Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4291
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:------- Echt een lelijk examen de dinsdag. Gewoon alles knal uit uw hoofd leren
Sociaal Economische modellen of geschiedenis van sociaal werk toevallig? :p
Sociale Kaart. Voor de modellen en geschiedenis zal het zo ook wel zijn, maar de Filip kwam op het geniale idee om beide examens enkel meerkeuze te maken
Ahja Sociale kaart ook wel redelijk k*t! Enkel meerkeuze is nog wel niet zo slecht denk ze, hangt natuurlijk wel af van de giscorrectie die ge hebt.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4292
+/- ok de 'opleiding' van dernet was dus gewoon wat uitleg en mijn werkkleren die ik meekreeg :p
-- mijn broek is te klein en mijn schoenen te groot O.O
+/- morgen en overmorgen beginnen in de 'vroege' ploeg
-- heel mijn planning naar de zak want had gedacht in de nachtploeg te mogen staan
-- nu het er zo dicht aan zit te komen, heb ik toch niet veel goesting meer, working suckssss
++ och 6 weekjes doorbijten en ben er vanaf voor een jaar
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4294
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Mijn vader wilt plots The Last Of Us spelen, terwijl ik die nog moet uitspelen. Bij ons is de regel dat je niet iemand anders zijn games uitspeelt als de "eigenaar" nog niet de game heeft gespeeld, kwestie van spoilers enzo, maar dat aanvaardt mijn vadertje niet. Uitleggen helpt niet dat het allemaal zijn eigen schuld is, dus neemt hij mijn toegang af van tot PS4 en binnenkort de laptop...
Yep here we go again...
paveman wrote:+/- Captain zal erg verheugd zijn met de aankondiging van FF XII remaster
+/- voor mij, vanwege mixed feelings. + ivm een kans om de game alsnog een kans te geven - ivm dat ze de slechtste FF ooit (naast de MMO's) een HD behandeling geven
LOL :lol:

Ik heb letterlijk staan springen! :D
Ligeiro wrote:Dan ga je em goed vinden. Als je alle games hebt gespeeld van warcraft 1 tot WoW, dan niet.. de mages van Dalaran zijn slecht gedaan, belangrijke personages in de games komen hier maar kort aan bod en worden niet genoeg uitgebouwd om boeiend te zijn. De personages die wel aan bod komen worden aan zeer snel tempo op het toneel gegooid, zodat ze ook zeer weinig achtergrond krijgen en je als kijker geen binding met de personages voelt. Het voelt voor de fans gewoon te geforceerd aan, waardoor het niet goed meer us. Visueel natuurlijk een groot spektakel, maar dat is het dan ook
Dat klinkt goed voor mij :cool: Ik ga voor het spektakel.


+++ Ik moet niet meer wachten op een aankondiging van FFXII HD Remastered!
+++ FFXII HD Remastered!
--- Gisteren moeilijke avond gehad met mijn vader, ruzie maken voor niks, regels aan zijn laars lappen en kinderachtig zijn, enzo...
--- Tis me te warm, ik heb dit weer echt niet graag...
+++ Maar al dat negatieve doet er niet toe, want FFXII HD is aangekondigd!
+/- Aan het zien of ik iets zou kopen...

+++ Nog 8 dagen en mijn superweek begint: E3 - happy birthday - Graspop
+++ Een mijn super week wordt nog beter met het weekend ervoor en het weekend zelf F1
+++ Nog 18 dagen voor Guilty Gear Xrd Revelator
+++ Nog 78 dagen voor Deus Ex MD CE
+++ Nog 116 dagen voor FFXV CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4295
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:------- Echt een lelijk examen de dinsdag. Gewoon alles knal uit uw hoofd leren
Sociaal Economische modellen of geschiedenis van sociaal werk toevallig? :p
Sociale Kaart. Voor de modellen en geschiedenis zal het zo ook wel zijn, maar de Filip kwam op het geniale idee om beide examens enkel meerkeuze te maken
Ahja Sociale kaart ook wel redelijk k*t! Enkel meerkeuze is nog wel niet zo slecht denk ze, hangt natuurlijk wel af van de giscorrectie die ge hebt.
Het was eerder iets van: geen giscorrectie, maar ge moet wel 60% hebben. Ma toch wel wa schrik voor morgen. Keiveel details en zoals velen maar een paar keer naar de les geweest
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4296
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:------- Echt een lelijk examen de dinsdag. Gewoon alles knal uit uw hoofd leren
Sociaal Economische modellen of geschiedenis van sociaal werk toevallig? :p
Sociale Kaart. Voor de modellen en geschiedenis zal het zo ook wel zijn, maar de Filip kwam op het geniale idee om beide examens enkel meerkeuze te maken
Ahja Sociale kaart ook wel redelijk k*t! Enkel meerkeuze is nog wel niet zo slecht denk ze, hangt natuurlijk wel af van de giscorrectie die ge hebt.
Het was eerder iets van: geen giscorrectie, maar ge moet wel 60% hebben. Ma toch wel wa schrik voor morgen. Keiveel details en zoals velen maar een paar keer naar de les geweest
Hehe, ik ben nooit naar die lessen geweest en vond het zelf ook een van moeilijkste vakken dat ik al heb gehad. Thank god dat ge zo'n taak moest maken bij die uitstap naar organisaties want die sta op lijk 3 punten van de 20 denk!

OT:
+/- Morgen examen van een saai vak
+/- Woensdag van hetzelfde
+/- Op zaterdag ook een examen -_-
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4299
-- Pff, klote iets voorgehad vandaag
+ Proberen om me er de rest vd week niets van aan te trekken
+++ Die prachtige CE van Horizon Zero Dawn :love:
- En z'n prijs (+ die uiteindelijk wel eerlijk is vind ik)
--/++ Juni, heb er een dubbel gevoel bij. Langs de ene kant heb ik echt geen zin in examens die op 15 juni beginnen, langs de andere kant heb ik wel zin in E3 + voetbal + afspreken met vrienden na examens
- Slechte examenrooster... Op sommige dagen hebben we 1 klein vak, op andere 2 grote...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4303
++ dagje conge
++ steve was content me wa gezelschap in winkel
++ horizon ce is besteld
++ beetje gamen op gemak
++ men ma is nie thuis voort moment
- cinema'ke die beetje is uitgesteld door omstandigheden
+ ma tis zeker geen afstel xd
++ bully uitgespeeld
- nu nog grinden voor plat en ook een addertje onder gras gevonden voor plat, die minigames zijn echt men ding niet :/
Image
cron