Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4489
Ligeiro wrote:+/- het afscheidsconcert van K3 op vtm
+/- dude, ik ben 30
+/- damn onion cutting ninjas!
Hahaa suckerrrr :P
Ben naar hun voorlaatste concert geweest en ja.. Hoewel ik er vroeger niks van moest weten kende ik toch veel liedjes vanbuiten bijna :| Ben er ook mee opgegroeid en onze kleinste luistert er constant naar. Gertje zijn bankrekening is nog enkele decennia veilig.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4498
+++++ Sinds gisteren eigenaar van een nieuwbouw huis samen met mijn vriendin!!
+++++ Vandaag fantastische nieuwe keuken gaan kiezen! Wat een luxe allemaal!
+++++ Badkamer kiezen volgt nog, tegels kiezen, laten schilderen, lichten plaatsen.... Super!
++/-- Tour de France 2016. Fantastisch spel eigenlijk, maar moeilijk.
+++++ Morgen de Rode Duivels winnen tegen Hongarije en dan komen we uit tegen Wales!!!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4500
--- getverdemme, ik had een laptop gekocht vorig jaar voor 700 euro bij de mediamarkt, al na een paar maanden deed ik een videostudio programma downloaden en toen crashte de harde schijf... Hij deed het nog wel maar elke keer kreeg ik de melding de harde schijf te vervangen en met opstarten deed hij raar.

Maar zo lui als ik was heb ik hem nooit laten maken want ja hij deed het nog en die foutmeldingen klikte ik steeds weg en bedachte me steeds, die laat ik nog wel een keer maken want ik heb toch 2 jaar garantie, tijd zat.

Nu kroop afgelopen week onze kleine over de laptop en daardoor zit er ineens een witte streep door het scherm! Wel verdorie! Dus ik besloot om heb nu maar eens te laten maken, met de gedachte van, die harde schijf is garantie en voor dat scherm zou ik wel wat moeten betalen, niet meer dan logies.

Ik net bij de mediamarkt, ik me verhaal vertellen, zeg de medewerkster leuk: oh ja als de kleine eroverheen kroop dan vervalt alle garanties van de laptop... Dus ik zei nog van, ja maar die harde schijf was al kapot.... Zeg de medewerkster: ja dat zeg jij ja, maar wie zeg dat ook niet net is gebeurd door dat kruipen?? Nee alle garanties zijn bij deze vervallen, zeg ze doodleuk.

:angry: :angry: en dan ben ik om te spetteren ja! :bomb:
Image
cron