Ik heb met D-Horse nooit problemen gehad dat hij rare dingen probeerde. D-Dog daarentegen, had soms wel eens de neiging om rare dingen te doen. Zo was ik net heel goed bezig met de laatste missie van de eerste chapter en loopt hij net voor het einde doodleuk in een super diepe liftkoker naar beneden. Uiteraard was hij dan zodanig gewond dat hij weggehaald werd...gamerke1992 wrote:Dat moment dat ik geen enkele keer ontdekt was en alle challenges had behaald, maar dat mijn paard van een te grote hoogte springt onderweg naar de helikopter en ik dus sterf. Resultaat? Helemaal opnieuw beginnen
Ik heb ook net een puppy gevangen, lijkt mij al duidelijk wat dat gaat worden
Ik heb eerst veel met D-Horse rondgelopen omdat het de enige beschikbare buddy was en eigen voertuigen ook nog niet beschikbaar waren. Later heb ik hem nog geregeld voor specifieke mission objectives gebruikt. D-Dog is ongelofelijk handig voor missies die zich ook binnen gebouwen afspelen, want daar ziet ge anders gemakkelijk vijanden over het hoofd. Quiet was voor het grootste deel van chapter 1 de handigste buddy voor mij, omdat ze gebieden op voorhand kon scouten en met verdovingspijltjes al snel een outpost kon omleggen voor ik er zelf was. Later is ze minder handig daarin omdat vijanden helmen dragen, dus dan werken de pijltjes niet. Dus later in het verhaal ben ik dan terug overgeschakeld naar D-Dog