Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4441
+++ eerste vaderdag haha heb bier gekregen :Tp: :bier:
+++ volgend jaar wellicht een tekening, dat is toch wel leuker van je eigen kind
+++ Uncharted 4 is echt mooi!
+++ super leuk weekend, sebiet braderie op het dorp en vanavond uiteten bij een tapas restaurant
+++ morgen naar Bleiswijk, lekker sauna, warm water en massage! :saint:
+++ overmorgen gewoon weer werken :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4443
+++ F1
--- Weinig tijd gevonden dit weekend...
+++ The Crew, gekocht om gewoon rond te rijden in de USA, stelt me niet teleur, zelfs al is het "altijd online", zolang ik niet verplicht ben om een Crew te vormen is alles goed
--- Mijn vader die nogal gemeen de PS4 wou overnemen, heb wat geduld en vraag het eens vriendelijk zeg...waar is de algemene hoffelijkheid gebleven hier?

+++ Nog 65 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 103 dagen voor FFXV CE + DE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4444
+/- Een mail gekregen van een bedrijf voor een tijdelijk contract. Alleen ligt het meer in de richting van een Bachelor Logistiek ipv Bachelor Rechtspraktijk :|
+ Maar ik ga toch solliciteren als het geen probleem is als ik een week op vakantie ben tussendoor. Ik krijg er ervaring door en wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren als ze tevreden zijn van mij :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4447
zenmaster wrote:Wil mij ni moeien, maar uw vader is precies ni de gemakkelijkste he... :| :(
Niet bepaald, dit is al jaren aan de gang, maar verhuizen lijkt maar niet te lukken...

------------ Elke mogelijke motivatie om te studeren kwijt, dit is echt te lang aan het duren en dat festival tegenover de deur maar het nog veel erger! Zelfs met oordoppen hoor ik de bas, zo verschrikkelijk irritant! Het kan nog zo'n goede muziek zijn, als je enkel 'boenk, boenk' hoort komt ge zot :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4454
daviduvel wrote:++ Eerste sollicitatiegesprek is binnen :D
- Jammer dat het voor een tijdelijk contract is
+ Maar het is bij een groot bedrijf. Dus de drie maanden positief afsluiten kan me zeker en vast voordeel opleveren. Maar eerst het gesprek overleven :P
Heel veel succes toegewenst!
En idd: tijdelijk kan altijd nog permanent worden... ;)

PS: dat vraagt om :taart: !!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4455
paveman wrote:
daviduvel wrote:++ Eerste sollicitatiegesprek is binnen :D
- Jammer dat het voor een tijdelijk contract is
+ Maar het is bij een groot bedrijf. Dus de drie maanden positief afsluiten kan me zeker en vast voordeel opleveren. Maar eerst het gesprek overleven :P
Heel veel succes toegewenst!
En idd: tijdelijk kan altijd nog permanent worden... ;)

PS: dat vraagt om :taart: !!
En uiteraard krijg ik dan een kwartier later antwoord op een spontane sollicitatie. Ook voor een tijdelijk contract, maar dan voor zes maanden :O
Image