Re: PlayStation Plus

856
Ik heb alles behalve echochrome aangekocht (ec lijkt me echt niet de moeite waard en backlog is groot genoeg) en er stond aanschafbedrag - korting = € 0,00. Zouden deze games dan zijn aangeschaft zelfs als het + abonnement is verlopen?
Image

Re: PlayStation Plus

857
Nee, je kunt ze spelen zolang je subscription geldig is. Als die stopt dan kan je ze niet meer spelen maar zodra je gaat vernieuwen weer wel. Je kan bij elke psplus game checken hoelang hij geldig is door op driehoekje/options te duwen en dan information te selecteren. Dat aantal dagen komt overeen met einddatum van je abo.

Als je iets koopt met psplus korting maar waarvoor je nog steeds een paar euro hebt betaald, dan blijf je het wel behouden en blijft het speelbaar als je psplus vervalt.
Image

Re: PlayStation Plus

858
Kolm wrote:Nee, je kunt ze spelen zolang je subscription geldig is. Als die stopt dan kan je ze niet meer spelen maar zodra je gaat vernieuwen weer wel. Je kan bij elke psplus game checken hoelang hij geldig is door op driehoekje/options te duwen en dan information te selecteren. Dat aantal dagen komt overeen met einddatum van je abo.

Als je iets koopt met psplus korting maar waarvoor je nog steeds een paar euro hebt betaald, dan blijf je het wel behouden en blijft het speelbaar als je psplus vervalt.
Ja, snap ik. Ik heb er eerder niet aan gedacht om even naar de einddatum te kijken, maar omdat het er zo stond begon ik in dit geval even te twijfelen.
Image

Re: PlayStation Plus

860
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:De laatste keer dat ik een basketbal spel speelde was in 2005 van EA, vond er toen niets aan. Als het nu een niet te grote download is zal ik het wel eens proberen.
Gone home ziet er wel leuk uit :cool:
Ik ben hier precies de enige basketfan haha.

En NBA is trouwens 41 Go. :P
Nope fellow basketfan over here! :p

OT:
Bij nog iemand dat NBA2K16 eeuwen duurt om te installeren?
Image

Re: PlayStation Plus

861
The Wastelander wrote:
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:De laatste keer dat ik een basketbal spel speelde was in 2005 van EA, vond er toen niets aan. Als het nu een niet te grote download is zal ik het wel eens proberen.
Gone home ziet er wel leuk uit :cool:
Ik ben hier precies de enige basketfan haha.

En NBA is trouwens 41 Go. :P
Nope fellow basketfan over here! :p

OT:
Bij nog iemand dat NBA2K16 eeuwen duurt om te installeren?
Ah cool, toch iemand. :D

Ja het duurde wel even, het is zelfs 3 keer gestopt. Telkens een foutmelding dat het niet meer ging maar uiteindelijk heb ik het wel degelijk kunnen downloaden. Downloads op ps4 zijn altijd zo traag, ik word er zot van. En het ligt niet aan mijn internet maar aan Sony/PlayStation. Het lijkt een intern probleem te zijn, waarschijnlijk iets met hun servers waardoor alles bij iedereen zo traag downloadt.
Image

Re: PlayStation Plus

862
Maxidomino wrote:Ah cool, toch iemand. :D

Ja het duurde wel even, het is zelfs 3 keer gestopt. Telkens een foutmelding dat het niet meer ging maar uiteindelijk heb ik het wel degelijk kunnen downloaden. Downloads op ps4 zijn altijd zo traag, ik word er zot van. En het ligt niet aan mijn internet maar aan Sony/PlayStation. Het lijkt een intern probleem te zijn, waarschijnlijk iets met hun servers waardoor alles bij iedereen zo traag downloadt.
Ik heb er weinig last van, alles is supersnel binnen (glasvezel van 250Mbps). En de enkele keer dat dat niet zo is dan is het een kwestie van de download heel even (10sec) te pauzeren en opnieuw op te starten. Uitzonderingen zijn wel de dagen dat bv een Call of Duty of Uncharted uitkomt die heel veel mensen dan digitaal afhalen, patches ook onmiddellijk downen en dan online beginnen. Ik geloof dat het ook toen met U4 was dat partychat voor geen meter nog werkte. Meermaals proberen om er gewoon al eentje aan te maken, laat staan iemand te inviten en er effectief bij te krijgen.
Image

Re: PlayStation Plus

863
Kolm wrote:
Maxidomino wrote:Ah cool, toch iemand. :D

Ja het duurde wel even, het is zelfs 3 keer gestopt. Telkens een foutmelding dat het niet meer ging maar uiteindelijk heb ik het wel degelijk kunnen downloaden. Downloads op ps4 zijn altijd zo traag, ik word er zot van. En het ligt niet aan mijn internet maar aan Sony/PlayStation. Het lijkt een intern probleem te zijn, waarschijnlijk iets met hun servers waardoor alles bij iedereen zo traag downloadt.
Ik heb er weinig last van, alles is supersnel binnen (glasvezel van 250Mbps). En de enkele keer dat dat niet zo is dan is het een kwestie van de download heel even (10sec) te pauzeren en opnieuw op te starten. Uitzonderingen zijn wel de dagen dat bv een Call of Duty of Uncharted uitkomt die heel veel mensen dan digitaal afhalen, patches ook onmiddellijk downen en dan online beginnen. Ik geloof dat het ook toen met U4 was dat partychat voor geen meter nog werkte. Meermaals proberen om er gewoon al eentje aan te maken, laat staan iemand te inviten en er effectief bij te krijgen.
Hier hebben we nochtans ook 90 mbps downloadlimiet en toch blijft mijn ps4 altijd hangen rond de 5mbps maximum. Op PC gaat het wel zoals het zou moeten als ik de limiet afzet.
Image

Re: PlayStation Plus

864
Maxidomino wrote:Hier hebben we nochtans ook 90 mbps downloadlimiet en toch blijft mijn ps4 altijd hangen rond de 5mbps maximum. Op PC gaat het wel zoals het zou moeten als ik de limiet afzet.
Probeer het trukje met het pauzeren dan eens. Ik ga niet zeggen dat hij de volle 250 hier haalt maar ik geloof dat het ergens tussen de 50 en 100 zit. Is soms moeilijk te zeggen als je meerdere dingen tegelijk afhaalt en bij kleine dingen krijg ik amper de kans om even te blijven kijken hoe snel het juist gaat. Zal er in het vervolg is een keer echt op letten bij een grote download :)
Image

Re: PlayStation Plus

867
NTGSruler wrote:Ik neem aan dat God of War zonder trophies is en dus bijgevolg de PSP versie terug? Of heb ik het mis? Ik heb de games destijds op PSP gespeeld dus als het geen trophies heeft, heeft het geen zin deze terug te downloaden.... :girl:
klopt, is psp versie.....

Re: PlayStation Plus

868
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Ik neem aan dat God of War zonder trophies is en dus bijgevolg de PSP versie terug? Of heb ik het mis? Ik heb de games destijds op PSP gespeeld dus als het geen trophies heeft, heeft het geen zin deze terug te downloaden.... :girl:
klopt, is psp versie.....
Beetje stom. In ga het niet spelen. Heb dan nog genoeg andere games.
Image
cron