Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4381
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:
paveman wrote:
zenmaster wrote:+++ Daarnet huurcontract gaan tekenen voor ander huis :) Eindelijk een fatsoenlijke tuin en alles groot genoeg. Gigantische zolder die omgebouwd kan worden tot mancave :P
Congrats! Ik kan een mancave zeker aanraden!! ^^
Indeed!
Ik heb er zelfs soon 2! :D


één voor in de week en één voor in het weekend zeker ?
Mijn volledige zolder met flipperkasten, darts, gokkasten en binnenkort een bar.
En dan soon zal 2de slaapkamer omgebouwd worden naar mijn retrogaming room :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4382
++ Sony presscon was af gewoon!
++ lots of new games, lots of awesome
++ Dishonored 2 CE en Skyrim Special Edition preorderen
-- regent en ik moet nog naar buiten
-- mijn pa doet nog steeds kinderachtig
++ de mama die gelzolen voor me heeft gehaald omdat ik zere voeten heb van het lange rechtstaan
+/- sebiet gaan werken
++ money money money
-- Duivels waren een ramp gisteren xD
++ toffe collega's op't werk
-- waarvan er een paar met verlof gaan binnenkort
++ gisteren een uur ofzo betaalde pauze gekregen :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4388
daviduvel wrote:-- 3 van 4 spontane sollicitaties levert al niets op. Maar met spontane sollicitaties is het ook maar hopen dat ze iets hebben natuurlijk.
+ Maar ze zijn tenminste zo vriendelijk om het te laten weten
+/- Daarnet weer twee sollicitaties gestuurd
Wie niet waagt, niet wint :) Zo veel mogelijk proberen zou ik zeggen.

+++ leuke dag op het werk
--- wel heel druk
+++ nog 2 daagjes en dan 3 dagen thuis
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4392
zenmaster wrote:Spontaan solliciteren laat wel zien dat je moeite doet, maar inderdaad zoeken ze niet overal en altijd personeel. Zoek je vakantiewerk?

Twee maanden is wel héél lang voor een bankkaart...
Ik zoek vast werk. Ik ben nu al aan het zoeken zodat ik een voorsprong heb op alle andere studenten die vanaf 30 juni beginnen met zoeken :P

EDIT:

++ 100 vacatures voor Griffiers en Secretarissen bij Justitie :D
+/- Eerst afwachten of mijn sollicitatie bij een notaris iets opbrengt. Anders schrijf ik me niet in
Last edited by daviduvel on 15 Jun 2016 10:10, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4393
Sora_Lizard wrote:IK heb de stakers in het afdwaaltopic ondergebracht.
- - - Op het OPM forum werd vaker geklaagd dat er geen blog was, maar nu we op PXtR er een hebben lijkt het alsof het door geen mens gelezen wordt. :(
Ik weet niet of je statistieken ziet van ook alleen bezoekers die niet aangemeld zijn, maar ik kijk bijvoorbeeld vaak genoeg op de blog maar ben dan niet ingelogd.

+++ goede humeur
+++ Sony E3 was weer goei
+++ toch zin in nieuwe games hierdoor
+++ mooie weer in aantocht.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4394
daviduvel wrote:
zenmaster wrote:Spontaan solliciteren laat wel zien dat je moeite doet, maar inderdaad zoeken ze niet overal en altijd personeel. Zoek je vakantiewerk?

Twee maanden is wel héél lang voor een bankkaart...
Ik zoek vast werk. Ik ben nu al aan het zoeken zodat ik een voorsprong heb op alle andere studenten die vanaf 30 juni beginnen met zoeken :P

EDIT:

++ 100 vacatures voor Griffiers en Secretarissen bij Justitie :D
+/- Eerst afwachten of mijn sollicitatie bij een notaris iets opbrengt. Anders schrijf ik me niet in
via Selor zeker? ik heb voor justitie gewerkt, ben er binnengeraakt omdat ik iemand ken op de wervingsdienst daar. Selor zet u op een wachtlijst, en dan kunt ge maanden, zelfs jaren wachten :) ik sta bijvoorbeeld al 4 jaar op de wachtlijst voor gevangenisbewaarder (cipier)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4395
Sora_Lizard wrote:IK heb de stakers in het afdwaaltopic ondergebracht.
- - - Op het OPM forum werd vaker geklaagd dat er geen blog was, maar nu we op PXtR er een hebben lijkt het alsof het door geen mens gelezen wordt. :(
Ik er wel af en toe op, maar ben sowieso niet vaak bezig met gamenieuws. Daarnaast, hoewel het geleverde werk wel goed is van kwaliteit, is er inzake kwantiteit naar mijn mening te weinig als je echt al het gamenieuws wil weten. Als ik bijvoorbeeld gamenieuws wil weten ga ik eerder in een topic binnen dit forum kijken of op een andere gamenieuwssite dan op deze blog. Reviews en speciale colums (zoals bv ps+ met elex of unboxing) check ik wel vaker hier. ;)
Image