Ik heb me niet kunnen inhouden en heb de special edition gekocht voor 50 bij mediamarkt, komt vandaag binnen als het goed is!
Want heel bizar, de normale editie was 60 euro... En nu krijg ik toch een kleine boekje bij etc niet dat ik daar mega veel waarde aan hecht maar toch
Re: Uncharted 4
152Best vervelend. Heb je al geprobeerd om een backup van je savegame en profiel te maken en vervolgens alles te deleten en een re-install te doen?Gamefreak wrote:guys, ik heb na een aantal keren vruchteloze pogingen moeten vaststellen dat ik niet in de multiplayer modus geraak... hij zegt steeds dat ik geen connectie heb met het Network, dat is dus niet waar, ik ben wel degelijk geconnecteerd. Ik heb wat opgezocht en ik ben niet de enige....
http://community.us.playstation.com/t5/ ... p/45760067
er staat een mogelijke oplossing in, het NAT type maar dat is bij mij al 2.... heeft nog iemand hier last van ?
of met andere woorden:
HEEEELUUUUUPPP
Een andere mogelijkheid is om je PS4 in de DMZ (demilitarized zone) van je router te zetten.
153Ik heb gisteren ook uit nieuwsgierigheid eens naar de multiplayer modus gegaan, duurde zeer lang om te verbinden (3 min ofzo). Maar ben dan toch erin geraakt. Vond dat ook al raar dat het zo lang duurde.Gamefreak wrote:guys, ik heb na een aantal keren vruchteloze pogingen moeten vaststellen dat ik niet in de multiplayer modus geraak... hij zegt steeds dat ik geen connectie heb met het Network, dat is dus niet waar, ik ben wel degelijk geconnecteerd. Ik heb wat opgezocht en ik ben niet de enige....
er staat een mogelijke oplossing in, het NAT type maar dat is bij mij al 2.... heeft nog iemand hier last van ?
of met andere woorden:
HEEEELUUUUUPPP
Kijk eens of je alle updates hebt gedaan? Moest eerst een update doen ban 5GB voor de multiplayer. Maar dat gaat waarschijnlijk wel automatisch gebeurd zijn ...
154Haha, zo raar, de special edition goedkoper dan de gewone, ze moeten ervan afgeraken zeker van hun special editions in hun rekken.Colossus wrote:Ik heb me niet kunnen inhouden en heb de special edition gekocht voor 50 bij mediamarkt, komt vandaag binnen als het goed is!
Want heel bizar, de normale editie was 60 euro... En nu krijg ik toch een kleine boekje bij etc niet dat ik daar mega veel waarde aan hecht maar toch
155update is gebeurd ja, 1.06.... misschien wat Pinguin doet eens proberen van profiel te verwijderen....Toon8 wrote:Ik heb gisteren ook uit nieuwsgierigheid eens naar de multiplayer modus gegaan, duurde zeer lang om te verbinden (3 min ofzo). Maar ben dan toch erin geraakt. Vond dat ook al raar dat het zo lang duurde.Gamefreak wrote:guys, ik heb na een aantal keren vruchteloze pogingen moeten vaststellen dat ik niet in de multiplayer modus geraak... hij zegt steeds dat ik geen connectie heb met het Network, dat is dus niet waar, ik ben wel degelijk geconnecteerd. Ik heb wat opgezocht en ik ben niet de enige....
of met andere woorden:
HEEEELUUUUUPPP
Kijk eens of je alle updates hebt gedaan? Moest eerst een update doen ban 5GB voor de multiplayer. Maar dat gaat waarschijnlijk wel automatisch gebeurd zijn ...
156Zo de eerste uurtjes zitten erop en ik zit met iets wat ik maar niet kan plaatsen.
Verder is de game tot nu toe geweldig! Eindelijk een echte game/film ervaring vind ik, echt genieten
Verder is de game tot nu toe geweldig! Eindelijk een echte game/film ervaring vind ik, echt genieten
157Goed puntColossus wrote:Zo de eerste uurtjes zitten erop en ik zit met iets wat ik maar niet kan plaatsen.
Ik had mezelf die vraag ook al eerder gesteld en toen het antwoord gevonden via dit artikel.
158Dank je wel, ik heb het best redelijk kunnen volgen maar ik kom nog niet helemaal aan mijn antwoord... Mijn Engels is daarom ook niet helemaal geweldigSanity penguin wrote:Goed puntColossus wrote:Zo de eerste uurtjes zitten erop en ik zit met iets wat ik maar niet kan plaatsen.
Ik had mezelf die vraag ook al eerder gesteld en toen het antwoord gevonden via dit artikel.
159Ik vind het niet erg dat ze plots iets bij verzinnen om een nieuw verhaal te vestigen, zeker niet als het zo'n goed verhaal is.
Heb de game bijna uit, nog zo'n kleine 2 uurtjes.
160Ik vind verhaal altijd heel erg belangrijk als ik game, ik word graag meegenomen in het verhaal en leef me erg in. Als ze ineens gek gaan doen dan belemmert dat voor mij het gevoel van het gamen.Toon8 wrote:Ik vind het niet erg dat ze plots iets bij verzinnen om een nieuw verhaal te vestigen, zeker niet als het zo'n goed verhaal is.
Hoewel ik heel veel fantasie heb kan ik wel veel hebben maar momenteel kan ik mijn stelling hierboven niet helemaal plaatsen..
Ik zal nog eens neuzen op internet
161Ze proberen het in de game een beetje uit te leggen waarom je niets van die broer gehoord hebt, maar uiteindelijk is het een goedkope manier om een nieuw verhaal te starten. De vrouwelijke schrijfster die het verhaal van de 2e en 3e game heeft geschreven (en hier veel lof voor kreeg) heeft nu niet mee gedaan aan de 4e. Kan hieraan ook een beetje liggen, andere manier van verhaal beleving tussen verschillende schrijvers.
Heb het spel ondertussen uit en op het einde vond ik iets gebeuren wat niet echt in de lijn van het karakter die het deed lag. Dat vind ik meer storend dan bijvoorbeeld die plots opgedoken broer.
Heb het spel ondertussen uit en op het einde vond ik iets gebeuren wat niet echt in de lijn van het karakter die het deed lag. Dat vind ik meer storend dan bijvoorbeeld die plots opgedoken broer.
163Oooh ik ben benieuwd!
Binnenkort gauw verder spelen! Hij speelt in ieder geval super en de graphics zijn echt geweldig!
Binnenkort gauw verder spelen! Hij speelt in ieder geval super en de graphics zijn echt geweldig!
164Heel dat Engelstalige verhaald komt erop neer dat ze dezelfde vraag hebben als jij en ikColossus wrote:Oooh ik ben benieuwd!
In vorige delen werd voor geen meter gerept op een broer, terwijl er toch bijzonder veel verwijzingen waren naar Nate's verleden.
Stevige afwijking dus om er een nieuwe verhaal uit te puren .
165Ze hadden die broer er beter uitgelaten. Hij loopt meer in de weg dan iets anders