Re: Je nieuwste trophies

181
35 sterren behaald in Mirror's Edge in de time trials. Deze game is insane moeilijk :L: Met0t0 respect man hoe jij die hebt geplat ik vrees dat ik die mss niet zal halen :| Als ik 50 sterren moet halen moet ik mss die pure DLC kopen om het iets makkelijker te maken want pfffffff lijkt onmogelijk.. :angry: :? Die speedruns ben ik nog niet aan begonnen ik zie er al tegenop. Brakke controls meestal ze springt overal waar je niet wil ik wordt duizelig van dat draaien. Whoo dit is mijn moeilijkste plat ooit :D
Image
Image

Re: Je nieuwste trophies

182
RoyVdW wrote:35 sterren behaald in Mirror's Edge in de time trials. Deze game is insane moeilijk :L Met0t0 respect man hoe jij die hebt geplat ik vrees dat ik die mss niet zal halen :-| Als ik 50 sterren moet halen moet ik mss die pure DLC kopen om het iets makkelijker te maken want pfffffff lijkt onmogelijk.. :-? Die speedruns ben ik nog niet aan begonnen ik zie er al tegenop. Brakke controls meestal ze springt overal waar je niet wil ik wordt duizelig van dat draaien. Whoo dit is mijn moeilijkste plat ooit :-D
Ik vind de controls nochtans perfect. Ik ken een paar plaatsen in de game waar de detectie niet altijd goed is (bv. als ge u aan een buis moet vastgrijpen ofzo), maar voor de rest waren mislukkingen altijd mijn eigen fout omdat ik mijn bewegingen niet perfect had getimed.

Het is echt niet zo onmogelijk als het lijkt ;)
Ik heb ook geregeld filmpjes bekeken van mensen die nog veel betere tijden haalden dan mij, waarna ik mijn tijden nog een beetje probeerde te verbeteren. Af en toe eens een guide opzoeken, zou u dus wel kunnen helpen ;)

Die time trials vond ik ook wel veel minder leuk dan de speedruns. De speedruns laten u gigantisch veel meer vrijheid en zijn dus ook best makkelijk om binnen de tijd te halen. Bij de time trials had ik geregeld moeite om het te halen. Ik heb ook maar 50 sterren gehaald, net voldoende voor de trophy dus. Ik wou zo snel mogelijk naar de speedruns daarna :p

Veel succes! :cool:

Re: Je nieuwste trophies

183
Binnen :jip: Die DC is best goed trouwens kost nu maar €3 en maakt alles simpeler alhoewel ik ook maar net 50 heb want vond het nog ziekelijk moeilijk :L: Heb Youtube guides gebruikt voor betere routes en dan kon ik veel 2 sterren halen dat werkte en zo is het leuker. Op naar de speedruns deze plat zal veel voldoening geven als ik die haal man man :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

186
zenmaster wrote:Goed bezig Roy! Eindelijk een moeilijke platinum. :P
Bwa ik heb nog moeilijke. Motorstorm Pacific Rift krijgt ook een 9. Die is nu zelfs onmogelijk want de servers zijn dicht. Teslagrad is ook pittig. The Last of Us en GoW III krijgen een 6. En ACIII en Brotherhood een 7 daar ben ik meer dan een maand mee bezig geweest. Belachelijke grind MP.

Mirror's Edge ik heb er mijn bedenkingen bij. Als je die YT filmpjes ziet hoe sommige glitchen enzo die records dat is niet meer gamen en zo valt alles te behalen als je exact doet zoals de filmpjes als het lukt want het is dikkels ook chance hebben en geluk gebaseerd. Klote platinum zeg ik op de meeste momenten echt een kutspel xp.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Last edited by RoyVdW on 23 Jun 2016 01:04, edited 2 times in total.
Image

Re: Je nieuwste trophies

187
Met deze verschrikkelijk irritante trophy zit de 100% in Burnout Paradise erop :D
Image
Ride 10 miles on a bike in an 8 player lobby
Awarded for riding 10 miles on a bike in an 8 player online game

Letterlijk 5 seconden na dat ik hem na uren proberen haalde, ging er weer iemand weg uit de lobby.

Re: Je nieuwste trophies

188
Tjeefkeuh wrote:Met deze verschrikkelijk irritante trophy zit de 100% in Burnout Paradise erop :D
Image
Ride 10 miles on a bike in an 8 player lobby
Awarded for riding 10 miles on a bike in an 8 player online game

Letterlijk 5 seconden na dat ik hem na uren proberen haalde, ging er weer iemand weg uit de lobby.
Damn, heb je al die DLC gekocht?

Re: Je nieuwste trophies

189
FGras wrote:
Tjeefkeuh wrote:Met deze verschrikkelijk irritante trophy zit de 100% in Burnout Paradise erop :D
Image
Ride 10 miles on a bike in an 8 player lobby
Awarded for riding 10 miles on a bike in an 8 player online game

Letterlijk 5 seconden na dat ik hem na uren proberen haalde, ging er weer iemand weg uit de lobby.
Damn, heb je al die DLC gekocht?
Een tijd geleden in 1 pakket, dat afgeprijsd stond

Re: Je nieuwste trophies

193
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Nog 4 speedruns gehaald, deze game is echt onmenselijk bijna onmogelijk. Frustratie ten top. Ik ga Catalyst niet kopen om deze reden als die ook zo hard blijkt fuck it :L:
Kom kom Roy tis nog geen Super Meat Boy :P
Dat is inderdaad wel een game met timing
Image
Maar wel leuk. (even vaak frustrerend als leuk)
Image

Re: Je nieuwste trophies

194
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Nog 4 speedruns gehaald, deze game is echt onmenselijk bijna onmogelijk. Frustratie ten top. Ik ga Catalyst niet kopen om deze reden als die ook zo hard blijkt fuck it :L:
Kom kom Roy tis nog geen Super Meat Boy :P
Ja dat ga ik niet spelen. Ik denk aan opgeven want met wat ben ik bezig? Trophy guides opgezocht en daaruit blijkt dat 9 en 2 de moeilijkste chapters zijn dus startte ik met het korste chapter 9 al dozijnen keren geprobeerd ik kom zelfs 10 sec eerder aan die serverroom dan in het YT filmpje, maar die sectie is werkelijk geluk gebaseerd en onmogelijk als het geluk je niet meezit wat dus altijd zo is. Ik loop rond die ruimte zoals in de videoguide om de vijanden de servers te laten vernietigen, maar soms zijn ze niet allemaal kapot en als ze dat wel zijn schieten ze me dood en één foutje vooraf deze sectie is fataal die tijdslimiet is te strikt. Gekkenwerk. Ik ga het een paar dagen laten liggen want dit is te frustrerend. Het kan zijn dat ik gwn met R&C begin volgende week lekker easy en ontspannend en dit spel niet meer aanraak, nooit meer dit rotspel. Die ontwikkelaars kunnen zelf de plat niet halen denk ze verdienen gecastreerd te worden :L: Dit heeft niks met kunde te maken het is chance hebben ivm vijanden en de controls moeten ook nog eens meezitten...

Kan iemand die voor mij niet halen speedruns ik zal wachtwoord geven ik vertrouw jullie wel ik zal desnoods een vergoeding storten per gehaalde run zover zit het bij mij klote :D
Last edited by RoyVdW on 23 Jun 2016 22:26, edited 2 times in total.
Image

Re: Je nieuwste trophies

195
gamerke1992 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Nog 4 speedruns gehaald, deze game is echt onmenselijk bijna onmogelijk. Frustratie ten top. Ik ga Catalyst niet kopen om deze reden als die ook zo hard blijkt fuck it :L:
Kom kom Roy tis nog geen Super Meat Boy :P
Dat is inderdaad wel een game met timing :) Maar wel leuk. (even vaak frustrerend als leuk)
99% frustratie waarschijnlijk als ge voor de platinum gaat. Die is echt onmogelijk.
cron