Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4337
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:++ van de 8 uur dat ik heb geleerd toch 5u echt goed kunnen leren
--- al heel de dag niet goed van et nieuws van Christina Grimmie :(
Had ik vorige examenreeks ook bij het overlijden van Alan Rickman
Bij hem had ik het ook... Maar bij Christina heb ik er precies meer last van, vooral omdat ze is neergeschoten en nog zo jong was.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4341
Ligeiro wrote:-\+ who the f is christina grimmie?
Op 9gag is't de ene post na de andere met die gif uit family guy, van "oh my god, who the hell cares?"
Ze werd bekend op YouTube, 6 jaar geleden. Ze is o.a. bevriend met Selena Gomez en deed enkele jaren geleden ook mee aan de voice. In België is ze niet super bekend maar in bv. Amerika en de UK heeft ze veel fans. Ze heeft een tijdje geleden haar eerste album uitgebracht, en haar volgende zou binnenkort volgen. Ze was aan het signeren na een optreden en daarna werd ze neergeschoten door een kansloze die daarna ook zichzelf neerknalde. Ze werd 22.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4342
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:-\+ who the f is christina grimmie?
Op 9gag is't de ene post na de andere met die gif uit family guy, van "oh my god, who the hell cares?"
Ze werd bekend op YouTube, 6 jaar geleden. Ze is o.a. bevriend met Selena Gomez en deed enkele jaren geleden ook mee aan de voice. In België is ze niet super bekend maar in bv. Amerika en de UK heeft ze veel fans. Ze heeft een tijdje geleden haar eerste album uitgebracht, en haar volgende zou binnenkort volgen. Ze was aan het signeren na een optreden en daarna werd ze neergeschoten door een kansloze die daarna ook zichzelf neerknalde. Ze werd 22.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
oh I know what happened, ik had gewoon nog nooit van dat mens gehoord. makes it easier not to care. in de vs worden elke dag wel mensen neergeknald door zotten (of door hun eigen kinderen, eigen schuld om wapens in huis te laten rondslingeren)

4343
+/- Vadertjesdag vandaag...
Yeah, you get the idea...

--- Te weinig kaas bij mijn spaghetti ;(
+++ Nieuwe personages bij Guilty Gear Xrd Revelator

+++ Nog 72 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 110 dagen voor FFXV CE + DE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

4344
--- Razend...
--- al maanden komt er een loslopende hond kuilen graven en zijn behoeftes doen in onze tuin
--- vrouw van de hond al aangesproken, maar zij zegt dat dit de natuur is
--- wijkagent is er al twee keer naartoe geweest
--- Maar dat helpt niet, want de hond doet dat nog steeds ELKE dag
--- onze tuin zit er helemaal overhoop uit door al die putten en stoelgang
--- Geen idee meer wat we nu nog kunnen doen, als de politie erbij halen zelfs niet helpt
--- heb ook al alle stoelgang terug gebracht en op die vrouw haar oprit gesmeten, maar dat helpt niet
Image

4345
gamerke1992 wrote:--- Razend...
--- al maanden komt er een loslopende hond kuilen graven en zijn behoeftes doen in onze tuin
--- Geen idee meer wat we nu nog kunnen doen, als de politie erbij halen zelfs niet helpt
--- heb ook al alle stoelgang terug gebracht en op die vrouw haar oprit gesmeten, maar dat helpt niet
Image
Image

4347
zenmaster wrote:Hoe komt die hond daar dan? Nergens omheining ofzo? Desnoods zelf iets in elkaar steken zodat die daar nimeer kan komen. Klacht indienen telkens opnieuw, dan word zij en de politie wel moe. Intussen de stront recht voor de voordeur smijten. Amai, da zou bij mij ni lang duren...
Inderdaad, zou bij mij ook geen waar moeten zijn. Moest het nu nog eens gebeuren dat hij zeer zelden eens per ongeluk in zijn tuin zou geraken zonder schade toe te richten, zou ik er niet echt een probleem mee hebben. Maar als hij constant schade aanricht in mijn hof zou ik die vrouw er voor laten opdraaien...
Image

4348
dividedx11 wrote:
zenmaster wrote:Hoe komt die hond daar dan? Nergens omheining ofzo? Desnoods zelf iets in elkaar steken zodat die daar nimeer kan komen. Klacht indienen telkens opnieuw, dan word zij en de politie wel moe. Intussen de stront recht voor de voordeur smijten. Amai, da zou bij mij ni lang duren...
Inderdaad, zou bij mij ook geen waar moeten zijn. Moest het nu nog eens gebeuren dat hij zeer zelden eens per ongeluk in zijn tuin zou geraken zonder schade toe te richten, zou ik er niet echt een probleem mee hebben. Maar als hij constant schade aanricht in mijn hof zou ik die vrouw er voor laten opdraaien...
Ja, ik word daar zelf kwaad van. En de politie doet in zo'n geval echt niks tenzij je blijft aandringen.
Image

4349
gamerke1992 wrote:--- Razend...
Familiale en meer bepaald stukje rechtsbijstand eens aanspreken.
Als je toevallig een aparte rechtsbijstand via DAS hebt, dan kan je die zeker aanspreken en de situatie voorleggen.
Image