Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4321++/-- Familie en jeugdrecht was bizar. Ik kon bij zoveel dingen verschillende dingen antwoorden
Hij (en ik ook, want ik weet dat hij de grootste fan is van Amon Amarth) hoopt met u meefsterchele23 wrote:++ amon amarth gan zien eind dit jaar hopelijk met de met0t0
Graag gedaan e lexi :-)Elexus wrote:-- I'm walking on sunshine
-- en ja ik bedoel dat letterlijk, mijn voeten staan in brand o.O
++ WEEKEND OW YEAH
++ ze hebben gevraagd of ik volgende week wou terugkomen, well, hell yes!
++ straks MediaMarkt een bezoekje brengen en sterche die me gaat voorzien van Guitar Hero Live en Valkyria Chronicles als mijn persoonlijke Game Mania Waregemleverancier
-- moet nog mijn kamer kuisen normaal gezien, maar geen idee of ik daar vandaag zin voor ga hebben
+/- ouders komen vandaag thuis van hun reis, op zich niet negatief, maar 't was hier zo rustig zonder constant gezaag en gedoe
++ mijn otootje versieren met de driekleur, cuz EK bitchezzzz
-- sorry voor mijn taalgebruik
EDIT:
Ik zou het nog bijna vergeten:
++++++ bijna E3!
No. Fucking. Way. Dit is het allereerste dat ik er van hoor. Toen ik jonger was luisterde ik wel eens naar haar YouTube filmpjes, vond ze best goed en was toen wel een soort van fan. Echt gewoon verschrikkelijk.Maxidomino wrote:+ Examen religie ging goed. Eigenlijk was het geen examen, maar gewoon een gesprek. We hebben meer gebabbeld over gewone dingen zoals erasmus en mijn lief dan de examenvragen denk ik.
- maandag nog een moeilijk examen
--- RIP Christina Grimmie. Wie doet nu zoiets, gewoonweg zonder motief iemand gaan neerschieten.
Staat al in het groot in mijn agenda, da's een dag die ik absoluut moet vrijhouden!fsterchele23 wrote:++ amon amarth gan zien eind dit jaar hopelijk met de metoto