Verder vind ik het een mooie update deze maand! :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

847
NTGSruler wrote:Ik vind het wel een goeie maand. Dat is.... Als Chains of Olympus trophies heeft? Of is het weer de PSP versie?

@Marty: heeft Siren: Blood Curse trophies voor de PS3? Ben niet zeker.

Verder vind ik het een mooie update deze maand! :cool:
PSP versie ofc, er is geen versie met trophies voor vita ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

850
NBA 2K16: heb ik al eens gespeeld, maar niks voor mij
Gone Home: ga ik wel eens proberen
Echochrome: ziet er wel interessant uit
Siren: Blood Curse (Episodes 1-12): hou niet zo van horror
God of War: Chains of Olympus: heb ik al eens Uitgespeeld op ps3
Little Deviants: lijkt me maar saai
Image

Re: PlayStation Plus

851
NBA 2K16 (PS4) ehm... niet echt mijn ding
Gone Home (PS4) Die ga ik wss wel spelen
Echochrome (PS3) Heb ik al maar nog niet gespeeld
Siren: Blood Curse (Episodes 1-12) (PS3) Heeft geen trophies maar ik weet ook niet of ik hem anders zou spelen
God of War: Chains of Olympus (PSP/PS Vita) Hmm... was het nu een HD versie op ps4 geweest maar nu denk ik dat andere games gewoon voorrang krijgen
Little Deviants (PS Vita) Ziet er leuk uit maar weet niet of ik die snel ga spelen
Image

Re: PlayStation Plus

852
Toon8 wrote:De laatste keer dat ik een basketbal spel speelde was in 2005 van EA, vond er toen niets aan. Als het nu een niet te grote download is zal ik het wel eens proberen.
Gone home ziet er wel leuk uit :cool:
Ik ben hier precies de enige basketfan haha.

En NBA is trouwens 41 Go. :P
Image

Re: PlayStation Plus

854
NBA2K16: Ga ik wel eens proberen. Heb Dashiegames dit is zien spelen op youtube en leek me wel wat
Gone Home: Hier wacht ik al een tijdje op. Veel goeie dingen over gehoord
Echochrome: Iets speciaal. Wil ik proberen
Siren: Blood Curse: Ooit begonnen met naar de let's play van pewdiepie te kijken, maar niet meer verdergekeken na ep.1 ofzo. Nu zelf proberen
God Of War: Chains Of Olympus: Ooit al op psp gespeeld, maar wil het nog is doen omdat ik er al niks meer van weet
Little Deviants: Lijkt me wel is lachen voor effe. Het gebruikt dacht ik ook alle functies van de vita? Which is nice
Image
cron