Re: Pronken met je Platinums

1006
RoyVdW wrote:Proficiat Kolm mai :cool: Was die speedrun niet frustrerend?
Als je alle cutscenes skipt, op explorer (= makkelijkste) speelt en gebruik maakt van bonuses waardoor je een 1-hit kill weapon (barok) en infinite ammo kan gebruiken dan... wordt het erg makkelijk. Er zijn zelfs gevechten waar je gewoon door kan lopen zonder wat te doen. Enige waar je aan doodgaat is al dat klimmen... dat loopt wel eens een keertje fout. Maar checkpoints zijn doorgaans nooit ver weg :)
Image
Platinum #111: VOLUME

Leuk tussendoortje, veel leuker dan Hitman GO omdat het niet turn based is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1007
gamerke1992 wrote:
daviduvel wrote:#32 Fallout 4
Image
Amai heel mooi :D vond je het moeilijk? Ik had ook de meeste trophies en heb aparte Saves voor de verschillende eindes te doen. Maar ben er toch plots mee gestopt.
Mijn spel stond op de laagste moeilijkheidsgraad. Dus moeilijk was het na een tijdje niet meer :D De meeste trophies komen vanzelf. Enkel die trophy waarbij je 100 happiness moet halen in een grote settlement, was hatelijk.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1008
Kolm wrote: Als je alle cutscenes skipt, op explorer (= makkelijkste) speelt en gebruik maakt van bonuses waardoor je een 1-hit kill weapon (barok) en infinite ammo kan gebruiken dan... wordt het erg makkelijk. Er zijn zelfs gevechten waar je gewoon door kan lopen zonder wat te doen. Enige waar je aan doodgaat is al dat klimmen... dat loopt wel eens een keertje fout. Maar checkpoints zijn doorgaans nooit ver weg :)
Dus er is weer een ingame bonus store? Kvond het erg jammer dat die weg was in Uncharted 3 ifv meer multiplayer toestanden.

Re: Pronken met je Platinums

1009
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Proficiat Kolm mai :cool: Was die speedrun niet frustrerend?
Als je alle cutscenes skipt, op explorer (= makkelijkste) speelt en gebruik maakt van bonuses waardoor je een 1-hit kill weapon (barok) en infinite ammo kan gebruiken dan... wordt het erg makkelijk. Er zijn zelfs gevechten waar je gewoon door kan lopen zonder wat te doen. Enige waar je aan doodgaat is al dat klimmen... dat loopt wel eens een keertje fout. Maar checkpoints zijn doorgaans nooit ver weg :)
Image
Platinum #111: VOLUME

Leuk tussendoortje, veel leuker dan Hitman GO omdat het niet turn based is.
Of je gebruikt gewoon de exploit waardoor je de speedrun, en alle moeilijkheid gerelateerde trophies haalt in 5 minuten :p *Shame*
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1010
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote: Als je alle cutscenes skipt, op explorer (= makkelijkste) speelt en gebruik maakt van bonuses waardoor je een 1-hit kill weapon (barok) en infinite ammo kan gebruiken dan... wordt het erg makkelijk. Er zijn zelfs gevechten waar je gewoon door kan lopen zonder wat te doen. Enige waar je aan doodgaat is al dat klimmen... dat loopt wel eens een keertje fout. Maar checkpoints zijn doorgaans nooit ver weg :)
Dus er is weer een ingame bonus store? Kvond het erg jammer dat die weg was in Uncharted 3 ifv meer multiplayer toestanden.
Yup, kan je infinite ammo mee aanzitten. En idd, via explorer is het belachelijk makkelijk. Ofwel loop je er langs, ofwel knal je gewoon iedereen overhoop zonder ook maar de minste nood aan dekking nemen :p

Puzzels nemen het meeste tijd in maar zijn uiteindelijk ook niet moeilijk, zeker als je het al 1x (of meer) hebt uitgespeeld.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1011
@Tjeefkeuh: Deze keer is het zelfs zo dat je de game maar 1 keer hoeft uit te spelen om de bonussen voor ALLE niveaus te unlocken. Vroeger was het enkel voor dat niveau en lagere niveaus beschikbaar. Ik had hem eerst op hard gedaan en daarna op crushing. Crushing werd echt supermakkelijk door die bonussen, als ik doodging was het meestal door een missprong tijdens het klimmen... :|
Image

Re: Pronken met je Platinums

1012
Kolm wrote:@Tjeefkeuh: Deze keer is het zelfs zo dat je de game maar 1 keer hoeft uit te spelen om de bonussen voor ALLE niveaus te unlocken. Vroeger was het enkel voor dat niveau en lagere niveaus beschikbaar. Ik had hem eerst op hard gedaan en daarna op crushing. Crushing werd echt supermakkelijk door die bonussen, als ik doodging was het meestal door een missprong tijdens het klimmen... :|
Das wel een rare designkeuze. Als Crushing samen met de rest het simpelste niveau wordt, waarom zijn er dan nog trophies voor alles boven Explorer?

Re: Pronken met je Platinums

1014
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:@Tjeefkeuh: Deze keer is het zelfs zo dat je de game maar 1 keer hoeft uit te spelen om de bonussen voor ALLE niveaus te unlocken. Vroeger was het enkel voor dat niveau en lagere niveaus beschikbaar. Ik had hem eerst op hard gedaan en daarna op crushing. Crushing werd echt supermakkelijk door die bonussen, als ik doodging was het meestal door een missprong tijdens het klimmen... :|
Das wel een rare designkeuze. Als Crushing samen met de rest het simpelste niveau wordt, waarom zijn er dan nog trophies voor alles boven Explorer?
Wtf dus je kan de game gwn op makkelijk uitspelen en plat halen via tweaks die trophies dus niet locken hoe stom is dat. Te easy. Moet je dan ook geen guide meer gebruiken voor schatten of is er een radar toegevoegd die dat aangeeft? En nu al plat op paar uur van volume hoe simpel is die dan. Dit is niet meer geloofwaardig.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1015
RoyVdW wrote: Wtf dus je kan de game gwn op makkelijk uitspelen en plat halen via tweaks die trophies dus niet locken hoe stom is dat. Te easy. Moet je dan ook geen guide meer gebruiken voor schatten of is er een radar toegevoegd die dat aangeeft? En nu al plat op paar uur van volume hoe simpel is die dan. Dit is niet meer geloofwaardig.
De schatten en andere collectibles moet je nog altijd zelf zoeken :D Er wordt wel voor elk type aangegeven hoeveel je er hebt in elke chapter, net als in de vorige games. Maar hij is door die bonussen is hij wel een stuk makkelijker dan de vorige games. Al was ik uiteindelijk toch nog een 40-tal uur bezig. Naar mijn gevoel is de eerste op PS3 nog altijd de lastigste. De collection op PS4 heb ik nog niet gespeeld.

En VOLUME was wel meer dan een 'paar' uur. In die 12u completion time van mij zitten mss 2-3u pauze alles samen. Toch 100 levels voor moeten uitspelen en dat zonder guide gedaan. Echt moeilijk was het niet maar ook niet dat ik er supersnel door was. Vergelijk het beetje met de telltale games, Life is strange, Everybody's gone to the rapture, Ether one, Hitman GO, ... Niet moeilijk maar ook niet ff snel op een avondje afgehaspeld, heb zowat de hele dag niks anders gedaan. Na 3 weken U4 kon ik wel een paar kortere games gebruiken.
Image
cron