Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4505
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote:+++++++ za-lig-e nacht gehad
- voel me wel wat slecht na een nachtje doordoen :p
+ vanmiddag wat slapen hopelijk
-/++ probably not want heb met nen maat afgesproken en savonds gaan we naar groot scherm
Nu weet ge weer wat doen elk weekend :P
Tzalwel zijn haha :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4508
+ Pas geleden begonnen met fitnessen
+- De spierpijn :p Goed gevoel dat ik wat gedaan heb, maar zeker buikspierpijn is erg kut
+ Voel me echt stukken beter. Ik lig niet meer wakker tot 5 uur (laatst sliep ik zelfs al om 20 uur), heb al een maand geen al te erge zelfmoordgedachtes gehad en voel me weer een stuk energieker.
+ Gister eindelijk weer wat langer gegamed.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4509
fsterchele23 wrote:--- gisteren kreeg ik paniekaanval na paniekaanval in ziekenhuis door onverwachte situaties...
-- men peter die in ziekenhuis ligt
-- gamemood naar de zak...
-- onbegrijpelijke ouders
Sterkte.
dividedx11 wrote:++ Bankaart binnen en binnenkort komt hopelijk de pre-paid card ook
Pictureeessss!!
Die pre-paid kaart, wat bedoel je daarmee?
De cardboard standee van Uncharted 4 stelt niet "zóveel" voor, standaard afbeelding op een plat karton. Is opgevouwen nu ook...
zenmaster wrote:Wil mij ni moeien, maar uw vader is precies ni de gemakkelijkste he... :| :(
Yep.
W.O.L.F. wrote:
zenmaster wrote:Wil mij ni moeien, maar uw vader is precies ni de gemakkelijkste he... :| :(
Niet bepaald, dit is al jaren aan de gang, maar verhuizen lijkt maar niet te lukken...
Mja...


+ Zenuwachtigheid is zo goed als weg
--- Soms veel te warm deze week...
+ Alles is hier kalmer
+++ Dagje doorgebracht met goeie maat
+++ Warcraft gaan zien, hij was entertainend, dus voor mij is die geslaagd, hop naar nummer 2!
+++ Goed geslapen
--- Wel nog geen tijd gevonden om te gamen, én vandaag zal ik ook maar weinig tijd over hebben...

+++ Nog 58 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 96 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 163 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4510
itsjustme wrote:+ Pas geleden begonnen met fitnessen
+- De spierpijn :p Goed gevoel dat ik wat gedaan heb, maar zeker buikspierpijn is erg kut
+ Voel me echt stukken beter. Ik lig niet meer wakker tot 5 uur (laatst sliep ik zelfs al om 20 uur), heb al een maand geen al te erge zelfmoordgedachtes gehad en voel me weer een stuk energieker.
+ Gister eindelijk weer wat langer gegamed.
Sport kan altijd helpen om je gelukkig te voelen :) Zeker op lange termijn.

+++ zondag
+++ koffiekoeken
+++ straks voetbal
+++ eerst wat gamen
+++ nog 1 week en ik ben op vakantie :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4511
Lang geleden da ik mijn avonturen hier nog is heb ingezet:
+++++++ Een paar dagen geleden uitgegaan in Leuven. Eerst naar de duivels gezien en toen op pad geweest. Zware nacht
+++++ Eindelijk gordijnen op het zolder gekregen
------ Ik wou gisteren naar de braderij gaan me ne maat. Begint net wanneer ik wou vertrekken het te regenen. Niet kunnen gaan dus
------ Wou ik vandaag gaan. Begint het terug te regenen
--------- Morgen weet ik m'n punten. Ik zien er niet naar uit
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4513
Maxidomino wrote:Ik blijf ook altijd liggen als de kuisvrouw komt zeh. Nu hebben we een nieuwe kuisvrouw en die maakt me altijd wakker omdat ze zingt terwijl ze kuist. Zingen kan je het niet echt noemen, eerder kattegejank. :P
Maar ze is tenminste vrolijk eh :)

+++ Fantastisch optreden van met0t0 op het lokale (maar wel best grote) festival, super veel publiek en veel mensen die dansten :)
+++ Lekker rustig thuis nu mama weg is <3