Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4471
+++ Extreem drukke dag op het werk
+++ nadien pilsje gedronken samen met collega
+++ chef was mee maar had geen zin in pilsje maar heeft wel getrakteerd. Den onozelen!
+++ nadien hard gewerkt in tuin (put in terras gechapped
+++ terwijl snes proberen het geel van plastic te krijgen
+++ straks op cafe naar Belgie zien
+++ morgen sportdag
---- slechts 10km wandelen
+++ vrijdag verlof :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4473
++ Rode Duivels kijken
-- wel maar tot aan eerste helft ongeveer want ben doodop en heb nog 2 zware dagen voor de boeg
+++ Uncharted is echt geweldig, blij dat ik hem nog eens heb gekocht
++ Bankaart binnen en binnenkort komt hopelijk de pre-paid card ook.
- Morgen examen Frans, oh god
-- En dan 's middags nog 8 uur aan een stuk doorleren
++ En dan zijn we er van af, hopelijk dan eens iets gaan drinken met de klas
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4477
---- thuiskomen van een zware shift en dan nog half het huishouden mogen doen hier, plezant zenne... Ouders mee hun logica van : Ze is toch thuis dus zij kan alles doen, allez dan O.o
+++ werkweek zit er op
+/- door staking morgen niet werken
-- opzien tegen familiefeest zondag, pfff, I just want to be left alone
-- de hitte
++ straks veel gamen
-- al heel de week om 4u snachts moeten opstaan en morgen kan ik (eerder: mag ik) mij nog ni eens nekeer uitslapen omdat er weer zo een logica regeling is: als de kuisvrouw komt om half 8, moet iedereen er om 7u uit want da's niet respectvol om te liggen slapen als iemand moet werken, like wtf, en ist dan respectvol om iemand z'n slaap niet te gunnen wnr het echt nodig is -_-
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4479
Sora_Lizard wrote:+++ Het is juist erg respectvol om op je gemak te gaan zitten toekijken als iemand werkt. ;)

+++ Lekker je eigen kamerdeur dicht en uitslapen. Als de deur dicht is merkt de kuisvrouw, schoonmaakster, interieurverzorgster, niet eens dat er iemand slaapt. ^^
Awel, da's nu net exact mijn idee ook. Die madam heeft dat wss niet eens graag als iedereen haar gadeslaat terwijl ze bezig is... En ja ik denk dat ik maar gewoon eens de rebel ga uithangen en doorslapen. Kheb echt eens een deftige nachtrust nodig. :p
Image
cron