Re: Pronken met je Platinums

978
Mirror's Edge
Image
Ik ben echt heel blij dat ik deze heb gehaald. Het is voor het eerst dat trophies de aanleiding gaven om eens wat anders van een game te proberen, namelijk: de time trials en speedruns. Ik moet zeggen: ik ben heel erg blij dat ik de game ook op die manier heb gespeeld. De trophies maakten al snel niet veel meer uit, maar waren eerder een soort kleine beloning. Het verhaal was allemaal wel in orde, maar ik heb het gevoel dat de echte ervaring van de game in de speedruns ligt, dus ik ben tevreden dat ik die heb gedaan :)

Re: Pronken met je Platinums

979
met0t0 wrote:Mirror's Edge
Image
Ik ben echt heel blij dat ik deze heb gehaald. Het is voor het eerst dat trophies de aanleiding gaven om eens wat anders van een game te proberen, namelijk: de time trials en speedruns. Ik moet zeggen: ik ben heel erg blij dat ik de game ook op die manier heb gespeeld. De trophies maakten al snel niet veel meer uit, maar waren eerder een soort kleine beloning. Het verhaal was allemaal wel in orde, maar ik heb het gevoel dat de echte ervaring van de game in de speedruns ligt, dus ik ben tevreden dat ik die heb gedaan :)
Das geen eenvoudige! Proficiat!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

980
WAT? Ineens al die plats,ik blijf nog steken.

@NTGS: Zo kan ik u nooit inhalen hé :L:

@Wolf: Ja idd SS is grotendeels geluk hebben, maar die muziekjes vond ik wel leuk en dubbele plat voor mij. Ik denk wel dat ik hem opnieuw had gedaan ook want hij is haalbaar genoeg blijven proberen en dat gaat het op een keer vanzelf.

@Met0t0: OMGWTFBBQ :O jij hebt die 9/10 difficulty plat gehaald? Of eerder gezegd frustratie quotering 9/10 :p Moet ook enkel nog de speedruns en sterren, maar dan moet ik eerst de game opnieuw uitspelen en de controls onder mijn pink krijgen ik waag mij liever aan R&C dan die Faith :D

Proficiat alle stervelingen!
Image

Re: Pronken met je Platinums

989
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:Trine 3 heeft ook de optie om een 3D bril te gebruiken
Dan ga ik die misschien ooit wel eens kopen :)
Alle 3 de Trine games staan nu serieus afgeprijsd in de store tot ergens midden juni.
Ik had het inderdaad ook gezien, maar ik heb al veel te veel games gekocht de laatste weken
Image
Image

Re: Pronken met je Platinums

990
RoyVdW wrote:@Met0t0: OMGWTFBBQ :-O jij hebt die 9/10 difficulty plat gehaald? Of eerder gezegd frustratie quotering 9/10 :-p Moet ook enkel nog de speedruns en sterren, maar dan moet ik eerst de game opnieuw uitspelen en de controls onder mijn pink krijgen ik waag mij liever aan R&C dan die Faith :D
Ik moet zeggen: buiten het aanleren van een paar complexere bewegingen die ge overal nodig hebt (dus ongeveer een uurtje ofzo), heb ik van frustratie niet veel last gehad. Integendeel zelfs, het gevoel als ge het na veel oefenen binnen de vooropgestelde tijd haalt, is fantastisch :D
En "enkel" de speedruns en time trials? :p Die nemen wel het grootste deel van de tijd in ;)

Veel succes met R&C :cool: