Re: Wat speel je op dit moment?

932
Ik ben stilaan klaar met metal Gear solid phantom pain. Nog 3 missies en het is voorbij. Ik heb ook alle side ops missies gedaan en dat zijn er toch ook een kleine 150 Voor de platinum gaan jeukt een beetje. Maar ik heb geen zin om zo veel missies opnieuw te spelen voor een S-rang.

De volgende game op het lijstje is goat simulator. Ik ben benieuwd hoe lang het zal boeien En anders zal ik vrij snel assassins creed syndicate in mijn ps4 steken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

937
coolgamer wrote:Bezig met Mirror edge Catalyst en dan beginnen aan Dead Island Definitive Collection om daarna Lego Star Wars the force Awakens, Star Ocean of the Technomancer.
Wat is dat voor game? :think: :D

Zelf bezig met Tearaway, Odin Sphere, Technomancer, Rocket League
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

941
Ben niet echt goed bezig om een game te gelijk te spelen. Om het wat overzichtelijk te houden voor mezelf even een overzicht:

PS4:

BEYOND: Two Souls
Uncharted: Drake's Fortune
Pac-Man
Ms. Pac-Man

PS3:

God of War Collection Vol. 2
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

943
Gisteren even MW2 gespeeld en die missie 'No Russian' is toch wel realistisch geworden best overdreven :O

Ik ga beginnen met AC Rogue en daarna met R&C om wat afwisseling te hebben want het Unity, daarna Shadow of Mordor en Syndicate ook nog dus ik zal elke AC afwisselen met een andere game.
Image
cron