Re: Pronken met je Platinums

961
Congrats allemaal! :cool:

@Ruler: Weer na-apen, was ook een vrij recente bij mij :P
@Tjeefkeuh: Nice! Na de eerste had ik het wel een beetje ermee gehad, weet eigenlijk zelfs niet hoever ik in de tweede ben gekomen...

Zelf bezig met uncharted 4 maar tegelijk nogal druk dus doe maar 1 chapter per avond voor collectibles en tegelijk ook crushing. Gaat nog even duren dus xD
Image

Re: Pronken met je Platinums

962
@Kolm/Tjeefkeuh: ik vond ze alle drie eigenlijk best wel vermakelijk, buiten het feit dat de non-stacking trophies natuurlijk bullocks zijn. Aan de andere kant waren de Normal en Easy walkthrough snel klaar eens ik ze eerst op Hard had uitgespeeld. Ik vond het wel een plezierige bezigheid die plats.
Image

Re: Pronken met je Platinums

963
#47: inFamous: First Light :P
Image
Op het einde heb ik het voor mijzelf perongeluk enorm lastig gemaakt. Bij die rescue challenges had ik niet door dat de hostages verdwenen uit de arena als ge er letterlijk "door" liep. Ik heb dus na 50x proberen massas hostages tegelijk in leven gehouden tot ik genoeg punten had. 5 minuten daarna had ik het door. :|

Re: Pronken met je Platinums

964
Tjeefkeuh wrote:#47: inFamous: First Light :P
Image
Op het einde heb ik het voor mijzelf perongeluk enorm lastig gemaakt. Bij die rescue challenges had ik niet door dat de hostages verdwenen uit de arena als ge er letterlijk "door" liep. Ik heb dus na 50x proberen massas hostages tegelijk in leven gehouden tot ik genoeg punten had. 5 minuten daarna had ik het door. :|
Hahahaha :lol: Kan de beste overkomen hoor ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

965
Tjeefkeuh wrote:#47: inFamous: First Light :P
Image
Op het einde heb ik het voor mijzelf perongeluk enorm lastig gemaakt. Bij die rescue challenges had ik niet door dat de hostages verdwenen uit de arena als ge er letterlijk "door" liep. Ik heb dus na 50x proberen massas hostages tegelijk in leven gehouden tot ik genoeg punten had. 5 minuten daarna had ik het door. :|
He's on a roll!! ^^
Image

Re: Pronken met je Platinums

968
#73 Geschiedenis: Oorlogslegenden. :lol: (History: Legends of War).
Image
Eindelijk nog eens een Vita platinum hier ;) En persoonlijk voor mij ook.

Voorlopig is het eventjes gedaan met platinumhunten. 8 Dagen weg van huis morgen. Dus Roy... ;)

@Paveman: Ik zie dat je Splinter Cell aant spelen bent? Just happens to be my favorite serie and character Sam Fisher!!!! :love: Succes met de platinum halen. Ik vond het zéér vermakelijk. Ik heb trouwens de trilogie geplatinumd ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

969
NTGSruler wrote:#73 Geschiedenis: Oorlogslegenden. :lol: (History: Legends of War).
Image
Eindelijk nog eens een Vita platinum hier En persoonlijk voor mij ook.

Voorlopig is het eventjes gedaan met platinumhunten. 8 Dagen weg van huis morgen. Dus Roy...

@Paveman: Ik zie dat je Splinter Cell aant spelen bent? Just happens to be my favorite serie and character Sam Fisher!!!! :love: Succes met de platinum halen. Ik vond het zéér vermakelijk. Ik heb trouwens de trilogie geplatinumd ;)
I know it's your favorite! :D
Ik heb de hele serie eerder gemist en dacht het een poging te geven. Tot nu toe vind ik het ook erg vermakelijk! Het is alleen jammer dat ik op het moment wat minder tijd heb om te gamen i.v.m. onze verhuizing (moet snel wel eens wat klaar zijn). Ik hoop daarna snel de trilogie te platten idd ;) (nog geen idee of ik er serieus voor zal gaan)

De Vita: wat is dat ook alweer??
Image

Re: Pronken met je Platinums

971
paveman wrote:
I know it's your favorite! :D
Ik heb de hele serie eerder gemist en dacht het een poging te geven. Tot nu toe vind ik het ook erg vermakelijk! Het is alleen jammer dat ik op het moment wat minder tijd heb om te gamen i.v.m. onze verhuizing (moet snel wel eens wat klaar zijn). Ik hoop daarna snel de trilogie te platten idd ;) (nog geen idee of ik er serieus voor zal gaan)

De Vita: wat is dat ook alweer??
Kzou zeggen, neem je tijd ervoor om de games te spelen. Tis de moeite. Black List moet je anders mss ook maar eens tweedehands op de kop tikken. Is een mooie verbetering!

Tja de Vita, ik speel er ook niet zo heel veel meer op, maar wel blij om er nog eens een platinum op te halen!
Image

Re: Pronken met je Platinums

974
Platinum 16: Sound Shapes
Image
Er werd gezegd in het begin da ik zou zweten bij die death mode...
Ik heb heel hard liggen zweten. Ik snap niet hoe het komt da iedereen die zo gemakkelijk haalt. 41% ofzo heeft dieje. De meesten waren wel echt gebaseerd op geluk. Zo waren er 2 levels die mij echt kwaad maakte
Image

Re: Pronken met je Platinums

975
NTGSruler wrote:
paveman wrote:
I know it's your favorite! :D
Ik heb de hele serie eerder gemist en dacht het een poging te geven. Tot nu toe vind ik het ook erg vermakelijk! Het is alleen jammer dat ik op het moment wat minder tijd heb om te gamen i.v.m. onze verhuizing (moet snel wel eens wat klaar zijn). Ik hoop daarna snel de trilogie te platten idd ;) (nog geen idee of ik er serieus voor zal gaan)

De Vita: wat is dat ook alweer??
Kzou zeggen, neem je tijd ervoor om de games te spelen. Tis de moeite. Black List moet je anders mss ook maar eens tweedehands op de kop tikken. Is een mooie verbetering!

Tja de Vita, ik speel er ook niet zo heel veel meer op, maar wel blij om er nog eens een platinum op te halen!
Dat ga ik zeker doen! Wellicht dat ik Black List ook al gelijk heb, hoor... Ik heb een of ander full package gekocht waarin 5 of 6 SC titels zaten, waaronder ook een voor de Vita :D.
Mr.Wolf wrote:Platinum 16: Sound Shapes
Image
Er werd gezegd in het begin da ik zou zweten bij die death mode...
Ik heb heel hard liggen zweten. Ik snap niet hoe het komt da iedereen die zo gemakkelijk haalt. 41% ofzo heeft dieje. De meesten waren wel echt gebaseerd op geluk. Zo waren er 2 levels die mij echt kwaad maakte
Die death mode kan idd best lastig zijn. Tenminste: een paar levels. Punt is alleen dat je na tig keer oefenen er gewoon echt meer handigheid in krijgt en ze daardoor dan toch haalt (of gewoon geluk hebt). Zo vond ik het niets om een extra plat te krijgen zonder er wat voor te doen (maar ik ging natuurlijk wel voor een extra plat met de cross buy :D), dus heb het nog eens vanaf 0 op de PS3 of 4 gespeeld. Ik weet niet meer hoe lang ik erover heb gedaan, maar wel dat ik er zomaar door was. Oftewel: het bleek wel dat alle oefening op de Vita zich had uitbetaald, waardoor het ineens echt poepsimpel was. Zo lang je bereid bent een beetje door te zetten, valt die altijd te halen dus.
Image