Re: Rocket League

347
Marty wrote:Ik kreeg er wel een melding van zostraks. FF kijken of ik die opgeslagen heb

Turtle goal: 20 punten. En dat is scoren met de onderkant van je auto
Dat is nieuw dan. Ik vraag mij af of dat ook lukt als ge uw auto draait bij een gewoon schot

Re: Rocket League

348
Tjeefkeuh wrote:
Marty wrote:Ik kreeg er wel een melding van zostraks. FF kijken of ik die opgeslagen heb

Turtle goal: 20 punten. En dat is scoren met de onderkant van je auto
Dat is nieuw dan. Ik vraag mij af of dat ook lukt als ge uw auto draait bij een gewoon schot
Ik kreeg hem bij Hoops direct bij de aftrap. ging via tegenstander tegen mij aan en de hoop in


EDIT:

Blijkbaar is er een 10 uur limit per week waarin je items kan krijgen... Staat in de patch notes. Helemaal over heen gelezen :shh:
Image

Re: Rocket League

349
Na een paar honderd games en 12 painted items heb ik eindelijk een certified item, en dan is het voor long goals :q:
Die haal ik bijna nooit online, tenzij door own goals van het andere team

Eerst lossen ze dat probleem op met die grind-trophy van 500km, en daarna steken ze er een veel ergere in

Re: Rocket League

351
Marty wrote:Wow 12 painted... ik heb er nog geen 1 gekregen. Certified item had ik direct.een voor center balls. Zal vast wel een keer vallen een painted item voor mij
Ksnap niet goed waarom veel mensen echt een painted item willen hebben, ze hebben geen waarde.
Zo'n item voor center balls zou ideaal zijn voor mij, ik speel altijd als middenvelder :|

Re: Rocket League

352
Tjeefkeuh wrote:
Marty wrote:Wow 12 painted... ik heb er nog geen 1 gekregen. Certified item had ik direct.een voor center balls. Zal vast wel een keer vallen een painted item voor mij
Ksnap niet goed waarom veel mensen echt een painted item willen hebben, ze hebben geen waarde.
Zo'n item voor center balls zou ideaal zijn voor mij, ik speel altijd als middenvelder :|
Wil die alleen hebben om Rocket League weer op 100% te zetten ;)
Image

Re: Rocket League

353
Marty wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Marty wrote:Wow 12 painted... ik heb er nog geen 1 gekregen. Certified item had ik direct.een voor center balls. Zal vast wel een keer vallen een painted item voor mij
Ksnap niet goed waarom veel mensen echt een painted item willen hebben, ze hebben geen waarde.
Zo'n item voor center balls zou ideaal zijn voor mij, ik speel altijd als middenvelder :|
Wil die alleen hebben om Rocket League weer op 100% te zetten ;)
Ah, khad niet gemerkt dat daar een trophy voor was. Kheb de eerste al na een paar matchen gehaald.

Edit: net na 5 matchen alweer een tweede certified item gehaald, ditmaal voor MVPS :jip:

Re: Rocket League

355
NTGSruler wrote:Is die Neo Tokyo DLC eigenlijk al beschikbaar? Ik vind die nergens in de Store... Als ik het goed gelezen heb en goed voor heb komt die 18 juli hier uit? Das morgen?
Is al een aantal weken uit hoor. Is gewoon een gratis update.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Rocket League

357
tichke wrote:De track is een gratis update zoals altijd, maar de autos niet.
Enkel waren die tijdje exclusief voor Collector Edition owners. Geen idee of ze van vandaag beschikbaar zijn als betalende DLC.
Bedankt hoor. Ja ik denk dat die vandaag uitkomt. Denk ik natuurlijk, ben niet zeker. Had gisteren nog gezien dat die Tokyo track erin zat.

@dividedx: ook bedankt hé :P
Image
cron